Is nogal ver van alles af he, dat Limburgquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Denk het niet, maar thanks anyway
not bad,quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je mee opletten. Ik altijd freeride/DH gereden op een hardtail. Veel beter om de techniek onder de knie te krijgen omdat je minder "fouten" kan maken en is ook stukken goedkoper in aanschaf en onderhoud
Heb daarom ook gewacht tot ik like de perfecte deal tegen kwam800 betaald voor frame in top staat
![]()
Nieuwprijs incl. shock en poedercoat, 2300+ euro, frame only
Mwah, limburg wil ik opzich best nog eens heen.. Misschien in Juli ofzo..quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Denk het niet, maar thanks anyway
Als je ziet wat zo'n frame doet na kleine drop, durf je er niet meer op de rijdenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
not bad,
Naah, ik heb nu een mtb van 200euro
Als daar wat van stuk gaat, no problemo..
Maar hij loopt nog heel soepel, volledige Deore afgemonteerd, alleen een eenvoudige Suntour demper, maar goed.
Venlo e.d. is geen Limburgquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, limburg wil ik opzich best nog eens heen.. Misschien in Juli ofzo..
Straks ben jij niet meer veilig in het "buitenland"quote:
Fok meet/roadtrip/buitenland vakantie in het zuiden van Limburgquote:
DP ken ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als je ziet wat zo'n frame doet na kleine drop, durf je er niet meer op de rijdenIs gewoon ook veel veiliger
Als Nederlander zou je eens op http://dirty-pages.net/forum/index.php kunnen kijken
Staat best veel goed 2ehands spul op te koop
Want?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Straks ben jij niet meer veilig in het "buitenland"
[..]
Fok meet/roadtrip/buitenland vakantie in het zuiden van Limburg
mtb meeting ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Straks ben jij niet meer veilig in het "buitenland"
[..]
Fok meet/roadtrip/buitenland vakantie in het zuiden van Limburg
quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:15 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga waarschijnlijk over naar t volgende jaar, waren die nachten wakker toch ergens goed voor!
Mijne 1½ begin augustusquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn ouders zijn 2 weken weg vanaf midden juli
Mijne 3 weken vanaf vandaagquote:
Oeh dat klinkt echt zo gek nog nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mtb meeting ofzo?
Daarvoor wil ik best wel een paar dagen in juli uittrekken..
Wat ik weet, weet Plums, Maikuuul en MaddoxX. Dan kun je het veilig afreizen naar het zuiden wel vergetenquote:
quote:
Is Plums zo'n sloper dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt echt zo gek nog niet![]()
[..]
Wat ik weet, weet Plums, Maikuuul en MaddoxX. Dan kun je het veilig afreizen naar het zuiden wel vergeten
Oeh oeh oeh, nu maak je ons wel bang! Vooral MaddoxX! Voor je het weet hackz0rt hij je pc helemaal wausquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat ik weet, weet Plums, Maikuuul en MaddoxX. Dan kun je het veilig afreizen naar het zuiden wel vergeten
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben nog nooit bewust naar limburg geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |