Ik zou maar op je creditcard gegevens lettenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, nu maak je ons wel bang! Vooral MaddoxX! Voor je het weet hackz0rt hij je pc helemaal waus
Je moest ns wetenquote:
Vaak genoeg geweest en mijn zus is soort van ex-Limbo.. T is gewoon tofquote:
Ik blijf bewust weg uit "Holland"quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben nog nooit bewust naar limburg geweest
MaddoxX en ik kunnen vrij goed overweg met elkaar, dus daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou maar op je creditcard gegevens letten
Elke vrouw is eng als ze boos is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou maar op je creditcard gegevens letten
[..]
Je moest ns wetenShes the fury when pissed
Mja, luisteren doet ie toch wel naar mij want familiequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MaddoxX en ik kunnen vrij goed overweg met elkaar, dus daar ben ik niet bang voor
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mja, luisteren doet ie toch wel naar mij want familie
Vast niet, het is best koud binnenquote:
Ik ook, alleen ik heb geen zin om 150 km in een week te fietsen voor die examenfeestenquote:
Ik woon al in een grotere stadquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
dannn verhuis je
Dan fiets je niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik ook, alleen ik heb geen zin om 150 km in een week te fietsen voor die examenfeesten
En vandaag naar de Ardennen, dus de komende 3 examenfeesten mis ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |