Het mij niet om die 10 euro. Als was het vijf cent, het gaat om het idee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
10 euro dude.Weetje wat pas aardig is:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-te-voorkomen.dhtml
als we dan ook eindelijk eens een rechtse regering krijgen ben ik tevredenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik luister geen rammstein, maar het ging mij om het feit dat nederland zo veramerikaniseerd
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
10 euro dude.Weetje wat pas aardig is:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-te-voorkomen.dhtml
Ja lekker, weer iemand de geestelijke verzorging in omdat hij zich down voelt, doordat die man zo nodig vrijgevig moest zijnquote:,,Na alle stress voel ik me eigenlijk down. Ik kan het amper verwerken.''
anne -> duitslandquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
als we dan ook eindelijk eens een rechtse regering krijgen ben ik tevreden![]()
Huhuuuuuu.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Bravebart het volgende:
Ben je down met mij, ben ik down met jou...
Owquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik luister geen rammstein, maar het ging mij om het feit dat nederland zo veramerikaniseerd
Op het moment is dit hier mijn bike:quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Motorhead vorig jaar nog gezien @ Waldrock.
X3no, merk+type?
Ga volgende week eindelijk mijn Bulls omp 5.5 eens goed testen in Willingen
Net nieuwe banden eronder(1 freeride band en een Smart Sam achter) ben benieuwd
Nederlandersquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het mij niet om die 10 euro. Als was het vijf cent, het gaat om het idee.
nadat ik nitro circus zag had ik me voorgenomen om te leren FMX'en, maar dit is ook lauwquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow
[..]
Op het moment is dit hier mijn bike:
[ afbeelding ]
Nicolai Lambda (nicolai.net)
Er was iemand die toevallig nogal graag van zijn bike af moest
[ afbeelding ]
Turner DHR(Niet dit specifieke frame, maar wel zelfde kleur en frame e.d.)
Dont be downquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Bravebart het volgende:
Ben je down met mij, ben ik down met jou...
Ik ben wel down met die kids.quote:
Subtiel.quote:
Ik rijd ook wel eens MX en om het een of ander lijkt downhill toch wel een beetje erop qua whips e.d. Maar zijn toch 2 super vette en doch hele verschillende sportenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
nadat ik nitro circus zag had ik me voorgenomen om te leren FMX'en, maar dit is ook lauw
Ik ben geen pussyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik rijd ook wel eens MX en om het een of ander lijkt downhill toch wel een beetje erop qua whips e.d. Maar zijn toch 2 super vette en doch hele verschillende sporten
Maar maar?! Jij mx?
True that, je ging die opblaaspop flink te lijf!quote:
boh, vet frame, die 2e..quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow
[..]
Op het moment is dit hier mijn bike:
[ afbeelding ]
Nicolai Lambda (nicolai.net)
Er was iemand die toevallig nogal graag van zijn bike af moest
[ afbeelding ]
Turner DHR(Niet dit specifieke frame, maar wel zelfde kleur en frame e.d.)
Maar dit vind ik toch wel heul vetquote:
Moet je mee opletten. Ik altijd freeride/DH gereden op een hardtail. Veel beter om de techniek onder de knie te krijgen omdat je minder "fouten" kan maken en is ook stukken goedkoper in aanschaf en onderhoudquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
boh, vet frame, die 2e..
Ik heb een hardtail, maar als dit frame fubar is, komt er denk ik hier ook een fully.Al was het alleen maar voor de looks
Denk het niet, maar thanks anywayquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar dit vind ik toch wel heul vetAls je, gezien je not pussy-ness, ooit eens de spreekwoordelijke ballen hebt om richting het zuiden of ardennen te gaan, mag je rond gaan MX-en
Of duw ik je een berg af op die downhillbike
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |