Vanaf vandaag tm maandag in de hitte met een tentquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:54 schreef DeLuna het volgende:
Wat is het toch heerlijk weer buiten. Eindelijk zomer
Had niet anders van je verwachtquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:53 schreef livalo het volgende:
"Maar zelfs al hebben we geen relatie, we zitten 23/7 bij elkaar, continu, en je blijft ook zeggen dat we een relatie hebben tegen iedereen"
Volgens mij is m'n huisgenoot niet zo slim.
Ja, ik ga iets niet afkraken als het leuk is, toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
[..]Zit ie wel op school?
Beter dan dat je bijna wegdrijft door de regenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vanaf vandaag tm maandag in de hitte met een tent
Je zoekt het je zelfquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vanaf vandaag tm maandag in de hitte met een tent
Ik kan niet goed tegen hittequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Beter dan dat je bijna wegdrijft door de regen
Tja...quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen hitte.. En dan ook nog eens keihard aan de metal die dagen.. Dodelijk
Je kan ook een de coke gaan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik kan niet goed tegen hitte.. En dan ook nog eens keihard aan de metal die dagen.. Dodelijk
Dan moet je niet gaanquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Idd, je hebt 2 treeen bier, haal nu dan ook maar een paar halfjes cokequote:
En Slayer, Motörhead en Korpiklaani missen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dan moet je niet gaan
w00t w00tMisschien ander downhill frame voor t nieuwe season
![]()
Spor ken ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
x3ro, ken je Spor? Hij is een producer van D&B uit de UK en maakt vette shit.
At the moment leeft 'ie van z'n WW, hij heeft een zware rugblessure dus kan 'ie niet meer timmeren, omdat 'ie als er iets verkeerd schiet gelijk verlamd is. Wel écht lullig.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht
[..]Zit ie wel op school?
Belachelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef mstr het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)otie_aangenomen.html
Only in Grünn.
Opzich is het doel wel goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef mstr het volgende:
Only in Grünn.
quote:
Mwah, maar het is weer typisch Nederland om dat soort dingen dan zo semi te verplichtenquote:
Rammsteinquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
we're all living in ameeeeerika
Semi? Totaal te verplichtenquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mwah, maar het is weer typisch Nederland om dat soort dingen dan zo semi te verplichten![]()
Beetje ongevraagd troep door mensen hun strot rammen, zijn ze goed in hier
Motorhead vorig jaar nog gezien @ Waldrock.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En Slayer, Motörhead en Korpiklaani missen?
spquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef mstr het volgende:
Only in Grünn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |