NEGERPIEMELquote:
NEUSPEUTERAARquote:
quote:
kojkquote:
Samen met theo van goghquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
boudeiwjn buch ook maar die is nu dood
Mijn dorp niet.quote:
En Himmlerquote:
dat klopt als een bus die nam nooit een blad voor zn mond alleen maar een lepel met lassie lijst jajajajajajajajjajajajajajaquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
dat klopt als een bus die nam nooit een blad voor zn mond alleen maar een lepel met lassie lijst jajajajajajajajjajajajajaja
Dat zal het zijn.quote:
zeg je dat straks ook tegen de lui van het traumateam die hem morgen van mijn fiets op station lopen te peuterenquote:
3 buttons is 9 secondenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
Boh ik ben op. Ik heb vandaag voor mijn projectgroep 4 PDF'jes in elkaar gezet omdat mevrouw in één uur nog niet eens 1 button van 3 seconden voor een site kan maken. Ik heb verdomme 3 keer zoveel als zij gedaan.
3 keer zoveel in totaalquote:
Ik zal ze even bellen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:38 schreef RoBro het volgende:
[..]
zeg je dat straks ook tegen de lui van het traumateam die hem morgen van mijn fiets op station lopen te peuteren
werken in groepjes is sowieso kut aangezien ik nooit iemand met een fatsoenlijke mentaliteit kan vinden als om half 4 kroeg open is op schule moet je daar gvd gewoon heengaan op een vrijdagmiddag imoquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
3 keer zoveel in totaal![]()
Het was haar taak om een button te maken, maar zij was nog bezig met de site en mijn animatie was klaar. Had verder nog veel meer te doen. "Doe jij de button maar Irenka"
Geen idee of ik het afkrijg, ik heb genoeg te doen, ik kijk wel.Faalwijf
Eigenlijk moet je zeggen. EN NU GA JE HET OOK AFMAKEN OOK ANDERS BASH OK OP DE BANBUTTON EN MAG JE HET PROJECT IN JE EENTJE MAKEN.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
3 keer zoveel in totaal![]()
Het was haar taak om een button te maken, maar zij was nog bezig met de site en mijn animatie was klaar. Had verder nog veel meer te doen. "Doe jij de button maar Irenka"
Geen idee of ik het afkrijg, ik heb genoeg te doen, ik kijk wel.Faalwijf
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:46 schreef RoBro het volgende:
[..]
werken in groepjes is sowieso kut aangezien ik nooit iemand met een fatsoenlijke mentaliteit kan vinden als om half 4 kroeg open is op schule moet je daar gvd gewoon heengaan op een vrijdagmiddag imo
HAHAquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zeggen. EN NU GA JE HET OOK AFMAKEN OOK ANDERS BASH OK OP DE BANBUTTON EN MAG JE HET PROJECT IN JE EENTJE MAKEN.
Hmm ja, maja in groepjes werken kan geniaal zijn, maar meestal draait het uit op een fiasco. En het ligt nooit aan jezelf.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
HAHAHet is jammer dat mijn eigen overgang hiervan afhangt. Maar ik heb het weleens zo gedaan, van. Als jij het zo goed weet, trek ik mijn handen ervan af en zoek je het zelf maar uit.
Na een week kwamen ze jankend terug dat het toch wel veel werk was voor 3 man
en verwijder haar ook uit xfire en bf2 en msn he anders maakt het geen indrukquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je zeggen. EN NU GA JE HET OOK AFMAKEN OOK ANDERS BASH OK OP DE BANBUTTON EN MAG JE HET PROJECT IN JE EENTJE MAKEN.
Oh het ligt vaak genoeg aan mezelf, en dat erken ik dan ook. Maar tot nu toe heb ik ook gewoon heel veel pech met het groepje waar ik in terecht kom. Het is tot nu toe ook pas 2 keer goed gegaan, en dat was toen ik toevalligerwijs 2 keer met Sven terecht kwam. Maar die doet ook watquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hmm ja, maja in groepjes werken kan geniaal zijn, maar meestal draait het uit op een fiasco. En het ligt nooit aan jezelf.
Feliquote:
Waar moddege stage gaan lopen Haaimenn?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een nieuwe stageplek voor na de vakantie
Op de IT afdeling van het hoofdkwartier van Scheer en Foppen, een best bekende winkelketen hier in de buurtquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:46 schreef Renesite het volgende:
Ah. Stufi is er ook. En gefelicitwerd haimen
Hier nog niet?quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:46 schreef Renesite het volgende:
Ah. Stufi is er ook. En gefelicitwerd haimen
zat net op mobiel te checken. Rabobankquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:49 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier nog niet?En ik heb abn wat normaal zo snel is
Ik net op mn Ijpwnquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
zat net op mobiel te checken. Rabobank
bij 1 van die 2(geloof Rabobank) duurt het gewoon 3 dagen om over te maken van/naar Fortis, terwijl bij andere banken het geld gewoon direct over word gemaakt, en op de andere zijn rekening staat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
zat net op mobiel te checken. Rabobank
Ding in de auto gaf net al 21,5 graden aanquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een hitte, je zweet zowat je bed uit 's ochtends.
pussyquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een hitte, je zweet zowat je bed uit 's ochtends.
Je gaat naar de winkel, koopt een 6pack Duvel, gaat eventueel langs de shop, haalt daar nog wat, om vervolgens in de zon in een park oid te gaan relaxenquote:
Naah.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je gaat naar de winkel, koopt een 6pack Duvel, gaat eventueel langs de shop, haalt daar nog wat, om vervolgens in de zon in een park oid te gaan relaxen
Rijbewijs?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:12 schreef livalo het volgende:
Misschien kan ik beter stoppen met die tyfusopleiding. Hoe goed ik ook denk dat de tentamens gemaakt zijn, ik heb ze tot nu toe allemaal verneukt.
Yo, maak me maar jaloers.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je gaat naar de winkel, koopt een 6pack Duvel, gaat eventueel langs de shop, haalt daar nog wat, om vervolgens in de zon in een park oid te gaan relaxen
Dat weet ik dus ook niet. De ene helft heeft z'n punten al op hansis staan, maar niet iedereen. En ik had voordat ik m'n DPF verbeterde een 5, en die staat er nog steeds. Dus ik weet niet of ik wéér een 5 gehaald heb of niet. Zoja dan stop ik per direct met die hele tyfusopleiding omdat ik echt 5 dagen van 9 tot 9 op school heb gezeten om het DPF te verbeteren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:15 schreef -SG- het volgende:
[..].
NEVER GONNA GIVE YOU UP NEVER GONNA LET YOU DOWN!
Ben je al wel over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |