Da's lullig. Want hoeveel studiepunten moet je nog dan? Of moeten jullie alles halen om over te gaan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:17 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat weet ik dus ook niet. De ene helft heeft z'n punten al op hansis staan, maar niet iedereen. En ik had voordat ik m'n DPF verbeterde een 5, en die staat er nog steeds. Dus ik weet niet of ik wéér een 5 gehaald heb of niet. Zoja dan stop ik per direct met die hele tyfusopleiding omdat ik echt 5 dagen van 9 tot 9 op school heb gezeten om het DPF te verbeteren.
Meheheh ik ben ook al om 15:00 klaar vandaagquote:
Ik moet er 45 halen van de 60, maar ik haal er sowieso 15 niet omdat ik niet alle toetsen en alle leergebiedtoetsingen af heb. En hetgene wat ik moest verbeteren op het DPF is 15 studiepunten waard.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:20 schreef -SG- het volgende:
[..]
Da's lullig. Want hoeveel studiepunten moet je nog dan? Of moeten jullie alles halen om over te gaan?
En bij ons is zo dat het eerste punt altijd een concept punt is en als er een nieuw punt komt er ook een nieuwe datum bij komt te staan. Veel handiger.
Hahahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef -SG- het volgende:
Heb zo een herkansing, niet voor geleerd. Volgend jaar maar halen.
Ik heb er volgend jaar dus 4.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:24 schreef -SG- het volgende:
Heb zo een herkansing, niet voor geleerd. Volgend jaar maar halen.
Join the club.quote:
Bij ons kun je minimaal 7.5 studiepunten halenquote:
Je hoeft geen voldoendes te halen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:35 schreef -SG- het volgende:
Ik moet dadelijk een 4 halen voor mijn herkansing, maar ik weet gewoon dat ik zelfs daar kneiterhard in ga falen.
VROEG IK JOU WA?quote:
Not fair. Misschien moet ik maar eens beginnen met de opleiding die jij nu doet.quote:
Sigh..quote:
Nice.quote:
Feli jonguh!quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:51 schreef -SG- het volgende:
Nu dus nog een 4 halen, maar dat gaat niet lukken.
maar dat kan ook aan de substantie misbruik liggenquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zelfs zoetermeer is mooi om half 5
ik hou van jequote:Op donderdag 24 juni 2010 10:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Zelfs zoetermeer is mooi om half 5
Wat was de betreffende substantie danquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
maar dat kan ook aan de substantie misbruik liggen
Iets anders.quote:
Oeh nog ein rokerquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
gewoon wiet, alcohol, slaaptekort en een helder hoofd.
Ach, das net makkelijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Soms hoor, en niet te veel in een keer. Ik heb een lage euh tolerantiegrens.
Barna!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:12 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
zeker nu ik naar barca moet en elke avond wel wat te doen (parteeeh) heb
(voordat ik naar barca ga)![]()
Dan juist toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Niet als je de goede luistert
Hahahaha.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef -SG- het volgende:
Haha, mr love and the stallions komt bij een benefit concert optreden die een vriend van mij organiseert. Best wel lachen als een serious talent (die 3fm heeft uitgekozen) op je concert komt spelen.
Oh jeetje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Barttt ik moet je even op msn spreken
Jonge is 2e keer dat hij dat concert organiseert. Bands melden zich aan jonge wordt je bang van jonge. Jonge.quote:
Jongequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge is 2e keer dat hij dat concert organiseert. Bands melden zich aan jonge wordt je bang van jonge. Jonge.
Wat heb jij uitgespookt?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:28 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Barttt ik moet je even op msn spreken
Die details zijn nog heter dan de barbecue vanavond man!quote:
Nijmegenquote:
Succes!quote:
Picsquote:
Dat is t zeer zekers jaquote:
Zie PI gastquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is t zeer zekers jaDat is gewoon voor mij, net als veel DnB, van die "net niet" muziek. (Snoeiharde DnB a la Limewax of The Panacea is weer wel
)
Zelfs succes zou me niet kunnen helpen denk ik. Achja, even kijken of ik er iets van kan maken en anders lekker terrassen.quote:
Ik heb geen beterequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Leuke paarse bh ook, dat vloekt stiekem.
*BAM* stoot op je kaakquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Je jurkje is wel leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb geen betereIk heb ze allemaal al geprobeerd.
Haha dankjequote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef mstr het volgende:
[..]
Je jurkje is wel leuk.![]()
En ik zal ook wel één van de weinigen zijn die je slippers leuk vind.
Dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha dankje![]()
Mijn slippers zijn wel nep trouwens.
Ach ja, die zeiken tenminste niet aan je hoofd!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb het de laatste paar dagen wel met bh's ja.
Dat is zeker waar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach ja, die zeiken tenminste niet aan je hoofd!
Doen dan song 2 idd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:46 schreef MarkM het volgende:
Mensen die 'woohoo!' op treinen schrijven.
enquote:
Maar overall gezien leuk hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan zoek je niet goed!quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is zeker waar.
Alleen worden bh's meestal door vrouwen gedragen, die zeuren dan soms wel aan je hoofd.
Ligt eraan, als het een mooie 'piece' was, dan was ik het wel.quote:
bij dubstep moet je goed zoeken hoor, er zit veel vets tussen, maar dat kost even gravenquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Pics
[..]
Dat is t zeer zekers jaDat is gewoon voor mij, net als veel DnB, van die "net niet" muziek. (Snoeiharde DnB a la Limewax of The Panacea is weer wel
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |