Feliquote:
Waar moddege stage gaan lopen Haaimenn?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een nieuwe stageplek voor na de vakantie
Op de IT afdeling van het hoofdkwartier van Scheer en Foppen, een best bekende winkelketen hier in de buurtquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:46 schreef Renesite het volgende:
Ah. Stufi is er ook. En gefelicitwerd haimen
Hier nog niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:46 schreef Renesite het volgende:
Ah. Stufi is er ook. En gefelicitwerd haimen
zat net op mobiel te checken. Rabobankquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier nog niet?En ik heb abn wat normaal zo snel is
Ik net op mn Ijpwnquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
zat net op mobiel te checken. Rabobank
bij 1 van die 2(geloof Rabobank) duurt het gewoon 3 dagen om over te maken van/naar Fortis, terwijl bij andere banken het geld gewoon direct over word gemaakt, en op de andere zijn rekening staat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
zat net op mobiel te checken. Rabobank
Ding in de auto gaf net al 21,5 graden aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een hitte, je zweet zowat je bed uit 's ochtends.
pussyquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een hitte, je zweet zowat je bed uit 's ochtends.
Je gaat naar de winkel, koopt een 6pack Duvel, gaat eventueel langs de shop, haalt daar nog wat, om vervolgens in de zon in een park oid te gaan relaxenquote:
Naah.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je gaat naar de winkel, koopt een 6pack Duvel, gaat eventueel langs de shop, haalt daar nog wat, om vervolgens in de zon in een park oid te gaan relaxen
Rijbewijs?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:12 schreef livalo het volgende:
Misschien kan ik beter stoppen met die tyfusopleiding. Hoe goed ik ook denk dat de tentamens gemaakt zijn, ik heb ze tot nu toe allemaal verneukt.
Yo, maak me maar jaloers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je gaat naar de winkel, koopt een 6pack Duvel, gaat eventueel langs de shop, haalt daar nog wat, om vervolgens in de zon in een park oid te gaan relaxen
Dat weet ik dus ook niet. De ene helft heeft z'n punten al op hansis staan, maar niet iedereen. En ik had voordat ik m'n DPF verbeterde een 5, en die staat er nog steeds. Dus ik weet niet of ik wéér een 5 gehaald heb of niet. Zoja dan stop ik per direct met die hele tyfusopleiding omdat ik echt 5 dagen van 9 tot 9 op school heb gezeten om het DPF te verbeteren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:15 schreef -SG- het volgende:
[..].
NEVER GONNA GIVE YOU UP NEVER GONNA LET YOU DOWN!
Ben je al wel over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |