Vanaf vandaag tm maandag in de hitte met een tentquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef DeLuna het volgende:
Wat is het toch heerlijk weer buiten. Eindelijk zomer
Had niet anders van je verwachtquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef livalo het volgende:
"Maar zelfs al hebben we geen relatie, we zitten 23/7 bij elkaar, continu, en je blijft ook zeggen dat we een relatie hebben tegen iedereen"
Volgens mij is m'n huisgenoot niet zo slim.
Ja, ik ga iets niet afkraken als het leuk is, toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
[..]Zit ie wel op school?
Beter dan dat je bijna wegdrijft door de regenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vanaf vandaag tm maandag in de hitte met een tent
Je zoekt het je zelfquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vanaf vandaag tm maandag in de hitte met een tent
Ik kan niet goed tegen hittequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beter dan dat je bijna wegdrijft door de regen
Tja...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen hitte.. En dan ook nog eens keihard aan de metal die dagen.. Dodelijk
Je kan ook een de coke gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen hitte.. En dan ook nog eens keihard aan de metal die dagen.. Dodelijk
Dan moet je niet gaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Idd, je hebt 2 treeen bier, haal nu dan ook maar een paar halfjes cokequote:
En Slayer, Motörhead en Korpiklaani missen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan
w00t w00tMisschien ander downhill frame voor t nieuwe season
![]()
Spor ken ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
x3ro, ken je Spor? Hij is een producer van D&B uit de UK en maakt vette shit.
At the moment leeft 'ie van z'n WW, hij heeft een zware rugblessure dus kan 'ie niet meer timmeren, omdat 'ie als er iets verkeerd schiet gelijk verlamd is. Wel écht lullig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
[..]Zit ie wel op school?
Belachelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef mstr het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)otie_aangenomen.html
Only in Grünn.
Opzich is het doel wel goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef mstr het volgende:
Only in Grünn.
quote:
Mwah, maar het is weer typisch Nederland om dat soort dingen dan zo semi te verplichtenquote:
Rammsteinquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
we're all living in ameeeeerika
Semi? Totaal te verplichtenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwah, maar het is weer typisch Nederland om dat soort dingen dan zo semi te verplichten![]()
Beetje ongevraagd troep door mensen hun strot rammen, zijn ze goed in hier
Motorhead vorig jaar nog gezien @ Waldrock.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En Slayer, Motörhead en Korpiklaani missen?
spquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef mstr het volgende:
Only in Grünn.
Het mij niet om die 10 euro. Als was het vijf cent, het gaat om het idee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
10 euro dude.Weetje wat pas aardig is:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-te-voorkomen.dhtml
als we dan ook eindelijk eens een rechtse regering krijgen ben ik tevredenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik luister geen rammstein, maar het ging mij om het feit dat nederland zo veramerikaniseerd
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
10 euro dude.Weetje wat pas aardig is:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-te-voorkomen.dhtml
Ja lekker, weer iemand de geestelijke verzorging in omdat hij zich down voelt, doordat die man zo nodig vrijgevig moest zijnquote:,,Na alle stress voel ik me eigenlijk down. Ik kan het amper verwerken.''
anne -> duitslandquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef RoBro het volgende:
[..]
als we dan ook eindelijk eens een rechtse regering krijgen ben ik tevreden![]()
Huhuuuuuu.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Bravebart het volgende:
Ben je down met mij, ben ik down met jou...
Owquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
ik luister geen rammstein, maar het ging mij om het feit dat nederland zo veramerikaniseerd
Op het moment is dit hier mijn bike:quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Motorhead vorig jaar nog gezien @ Waldrock.
X3no, merk+type?
Ga volgende week eindelijk mijn Bulls omp 5.5 eens goed testen in Willingen
Net nieuwe banden eronder(1 freeride band en een Smart Sam achter) ben benieuwd
Nederlandersquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het mij niet om die 10 euro. Als was het vijf cent, het gaat om het idee.
nadat ik nitro circus zag had ik me voorgenomen om te leren FMX'en, maar dit is ook lauwquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow
[..]
Op het moment is dit hier mijn bike:
[ afbeelding ]
Nicolai Lambda (nicolai.net)
Er was iemand die toevallig nogal graag van zijn bike af moest
[ afbeelding ]
Turner DHR(Niet dit specifieke frame, maar wel zelfde kleur en frame e.d.)
Dont be downquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Bravebart het volgende:
Ben je down met mij, ben ik down met jou...
Ik ben wel down met die kids.quote:
Subtiel.quote:
Ik rijd ook wel eens MX en om het een of ander lijkt downhill toch wel een beetje erop qua whips e.d. Maar zijn toch 2 super vette en doch hele verschillende sportenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
nadat ik nitro circus zag had ik me voorgenomen om te leren FMX'en, maar dit is ook lauw
Ik ben geen pussyquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik rijd ook wel eens MX en om het een of ander lijkt downhill toch wel een beetje erop qua whips e.d. Maar zijn toch 2 super vette en doch hele verschillende sporten
Maar maar?! Jij mx?
True that, je ging die opblaaspop flink te lijf!quote:
boh, vet frame, die 2e..quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow
[..]
Op het moment is dit hier mijn bike:
[ afbeelding ]
Nicolai Lambda (nicolai.net)
Er was iemand die toevallig nogal graag van zijn bike af moest
[ afbeelding ]
Turner DHR(Niet dit specifieke frame, maar wel zelfde kleur en frame e.d.)
Maar dit vind ik toch wel heul vetquote:
Moet je mee opletten. Ik altijd freeride/DH gereden op een hardtail. Veel beter om de techniek onder de knie te krijgen omdat je minder "fouten" kan maken en is ook stukken goedkoper in aanschaf en onderhoudquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
boh, vet frame, die 2e..
Ik heb een hardtail, maar als dit frame fubar is, komt er denk ik hier ook een fully.Al was het alleen maar voor de looks
Denk het niet, maar thanks anywayquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Maar dit vind ik toch wel heul vetAls je, gezien je not pussy-ness, ooit eens de spreekwoordelijke ballen hebt om richting het zuiden of ardennen te gaan, mag je rond gaan MX-en
Of duw ik je een berg af op die downhillbike
Is nogal ver van alles af he, dat Limburgquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Denk het niet, maar thanks anyway
not bad,quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet je mee opletten. Ik altijd freeride/DH gereden op een hardtail. Veel beter om de techniek onder de knie te krijgen omdat je minder "fouten" kan maken en is ook stukken goedkoper in aanschaf en onderhoud
Heb daarom ook gewacht tot ik like de perfecte deal tegen kwam800 betaald voor frame in top staat
![]()
Nieuwprijs incl. shock en poedercoat, 2300+ euro, frame only
Mwah, limburg wil ik opzich best nog eens heen.. Misschien in Juli ofzo..quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:38 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Denk het niet, maar thanks anyway
Als je ziet wat zo'n frame doet na kleine drop, durf je er niet meer op de rijdenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
not bad,
Naah, ik heb nu een mtb van 200euro
Als daar wat van stuk gaat, no problemo..
Maar hij loopt nog heel soepel, volledige Deore afgemonteerd, alleen een eenvoudige Suntour demper, maar goed.
Venlo e.d. is geen Limburgquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, limburg wil ik opzich best nog eens heen.. Misschien in Juli ofzo..
Straks ben jij niet meer veilig in het "buitenland"quote:
Fok meet/roadtrip/buitenland vakantie in het zuiden van Limburgquote:
DP ken ik.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Als je ziet wat zo'n frame doet na kleine drop, durf je er niet meer op de rijdenIs gewoon ook veel veiliger
Als Nederlander zou je eens op http://dirty-pages.net/forum/index.php kunnen kijken
Staat best veel goed 2ehands spul op te koop
Want?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Straks ben jij niet meer veilig in het "buitenland"
[..]
Fok meet/roadtrip/buitenland vakantie in het zuiden van Limburg
mtb meeting ofzo?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Straks ben jij niet meer veilig in het "buitenland"
[..]
Fok meet/roadtrip/buitenland vakantie in het zuiden van Limburg
quote:Op donderdag 24 juni 2010 02:15 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ga waarschijnlijk over naar t volgende jaar, waren die nachten wakker toch ergens goed voor!
Mijne 1½ begin augustusquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Mijn ouders zijn 2 weken weg vanaf midden juli
Mijne 3 weken vanaf vandaagquote:
Oeh dat klinkt echt zo gek nog nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mtb meeting ofzo?
Daarvoor wil ik best wel een paar dagen in juli uittrekken..
Wat ik weet, weet Plums, Maikuuul en MaddoxX. Dan kun je het veilig afreizen naar het zuiden wel vergetenquote:
quote:
Is Plums zo'n sloper dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt echt zo gek nog niet![]()
[..]
Wat ik weet, weet Plums, Maikuuul en MaddoxX. Dan kun je het veilig afreizen naar het zuiden wel vergeten
Oeh oeh oeh, nu maak je ons wel bang! Vooral MaddoxX! Voor je het weet hackz0rt hij je pc helemaal wausquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat ik weet, weet Plums, Maikuuul en MaddoxX. Dan kun je het veilig afreizen naar het zuiden wel vergeten
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben nog nooit bewust naar limburg geweest
Ik zou maar op je creditcard gegevens lettenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh, nu maak je ons wel bang! Vooral MaddoxX! Voor je het weet hackz0rt hij je pc helemaal waus
Je moest ns wetenquote:
Vaak genoeg geweest en mijn zus is soort van ex-Limbo.. T is gewoon tofquote:
Ik blijf bewust weg uit "Holland"quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ben nog nooit bewust naar limburg geweest
MaddoxX en ik kunnen vrij goed overweg met elkaar, dus daar ben ik niet bang voorquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou maar op je creditcard gegevens letten
Elke vrouw is eng als ze boos is.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou maar op je creditcard gegevens letten
[..]
Je moest ns wetenShes the fury when pissed
Mja, luisteren doet ie toch wel naar mij want familiequote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MaddoxX en ik kunnen vrij goed overweg met elkaar, dus daar ben ik niet bang voor
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mja, luisteren doet ie toch wel naar mij want familie
Vast niet, het is best koud binnenquote:
Ik ook, alleen ik heb geen zin om 150 km in een week te fietsen voor die examenfeestenquote:
Ik woon al in een grotere stadquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
dannn verhuis je
Dan fiets je niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:23 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik ook, alleen ik heb geen zin om 150 km in een week te fietsen voor die examenfeesten
En vandaag naar de Ardennen, dus de komende 3 examenfeesten mis ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |