NEGERPIEMELquote:
NEUSPEUTERAARquote:
quote:
kojkquote:
Samen met theo van goghquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
boudeiwjn buch ook maar die is nu dood
Mijn dorp niet.quote:
En Himmlerquote:
dat klopt als een bus die nam nooit een blad voor zn mond alleen maar een lepel met lassie lijst jajajajajajajajjajajajajajaquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat klopt als een bus die nam nooit een blad voor zn mond alleen maar een lepel met lassie lijst jajajajajajajajjajajajajaja
Dat zal het zijn.quote:
zeg je dat straks ook tegen de lui van het traumateam die hem morgen van mijn fiets op station lopen te peuterenquote:
3 buttons is 9 secondenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Boh ik ben op. Ik heb vandaag voor mijn projectgroep 4 PDF'jes in elkaar gezet omdat mevrouw in één uur nog niet eens 1 button van 3 seconden voor een site kan maken. Ik heb verdomme 3 keer zoveel als zij gedaan.
3 keer zoveel in totaalquote:
Ik zal ze even bellen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
zeg je dat straks ook tegen de lui van het traumateam die hem morgen van mijn fiets op station lopen te peuteren
werken in groepjes is sowieso kut aangezien ik nooit iemand met een fatsoenlijke mentaliteit kan vinden als om half 4 kroeg open is op schule moet je daar gvd gewoon heengaan op een vrijdagmiddag imoquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
3 keer zoveel in totaal![]()
Het was haar taak om een button te maken, maar zij was nog bezig met de site en mijn animatie was klaar. Had verder nog veel meer te doen. "Doe jij de button maar Irenka"
Geen idee of ik het afkrijg, ik heb genoeg te doen, ik kijk wel.Faalwijf
Eigenlijk moet je zeggen. EN NU GA JE HET OOK AFMAKEN OOK ANDERS BASH OK OP DE BANBUTTON EN MAG JE HET PROJECT IN JE EENTJE MAKEN.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
3 keer zoveel in totaal![]()
Het was haar taak om een button te maken, maar zij was nog bezig met de site en mijn animatie was klaar. Had verder nog veel meer te doen. "Doe jij de button maar Irenka"
Geen idee of ik het afkrijg, ik heb genoeg te doen, ik kijk wel.Faalwijf
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
werken in groepjes is sowieso kut aangezien ik nooit iemand met een fatsoenlijke mentaliteit kan vinden als om half 4 kroeg open is op schule moet je daar gvd gewoon heengaan op een vrijdagmiddag imo
HAHAquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zeggen. EN NU GA JE HET OOK AFMAKEN OOK ANDERS BASH OK OP DE BANBUTTON EN MAG JE HET PROJECT IN JE EENTJE MAKEN.
Hmm ja, maja in groepjes werken kan geniaal zijn, maar meestal draait het uit op een fiasco. En het ligt nooit aan jezelf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
HAHAHet is jammer dat mijn eigen overgang hiervan afhangt. Maar ik heb het weleens zo gedaan, van. Als jij het zo goed weet, trek ik mijn handen ervan af en zoek je het zelf maar uit.
Na een week kwamen ze jankend terug dat het toch wel veel werk was voor 3 man
en verwijder haar ook uit xfire en bf2 en msn he anders maakt het geen indrukquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zeggen. EN NU GA JE HET OOK AFMAKEN OOK ANDERS BASH OK OP DE BANBUTTON EN MAG JE HET PROJECT IN JE EENTJE MAKEN.
Oh het ligt vaak genoeg aan mezelf, en dat erken ik dan ook. Maar tot nu toe heb ik ook gewoon heel veel pech met het groepje waar ik in terecht kom. Het is tot nu toe ook pas 2 keer goed gegaan, en dat was toen ik toevalligerwijs 2 keer met Sven terecht kwam. Maar die doet ook watquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hmm ja, maja in groepjes werken kan geniaal zijn, maar meestal draait het uit op een fiasco. En het ligt nooit aan jezelf.
Feliquote:
Waar moddege stage gaan lopen Haaimenn?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een nieuwe stageplek voor na de vakantie
Op de IT afdeling van het hoofdkwartier van Scheer en Foppen, een best bekende winkelketen hier in de buurtquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:46 schreef Renesite het volgende:
Ah. Stufi is er ook. En gefelicitwerd haimen
Hier nog niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:46 schreef Renesite het volgende:
Ah. Stufi is er ook. En gefelicitwerd haimen
zat net op mobiel te checken. Rabobankquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier nog niet?En ik heb abn wat normaal zo snel is
Ik net op mn Ijpwnquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
zat net op mobiel te checken. Rabobank
bij 1 van die 2(geloof Rabobank) duurt het gewoon 3 dagen om over te maken van/naar Fortis, terwijl bij andere banken het geld gewoon direct over word gemaakt, en op de andere zijn rekening staat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
zat net op mobiel te checken. Rabobank
Ding in de auto gaf net al 21,5 graden aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een hitte, je zweet zowat je bed uit 's ochtends.
pussyquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een hitte, je zweet zowat je bed uit 's ochtends.
Je gaat naar de winkel, koopt een 6pack Duvel, gaat eventueel langs de shop, haalt daar nog wat, om vervolgens in de zon in een park oid te gaan relaxenquote:
Naah.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je gaat naar de winkel, koopt een 6pack Duvel, gaat eventueel langs de shop, haalt daar nog wat, om vervolgens in de zon in een park oid te gaan relaxen
Rijbewijs?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:12 schreef livalo het volgende:
Misschien kan ik beter stoppen met die tyfusopleiding. Hoe goed ik ook denk dat de tentamens gemaakt zijn, ik heb ze tot nu toe allemaal verneukt.
Yo, maak me maar jaloers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je gaat naar de winkel, koopt een 6pack Duvel, gaat eventueel langs de shop, haalt daar nog wat, om vervolgens in de zon in een park oid te gaan relaxen
Dat weet ik dus ook niet. De ene helft heeft z'n punten al op hansis staan, maar niet iedereen. En ik had voordat ik m'n DPF verbeterde een 5, en die staat er nog steeds. Dus ik weet niet of ik wéér een 5 gehaald heb of niet. Zoja dan stop ik per direct met die hele tyfusopleiding omdat ik echt 5 dagen van 9 tot 9 op school heb gezeten om het DPF te verbeteren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:15 schreef -SG- het volgende:
[..].
NEVER GONNA GIVE YOU UP NEVER GONNA LET YOU DOWN!
Ben je al wel over?
Da's lullig. Want hoeveel studiepunten moet je nog dan? Of moeten jullie alles halen om over te gaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:17 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet. De ene helft heeft z'n punten al op hansis staan, maar niet iedereen. En ik had voordat ik m'n DPF verbeterde een 5, en die staat er nog steeds. Dus ik weet niet of ik wéér een 5 gehaald heb of niet. Zoja dan stop ik per direct met die hele tyfusopleiding omdat ik echt 5 dagen van 9 tot 9 op school heb gezeten om het DPF te verbeteren.
Meheheh ik ben ook al om 15:00 klaar vandaagquote:
Ik moet er 45 halen van de 60, maar ik haal er sowieso 15 niet omdat ik niet alle toetsen en alle leergebiedtoetsingen af heb. En hetgene wat ik moest verbeteren op het DPF is 15 studiepunten waard.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Da's lullig. Want hoeveel studiepunten moet je nog dan? Of moeten jullie alles halen om over te gaan?
En bij ons is zo dat het eerste punt altijd een concept punt is en als er een nieuw punt komt er ook een nieuwe datum bij komt te staan. Veel handiger.
Hahahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef -SG- het volgende:
Heb zo een herkansing, niet voor geleerd. Volgend jaar maar halen.
Ik heb er volgend jaar dus 4.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef -SG- het volgende:
Heb zo een herkansing, niet voor geleerd. Volgend jaar maar halen.
Join the club.quote:
Bij ons kun je minimaal 7.5 studiepunten halenquote:
Je hoeft geen voldoendes te halen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:35 schreef -SG- het volgende:
Ik moet dadelijk een 4 halen voor mijn herkansing, maar ik weet gewoon dat ik zelfs daar kneiterhard in ga falen.
VROEG IK JOU WA?quote:
Not fair. Misschien moet ik maar eens beginnen met de opleiding die jij nu doet.quote:
Sigh..quote:
Nice.quote:
Feli jonguh!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef -SG- het volgende:
Nu dus nog een 4 halen, maar dat gaat niet lukken.
maar dat kan ook aan de substantie misbruik liggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zelfs zoetermeer is mooi om half 5
ik hou van jequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zelfs zoetermeer is mooi om half 5
Wat was de betreffende substantie danquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
maar dat kan ook aan de substantie misbruik liggen
Iets anders.quote:
Oeh nog ein rokerquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
gewoon wiet, alcohol, slaaptekort en een helder hoofd.
Ach, das net makkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Soms hoor, en niet te veel in een keer. Ik heb een lage euh tolerantiegrens.
Barna!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
zeker nu ik naar barca moet en elke avond wel wat te doen (parteeeh) heb
(voordat ik naar barca ga)![]()
Dan juist toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niet als je de goede luistert
Hahahaha.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef -SG- het volgende:
Haha, mr love and the stallions komt bij een benefit concert optreden die een vriend van mij organiseert. Best wel lachen als een serious talent (die 3fm heeft uitgekozen) op je concert komt spelen.
Oh jeetje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Barttt ik moet je even op msn spreken
Jonge is 2e keer dat hij dat concert organiseert. Bands melden zich aan jonge wordt je bang van jonge. Jonge.quote:
Jongequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge is 2e keer dat hij dat concert organiseert. Bands melden zich aan jonge wordt je bang van jonge. Jonge.
Wat heb jij uitgespookt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Barttt ik moet je even op msn spreken
Die details zijn nog heter dan de barbecue vanavond man!quote:
Nijmegenquote:
Succes!quote:
Picsquote:
Dat is t zeer zekers jaquote:
Zie PI gastquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is t zeer zekers jaDat is gewoon voor mij, net als veel DnB, van die "net niet" muziek. (Snoeiharde DnB a la Limewax of The Panacea is weer wel
)
Zelfs succes zou me niet kunnen helpen denk ik. Achja, even kijken of ik er iets van kan maken en anders lekker terrassen.quote:
Ik heb geen beterequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Leuke paarse bh ook, dat vloekt stiekem.
*BAM* stoot op je kaakquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Je jurkje is wel leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb geen betereIk heb ze allemaal al geprobeerd.
Haha dankjequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Je jurkje is wel leuk.![]()
En ik zal ook wel één van de weinigen zijn die je slippers leuk vind.
Dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha dankje![]()
Mijn slippers zijn wel nep trouwens.
Ach ja, die zeiken tenminste niet aan je hoofd!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste paar dagen wel met bh's ja.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, die zeiken tenminste niet aan je hoofd!
Doen dan song 2 idd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef MarkM het volgende:
Mensen die 'woohoo!' op treinen schrijven.
enquote:
Maar overall gezien leuk hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Alleen worden bh's meestal door vrouwen gedragen, die zeuren dan soms wel aan je hoofd.
Ligt eraan, als het een mooie 'piece' was, dan was ik het wel.quote:
bij dubstep moet je goed zoeken hoor, er zit veel vets tussen, maar dat kost even gravenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Pics
[..]
Dat is t zeer zekers jaDat is gewoon voor mij, net als veel DnB, van die "net niet" muziek. (Snoeiharde DnB a la Limewax of The Panacea is weer wel
)
Vanaf vandaag tm maandag in de hitte met een tentquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef DeLuna het volgende:
Wat is het toch heerlijk weer buiten. Eindelijk zomer
Had niet anders van je verwachtquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef livalo het volgende:
"Maar zelfs al hebben we geen relatie, we zitten 23/7 bij elkaar, continu, en je blijft ook zeggen dat we een relatie hebben tegen iedereen"
Volgens mij is m'n huisgenoot niet zo slim.
Ja, ik ga iets niet afkraken als het leuk is, toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
[..]Zit ie wel op school?
Beter dan dat je bijna wegdrijft door de regenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vanaf vandaag tm maandag in de hitte met een tent
Je zoekt het je zelfquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vanaf vandaag tm maandag in de hitte met een tent
Ik kan niet goed tegen hittequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beter dan dat je bijna wegdrijft door de regen
Tja...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen hitte.. En dan ook nog eens keihard aan de metal die dagen.. Dodelijk
Je kan ook een de coke gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen hitte.. En dan ook nog eens keihard aan de metal die dagen.. Dodelijk
Dan moet je niet gaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Idd, je hebt 2 treeen bier, haal nu dan ook maar een paar halfjes cokequote:
En Slayer, Motörhead en Korpiklaani missen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan
w00t w00tMisschien ander downhill frame voor t nieuwe season
![]()
Spor ken ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
x3ro, ken je Spor? Hij is een producer van D&B uit de UK en maakt vette shit.
At the moment leeft 'ie van z'n WW, hij heeft een zware rugblessure dus kan 'ie niet meer timmeren, omdat 'ie als er iets verkeerd schiet gelijk verlamd is. Wel écht lullig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
[..]Zit ie wel op school?
Belachelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef mstr het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)otie_aangenomen.html
Only in Grünn.
Opzich is het doel wel goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef mstr het volgende:
Only in Grünn.
quote:
Mwah, maar het is weer typisch Nederland om dat soort dingen dan zo semi te verplichtenquote:
Rammsteinquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
we're all living in ameeeeerika
Semi? Totaal te verplichtenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwah, maar het is weer typisch Nederland om dat soort dingen dan zo semi te verplichten![]()
Beetje ongevraagd troep door mensen hun strot rammen, zijn ze goed in hier
Motorhead vorig jaar nog gezien @ Waldrock.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En Slayer, Motörhead en Korpiklaani missen?
spquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef mstr het volgende:
Only in Grünn.
Het mij niet om die 10 euro. Als was het vijf cent, het gaat om het idee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
10 euro dude.Weetje wat pas aardig is:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-te-voorkomen.dhtml
als we dan ook eindelijk eens een rechtse regering krijgen ben ik tevredenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik luister geen rammstein, maar het ging mij om het feit dat nederland zo veramerikaniseerd
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
10 euro dude.Weetje wat pas aardig is:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-te-voorkomen.dhtml
Ja lekker, weer iemand de geestelijke verzorging in omdat hij zich down voelt, doordat die man zo nodig vrijgevig moest zijnquote:,,Na alle stress voel ik me eigenlijk down. Ik kan het amper verwerken.''
anne -> duitslandquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
als we dan ook eindelijk eens een rechtse regering krijgen ben ik tevreden![]()
Huhuuuuuu.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Bravebart het volgende:
Ben je down met mij, ben ik down met jou...
Owquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik luister geen rammstein, maar het ging mij om het feit dat nederland zo veramerikaniseerd
Op het moment is dit hier mijn bike:quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Motorhead vorig jaar nog gezien @ Waldrock.
X3no, merk+type?
Ga volgende week eindelijk mijn Bulls omp 5.5 eens goed testen in Willingen
Net nieuwe banden eronder(1 freeride band en een Smart Sam achter) ben benieuwd
Nederlandersquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het mij niet om die 10 euro. Als was het vijf cent, het gaat om het idee.
nadat ik nitro circus zag had ik me voorgenomen om te leren FMX'en, maar dit is ook lauwquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow
[..]
Op het moment is dit hier mijn bike:
[ afbeelding ]
Nicolai Lambda (nicolai.net)
Er was iemand die toevallig nogal graag van zijn bike af moest
[ afbeelding ]
Turner DHR(Niet dit specifieke frame, maar wel zelfde kleur en frame e.d.)
Dont be downquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Bravebart het volgende:
Ben je down met mij, ben ik down met jou...
Ik ben wel down met die kids.quote:
Subtiel.quote:
Ik rijd ook wel eens MX en om het een of ander lijkt downhill toch wel een beetje erop qua whips e.d. Maar zijn toch 2 super vette en doch hele verschillende sportenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
nadat ik nitro circus zag had ik me voorgenomen om te leren FMX'en, maar dit is ook lauw
Ik ben geen pussyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik rijd ook wel eens MX en om het een of ander lijkt downhill toch wel een beetje erop qua whips e.d. Maar zijn toch 2 super vette en doch hele verschillende sporten
Maar maar?! Jij mx?
True that, je ging die opblaaspop flink te lijf!quote:
boh, vet frame, die 2e..quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow
[..]
Op het moment is dit hier mijn bike:
[ afbeelding ]
Nicolai Lambda (nicolai.net)
Er was iemand die toevallig nogal graag van zijn bike af moest
[ afbeelding ]
Turner DHR(Niet dit specifieke frame, maar wel zelfde kleur en frame e.d.)
Maar dit vind ik toch wel heul vetquote:
Moet je mee opletten. Ik altijd freeride/DH gereden op een hardtail. Veel beter om de techniek onder de knie te krijgen omdat je minder "fouten" kan maken en is ook stukken goedkoper in aanschaf en onderhoudquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
boh, vet frame, die 2e..
Ik heb een hardtail, maar als dit frame fubar is, komt er denk ik hier ook een fully.Al was het alleen maar voor de looks
Denk het niet, maar thanks anywayquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar dit vind ik toch wel heul vetAls je, gezien je not pussy-ness, ooit eens de spreekwoordelijke ballen hebt om richting het zuiden of ardennen te gaan, mag je rond gaan MX-en
Of duw ik je een berg af op die downhillbike
Is nogal ver van alles af he, dat Limburgquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Denk het niet, maar thanks anyway
not bad,quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je mee opletten. Ik altijd freeride/DH gereden op een hardtail. Veel beter om de techniek onder de knie te krijgen omdat je minder "fouten" kan maken en is ook stukken goedkoper in aanschaf en onderhoud
Heb daarom ook gewacht tot ik like de perfecte deal tegen kwam800 betaald voor frame in top staat
![]()
Nieuwprijs incl. shock en poedercoat, 2300+ euro, frame only
Mwah, limburg wil ik opzich best nog eens heen.. Misschien in Juli ofzo..quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Denk het niet, maar thanks anyway
Als je ziet wat zo'n frame doet na kleine drop, durf je er niet meer op de rijdenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
not bad,
Naah, ik heb nu een mtb van 200euro
Als daar wat van stuk gaat, no problemo..
Maar hij loopt nog heel soepel, volledige Deore afgemonteerd, alleen een eenvoudige Suntour demper, maar goed.
Venlo e.d. is geen Limburgquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, limburg wil ik opzich best nog eens heen.. Misschien in Juli ofzo..
Straks ben jij niet meer veilig in het "buitenland"quote:
Fok meet/roadtrip/buitenland vakantie in het zuiden van Limburgquote:
DP ken ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als je ziet wat zo'n frame doet na kleine drop, durf je er niet meer op de rijdenIs gewoon ook veel veiliger
Als Nederlander zou je eens op http://dirty-pages.net/forum/index.php kunnen kijken
Staat best veel goed 2ehands spul op te koop
Want?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Straks ben jij niet meer veilig in het "buitenland"
[..]
Fok meet/roadtrip/buitenland vakantie in het zuiden van Limburg
mtb meeting ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Straks ben jij niet meer veilig in het "buitenland"
[..]
Fok meet/roadtrip/buitenland vakantie in het zuiden van Limburg
quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:15 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga waarschijnlijk over naar t volgende jaar, waren die nachten wakker toch ergens goed voor!
Mijne 1½ begin augustusquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn ouders zijn 2 weken weg vanaf midden juli
Mijne 3 weken vanaf vandaagquote:
Oeh dat klinkt echt zo gek nog nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mtb meeting ofzo?
Daarvoor wil ik best wel een paar dagen in juli uittrekken..
Wat ik weet, weet Plums, Maikuuul en MaddoxX. Dan kun je het veilig afreizen naar het zuiden wel vergetenquote:
quote:
Is Plums zo'n sloper dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt echt zo gek nog niet![]()
[..]
Wat ik weet, weet Plums, Maikuuul en MaddoxX. Dan kun je het veilig afreizen naar het zuiden wel vergeten
Oeh oeh oeh, nu maak je ons wel bang! Vooral MaddoxX! Voor je het weet hackz0rt hij je pc helemaal wausquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat ik weet, weet Plums, Maikuuul en MaddoxX. Dan kun je het veilig afreizen naar het zuiden wel vergeten
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben nog nooit bewust naar limburg geweest
Ik zou maar op je creditcard gegevens lettenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, nu maak je ons wel bang! Vooral MaddoxX! Voor je het weet hackz0rt hij je pc helemaal waus
Je moest ns wetenquote:
Vaak genoeg geweest en mijn zus is soort van ex-Limbo.. T is gewoon tofquote:
Ik blijf bewust weg uit "Holland"quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben nog nooit bewust naar limburg geweest
MaddoxX en ik kunnen vrij goed overweg met elkaar, dus daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou maar op je creditcard gegevens letten
Elke vrouw is eng als ze boos is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou maar op je creditcard gegevens letten
[..]
Je moest ns wetenShes the fury when pissed
Mja, luisteren doet ie toch wel naar mij want familiequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MaddoxX en ik kunnen vrij goed overweg met elkaar, dus daar ben ik niet bang voor
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mja, luisteren doet ie toch wel naar mij want familie
Vast niet, het is best koud binnenquote:
Ik ook, alleen ik heb geen zin om 150 km in een week te fietsen voor die examenfeestenquote:
Ik woon al in een grotere stadquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
dannn verhuis je
Dan fiets je niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik ook, alleen ik heb geen zin om 150 km in een week te fietsen voor die examenfeesten
En vandaag naar de Ardennen, dus de komende 3 examenfeesten mis ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |