dat wordt er ook niet gevraagd. Waar juist WELquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Waar ik op val? Het liefst niet op een harde betonnen grond, stoeprand of stenen.
Pervert..quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:
te jong, te kwetsbaar en te krap
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:49 schreef Untiteld het volgende:
Hi,
Ik was weleens benieuwd op wat voor types jullie vallen?
Innerlijk & Uiterlijk graag (a)
Hey, ik heb donkerblond haar en blauwe ogen...quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef CelinoPino het volgende:
Jongens met donkerblond haar en blauwe ogen
En hij moet lang zijn, en gespierde armen zijn ook niet mis.
Verder moet hij een leuk karakter hebben.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef danx-x het volgende:
Ik bied me aan:
- leeftijd 14
- huidskleur: licht getint (half surinaams)
- haar: zwart (vlechten)
- armen, borstkas: gespierd
- buik: plat (ik vind een 6-pack niet zo mooi)
- bril: ja
- lengte: 1,70
- sport: jui jitsu en boxen
- ogen: donkerbruin
Ik ben op dit moment depressief omdat ik zonder reden gedumpt ben, maar misschien kan jij me gelukkig maken?
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef danx-x het volgende:
Ik bied me aan:
- leeftijd 14
- buik: plat (ik vind een 6-pack niet zo mooi)
Ik ben op dit moment depressief omdat ik zonder reden gedumpt ben, maar misschien kan jij me gelukkig maken?
Ja misschien welquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt professionele hulp nodig
Heb je geen leuk karakter?quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hey, ik heb donkerblond haar en blauwe ogen...
Jammer dan van dat 'leuke karakter'...
Je bedoelt dat je nu je beschrijving aan de hand van die jongen maakt, in plaats van andersomquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:20 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Uiterlijk:
Half lang haar, leuke lach, mooie ogen, langer zijn dan ik zelf ben. Geen - no offence - 'bolle' of 'spriet', spieren zijn altijd goed, mits in de juiste verhouding.![]()
Innerlijk:
Goed gevoel voor humor, spontaan, lief, romantisch, muzikaal, zelfverzekerd (niet te verwarren met arrogantie) en een gezonde dosis 'gekheid'.
Heb dit alles gevonden in een superleuke jongen.
Klopt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je nu je beschrijving aan de hand van die jongen maakt, in plaats van andersom
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef mud.kip. het volgende:
Innerlijk:
- lief
- niet zo veel klagen, want dat vind ik zo'n afknapper!
- zelfvertrouwen (beetje arrogant mag zelfs wel)
- beetje gek af en toe (maar niet eng/freaky)
- dezelfde muzieksmaak hoeft niet maar is wel tof
Uiterlijk:
- mooi lief gezichtje
- blond of bruin haar, liefst blond.
- niet te veel make-up
- niet te grote borsten
- mooie kont is wel lekker
- strak buikje (dus niet dik, maar al te mager is al helemaal lelijk)
Lijkt me toch wel. Ik vind donker haar, blauwe ogen supersexy, terwijl mijn vriend blond haar heeft. Toch issie heel leuk. Rara.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:45 schreef Chowi het volgende:
Wat een immense waslijsten allemaal. Ik vraag me af of mensen met lijsten van dat formaat hun eisen ook wel eens bijstellen, omdat iemand dan wellicht niet de juiste haarkleur heeft, maar wel een hele leuke persoonlijkheid?
Voor jou is een paar schoeisel bepalend?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:54 schreef ymir het volgende:
innerlijk:
- lief maar tergelijkertijd ook stoer (ik heb vooral een zwak voor meisjes die aan stoere sporten doen, als motorcross of zoiets)
- spontaan en praatgraag
- GEEN ZEIKERD, ik heb zo een hekel aan die negatieve zeikwijven.
- niet arrogant
- houd van muziek
- ontmoet graag nieuwe mensen en reist graag
- enigzins intelligent
uiterlijk:
- iets kleiner.
- mag ook wel iets stoerder, maar jurkjes enzo vind ik eigenlijk ook wel weer leuk![]()
- GEEN AIRMAX![]()
- niet echt voorkeur voor haar- en oogkleur
- geen allochtonen (no offence)
en het liefst van beneden de rivieren (limburgse chicks)
Hey.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:03 schreef Untiteld het volgende:
Uiterlijk
- Beetje gespierd (Wel in verhouding).
- Zwart haar, niet voorbij de kaaklijn.
- (Beetje) Getint.
- Langer dan mij (Langer dan 1.70 dus)
- Kleding kun je veranderen
Innerlijk
- Lief
- Humor
- Beetje verlegen
- Best slim
- Moet van reizen houden
- Moet sociaal zijn
Tuurlijk niet, maar het is gewoon waar je op valt en waar je je hoofd voor omdraait als het voorbij loopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:09 schreef Superlam het volgende:
Uiterlijk:
-2 armen en 2 benen
Innerlijk:
-Wat organen
Bullshit om je ideale partner in een lijstje samen te vatten, zal toch nooit precies zo zijn.
Een grote piemel zie je meestal niet van te voren, vind je dat wel belangrijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:11 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar het is gewoon waar je op valt en waar je je hoofd voor omdraait als het voorbij loopt.
En het is nogsteeds een mooie gedachte
Ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:45 schreef Chowi het volgende:
Wat een immense waslijsten allemaal. Ik vraag me af of mensen met lijsten van dat formaat hun eisen ook wel eens bijstellen, omdat iemand dan wellicht niet de juiste haarkleur heeft, maar wel een hele leuke persoonlijkheid?
Leuk meegenomen, Mr meisjes merken daar niet veel van (Tenzij hij MiniMini is, en te groot doet zelfs pijn)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Een grote piemel zie je meestal niet van te voren, vind je dat wel belangrijk?
Nee, ik ben iets ouder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Leuk meegenomen, Mr meisjes merken daar niet veel van (Tenzij hij MiniMini is, en te groot doet zelfs pijn)
Mrjha, wat weet jij daarvan, jij was toch 12 ofzo?
En als ze nou helemaal plat is?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef ES2nl het volgende:
uiterlijk: haarkleur maakt niet uit als het maar lang en stijl is. verder niet te dik (beetje mollig is wel prima) en niet groter dan ik (1.78). de grote van dr tieten kan me niks schelen (ja i know, ik ben een waardeloze man)
innerlijk: ze houd van muziek en is creatief, is open en spontaan en vind het ook niet erg om over wat moeilijke onderwerpen te praten, is net zo vrolijk en (misschien wel iets te) optimistisch ingesteld net als ik
12,5? Gehehe.quote:
hmm dunno. ik ken dr geen die helemaal plat zijn, maar dat zou me weer te ver gaan wssquote:
wat ben je toch leuk schatquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben je zo groot dan begrijp je hem hahahahhahahahahaha
ja in het geval van airmax wel ja, als je een meisje met airmax ziet lopen, dan loopt er altijd zon asociaal hoofd boven met 3 cm plamuur op der kop, zoveel mascara dat d´r wimpers der van kromhangen. verder rookt de gemiddelde airmaxdraagster, doet meestal basis of kader, en vind het nodig om iedere zin het woord kanker minstens 1x te vermelden, anders ben je niet cool. verder rijden ze op een roze playboyscooter en schreeuwen ze naar iedereeen. fijn zon vriendin!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:50 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Voor jou is een paar schoeisel bepalend?
In mijn geval:
Tetten!
Dat is niet veel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef ymir het volgende:
en innerlijk een vieze bitch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:11 schreef Yogurth het volgende:
Blond haar, Blauwe ogen, Slank lichaam, Mooi kontje en tieten
Ik kom toch wel vrij dicht in de buurt van jou perfecte jongen. Mijn moeder is Surinaams, en mijn vader Nederlands waardoor ik een licht bruinige huidkleur heb. Mijn broer studeert met kleding enzo, en hij helpt me vaak met de juiste kleding kiezen, dus dat ziet er wel goed uit. Sinds mijn zevende doe ik al aan vechtsport, waardoor ik bestwel spierballen heb, en ook een vage 6-pack. Mijn haar is naar achteren gevlochten, net als die presentator van ''pimp my ride''. Lief en grappig ben ik wel. Ik zit op gitaarles dus ik ben muzikaal. Heel erg sociaal ben ik helaas niet, soms leg ik best moeilijk contact. Aan gezien ik goed kan knokken, kan ik het ook wel goed voor me meisje opnemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:26 schreef benjebitchniet het volgende:
uiterlijk : hmm negers en anti's zijn toch wel lekker![]()
voorderest spieren niet te klein beetje leuke kleding mag er ook wel zijn
en mooie ogen en geen raar haar
innerlijk : lief , grappig , van muziek houden, sociaal naar anderen
maar niet te sociaal dat er 100 andere wijven achter hem aanlopen
geen verlegen jongetje in het echt , op msn ook wel aardig zijn niet iemand die zo kortaf doet
en iemand die het altijd voor je op neemt en trots is op z'n meisje
maarja perfectie bestaat niet dus droom lekker verder bij m'n lijstje
was jij niet net gedumpt en zij je niet dat je leven zo verder kan gaan Enzo en dat je geen vrienden hadquote:Op zondag 27 juni 2010 15:56 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik kom toch wel vrij dicht in de buurt van jou perfecte jongen. Mijn moeder is Surinaams, en mijn vader Nederlands waardoor ik een licht bruinige huidkleur heb. Mijn broer studeert met kleding enzo, en hij helpt me vaak met de juiste kleding kiezen, dus dat ziet er wel goed uit. Sinds mijn zevende doe ik al aan vechtsport, waardoor ik bestwel spierballen heb, en ook een vage 6-pack. Mijn haar is naar
achteren gevlochten, net als die presentator van ''pimp my ride''. Lief en grappig ben ik wel. Ik zit op gitaarles dus ik ben muzikaal. Heel erg sociaal ben ik helaas niet, soms leg ik best moeilijk contact. Aan gezien ik goed kan knokken, kan ik het ook wel goed voor me meisje opnemen.
Ja dus..... Ik zeg alleenmaar dat ik dicht bij haar droomjongen kom. Dat heeft verder toch niks mee te maken dat ik gedumpt ben enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef cool15 het volgende:
[..]
was jij niet net gedumpt en zij je niet dat je leven zo verder kan gaan Enzo en dat je geen vrienden had
dont attack him zo springt deze topboy nog voor de trainquote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef cool15 het volgende:
[..]
was jij niet net gedumpt en zij je niet dat je leven zo verder kan gaan Enzo en dat je geen vrienden had
Ondanks dat het zo simpel is, zijn die meiden toch moeilijk te vinden.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:06 schreef Dennisweb het volgende:
Ben niet echt een veeleisend figuur.
Ben ook niet echt een borsten/billenman. Val op meisjes met een lief koppie. Haarkleur maakt me ook niet zoveel uit. Ze moet gewoon lief en niet arrogant zijn.
Lijkt me best schappelijk, toch?
Vertel mij wat.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:42 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ondanks dat het zo simpel is, zijn die meiden toch moeilijk te vinden.
Zo, dat klinkt pas als een xenofobie.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:37 schreef danx-x het volgende:
Dat al die meisjes van nu zulke arrogantje bitches zijn komt voorral door die Turken en Marokkanen. Het Nederlandse meisje omzich is lief, leuk en niet arrogant. Doordat we echter teveel (kut)buitenlanders toelaten verpaupert Nederland. Laatst kwam ik nog een leuk meisje uit me oude klas tegen die vroeger heel aardig was. Nu is ze bevriend geraakt met die kankerbuitenlanders. Ze rookt nu, ze is arrogant, ze scheld iedereen uit. Soms krijg ik echt de neiging om al die klote allochtonen uit te roeien.
Nou, seks heeft niet de eerste prioriteit hoor. Zoiets heeft - lijkt mij - tijd nodig. Anders heb ik in ieder geval het idee dat je een vriendin voor de neuk zoekt..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
Oja zal ik jullie ff vertellen wat echt een afknapper is: Meisjes die geen seks willen. Dan ben je bijvoorbeeld aan het zoenen en dan duwen ze de hele tijd je hand weg. Dan is het wel gezellig dat ze lief, knap, leuk en grappig is, maar dan denk je ook weer bij jezelf van: hoe ga ik het uitmaken?
Je bent 14.....quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
Oja zal ik jullie ff vertellen wat echt een afknapper is: Meisjes die geen seks willen. Dan ben je bijvoorbeeld aan het zoenen en dan duwen ze de hele tijd je hand weg. Dan is het wel gezellig dat ze lief, knap, leuk en grappig is, maar dan denk je ook weer bij jezelf van: hoe ga ik het uitmaken?
Idd, want tijd nodig hebben is zo iets raars!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
Ligt eraan, zij moet er ook aantoe zijn. En anders neem je maar een sletquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
En na vier maanden je vriendje je BH niet eens laten zien terwijl je 15 bent?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, want tijd nodig hebben is zo iets raars!
Als zij dat niet wil, so be it. Als hij daar niet tegen kan, moet hij het uitmaken en niet op FOK! janken.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
En na vier maanden je vriendje je BH niet eens laten zien terwijl je 15 bent?
Mja. Misschien heeft zij het een maand later wel uitgemaakt ;')quote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als zij dat niet wil, so be it. Als hij daar niet tegen kan, moet hij het uitmaken en niet op FOK! janken.
Zo los in de hand of als ze hem aanheeft?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
En na vier maanden je vriendje je BH niet eens laten zien terwijl je 15 bent?
Als ze hem aanheeft...quote:Op maandag 28 juni 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo los in de hand of als ze hem aanheeft?
Ey man, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel als je al iets langer met je vriendin hebt en dat je al eerder seks hebt gehad, maar dat ze je hand steeds weg duwt om te pesten. Ik weet ook niet wat er in hun gare kop omgaat, maar kennelijk zijn sommige meisjes gewoon zo.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, want tijd nodig hebben is zo iets raars!
Dat vind ik eigenlijk wel getuigen van humor.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:13 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ey man, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel als je al iets langer met je vriendin hebt en dat je al eerder seks hebt gehad, maar dat ze je hand steeds weg duwt om te pesten. Ik weet ook niet wat er in hun gare kop omgaat, maar kennelijk zijn sommige meisjes gewoon zo.
Je bent een beetje anti-vrouw geworden nadat je vriendin het heeft uitgemaakt heh? :pquote:Op maandag 28 juni 2010 00:13 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ey man, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel als je al iets langer met je vriendin hebt en dat je al eerder seks hebt gehad, maar dat ze je hand steeds weg duwt om te pesten. Ik weet ook niet wat er in hun gare kop omgaat, maar kennelijk zijn sommige meisjes gewoon zo.
Mischien een klein beetjequote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Je bent een beetje anti-vrouw geworden nadat je vriendin het heeft uitgemaakt heh? :p
Stuk of 8 meisjes uit mijn klas hebben All-Stars. VWO. Iets voor jou?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:51 schreef Frankii het volgende:
Ik val op meisjes met All-stars schoenenSneakers zijn ook leuk.
Daarnaast moet een meisje gevoel voor (mijn) humor hebben en een beetje op dezelfde golflengte zitten qua intelligentie.
Je zou het ook (net als wat ik had gedaan) andersom kunnen doen. Je zoekt een vriendin. Dan haal je haar over all stars te kopen. Vervolgens leer je haar net zo veel dingen totdat jullie intelligentie even hoog staat, en tot slot kijk je naar haar humor en die enn jou en dan probeer je het te combineren.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:51 schreef Frankii het volgende:
Daarnaast moet een meisje gevoel voor (mijn) humor hebben en een beetje op dezelfde golflengte zitten qua intelligentie.
Je weet niet hoe intelligent hij is hè.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:54 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Stuk of 8 meisjes uit mijn klas hebben All-Stars. VWO. Iets voor jou?
Intelligentie valt niet aan te leren...quote:Op maandag 28 juni 2010 01:00 schreef danx-x het volgende:
[..]
Je zou het ook (net als wat ik had gedaan) andersom kunnen doen. Je zoekt een vriendin. Dan haal je haar over all stars te kopen. Vervolgens leer je haar net zo veel dingen totdat jullie intelligentie even hoog staat, en tot slot kijk je naar haar humor en die enn jou en dan probeer je het te combineren.
Je kan wachten tot er vanzelf een naar je toe rolt, maar je kan er ook zelf een maken
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:51 schreef Frankii het volgende:
Ik heb 2 paar.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:51 schreef Frankii het volgende:
Daten?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Daniane het volgende:
o ja wat innerlijke shiz
ik vind t belangrijk dat ie lief is, humor heeft, zichzelf goed verzorgt, en veel om mij geeft en ook voor me zou opkomen, en naar me luistert als ik ergens mee zit, en helpt als ik n probleem ofzo heb, eigen mening hebben, iniatief nemen.
vergeet ik iets.
Klein is ook fijn. Lengte maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:32 schreef just207 het volgende:
kleine meiden, halflang haar, blond of bruin, mooie ogen, lekker, strakke kont (niet te groot), normale tieten dus geen neppers,
Dan ik*quote:Op maandag 28 juni 2010 20:44 schreef Mallecer het volgende:
Uiterlijk: Brunette, krullen, modefreakje ( wel netjes en verzorgd niet iemand met adidas vestjes en dat soort), mooi kontje, mooie ogen, kleiner dan mij en mooie ronde borsten
Innerlijk: zelfverzekerd, tikkeltje arrogant, lief, leuk, goed gevoel voor humor en de basis meuk!
quote:![]()
zoiets mag het wel zijn, wel de rechter, die ziet er eenbeetje ondeugend uit
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Iets met een kut enzo, je kent het wel.
Die hebben tenminste borsthaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
90% van de mensen met een hanenkam woont in een kraakpand en wast zich maar eens per twee weken.
daar valt aan te werkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
90% van de mensen met een hanenkam woont in een kraakpand en wast zich maar eens per twee weken.
Als je er ééntje met een hanekam hebt gehad, heb je ze allemaal gehad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:15 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
daar valt aan te werken![]()
nee, ik heb al een relatie gehad met iemand met een hanenkam en daar viel prima mee te leven.
true, true....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Als je er ééntje met een hanekam hebt gehad, heb je ze allemaal gehad.
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:56 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik kom toch wel vrij dicht in de buurt van jou perfecte jongen. Mijn moeder is Surinaams, en mijn vader Nederlands waardoor ik een licht bruinige huidkleur heb. Mijn broer studeert met kleding enzo, en hij helpt me vaak met de juiste kleding kiezen, dus dat ziet er wel goed uit. Sinds mijn zevende doe ik al aan vechtsport, waardoor ik bestwel spierballen heb, en ook een vage 6-pack. Mijn haar is naar achteren gevlochten, net als die presentator van ''pimp my ride''. Lief en grappig ben ik wel. Ik zit op gitaarles dus ik ben muzikaal. Heel erg sociaal ben ik helaas niet, soms leg ik best moeilijk contact. Aan gezien ik goed kan knokken, kan ik het ook wel goed voor me meisje opnemen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:56 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik kom toch wel vrij dicht in de buurt van jou perfecte jongen. Mijn moeder is Surinaams, en mijn vader Nederlands waardoor ik een licht bruinige huidkleur heb. Mijn broer studeert met kleding enzo, en hij helpt me vaak met de juiste kleding kiezen, dus dat ziet er wel goed uit. Sinds mijn zevende doe ik al aan vechtsport, waardoor ik bestwel spierballen heb, en ook een vage 6-pack. Mijn haar is naar achteren gevlochten, net als die presentator van ''pimp my ride''. Lief en grappig ben ik wel. Ik zit op gitaarles dus ik ben muzikaal. Heel erg sociaal ben ik helaas niet, soms leg ik best moeilijk contact. Aan gezien ik goed kan knokken, kan ik het ook wel goed voor me meisje opnemen.
ik wil nu eigenlijk wel n foto van danx-x zienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:28 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Mensen die op gitaarles zitten en meteen denken muzikaal te zijn
PM hemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik wil nu eigenlijk wel n foto van danx-x zien
Welke vechtsport als ik vragen mag ?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:56 schreef danx-x het volgende:
[..]
* Dennisweb voldoet aan de eisen, gek genoeg.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Minnthi het volgende:
uiterlijk:
bruin haar, bruine ogen
iets langer dan ik (ben +/- 1.75)
niet te dun en niet echt gespierd, moet knuffelbaar zijn![]()
innerlijk:
lief
humor
knuffelaar
geen macho-man![]()
lekker gek en vrolijk
Schatje. Je hebt mij gevonden. wacht ff hoe oud ben je?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef bunberry het volgende:
- Hij moet sowieso langer dan ik zijn, wat erg makkelijk is (ik ben 165cm).
- het liefste bruin haar (alhoewel blond haar en bruine ogen erg sexy is)
- leuke lach
- geen overtollig vet![]()
- geen machogedrag.
- respect hebben voor meisjes. (is dat ver te zoeken?)
- humor hebben
Ah, makkie...quote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef bunberry het volgende:
- Hij moet sowieso langer dan ik zijn, wat erg makkelijk is (ik ben 165cm).
kutquote:- het liefste bruin haar (alhoewel blond haar en bruine ogen erg sexy is)
kutquote:- leuke lach
KUTquote:- geen overtollig vet![]()
kut... als dit zo doorgaat sla ik iemand in elkaar...quote:- geen machogedrag.
kut... straks een meisje in elkaar slaanquote:- respect hebben voor meisjes. (is dat ver te zoeken?)
kutquote:- humor hebben
quote:
Als je het mij 3 augustus weer vraagt zeg ik 16.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:11 schreef danx-x het volgende:
[..]
Schatje. Je hebt mij gevonden. wacht ff hoe oud ben je?
Je hele eisenlijstje is wel er-rug makkelijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:43 schreef bunberry het volgende:
- Hij moet sowieso langer dan ik zijn, wat erg makkelijk is (ik ben 165cm). Check
- het liefste bruin haar (alhoewel blond haar en bruine ogen erg sexy is) Check
- leuke lach Weet ik veel
- geen overtollig vetCheck
- geen machogedrag. Check
- respect hebben voor meisjes. (is dat ver te zoeken?) Check
- humor hebben Check
Je hebt wel humor inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 16:24 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Je hele eisenlijstje is wel er-rug makkelijk.
Ik hield me in.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:24 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Je hele eisenlijstje is wel er-rug makkelijk.
Geef maar gewoon toe hoor. Dat ben je namleijk ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:49 schreef linpunt het volgende:
Donkerblond & blauwe ogen
streetwise & bookwise (gelukkig kwam ie niet aankakken met havo ofzo)
lang, sterk
allstars, spijkerbroek, tshirt/blouse/overhemd
mijn humor begrijpen - mijn uiterst leuke grappen doen het helaas vaker beter bij mezelf dan anderen.
geen kamperts.![]()
ooooh, ik voel me nu zo oppervlakkig.
Haha kan je met die wishlist niet langs de terrassen? Ja! Nee, nee, nee, nee.. JA!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:49 schreef linpunt het volgende:
(Donker)blond & blauwe ogen
streetwise & bookwise (gelukkig kwam ie niet aankakken met havo ofzo)
lang, sterk
allstars, spijkerbroek, tshirt/blouse/overhemd
mijn humor begrijpen - mijn uiterst leuke grappen doen het helaas vaker beter bij mezelf dan anderen.
geen kamperts.![]()
ooooh, ik voel me nu zo oppervlakkig.
wij vrouwen hebben stiekem ook hele wishlists maar zodra er een soort god langskomt dan werpen we de lijsten weg en ons voor zijn voeten..quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:47 schreef BlatendKonijn het volgende:
[..]
Haha kan je met die wishlist niet langs de terrassen? Ja! Nee, nee, nee, nee.. JA!
Dus daarom struikel ik steeds over kwijlende bakvisjes....quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
wij vrouwen hebben stiekem ook hele wishlists maar zodra er een soort god langskomt dan werpen we de lijsten weg en ons voor zijn voeten..
ik zei; soort van god - niet bijna soort van god.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:51 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dus daarom struikel ik steeds over kwijlende bakvisjes....
Ik voldoe anders aan verdomd veel eisen op je lijstje...quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:52 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik zei; soort van god - niet bijna soort van god.
geen harde gevoelens
moet je even afvinken :pquote:Op donderdag 8 juli 2010 02:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik voldoe anders aan verdomd veel eisen op je lijstje...
nou, vond ik het belangrijkst, dus helaas.quote:Op donderdag 8 juli 2010 02:26 schreef Yi-Long het volgende:
Nou, alles dus, behalve dat over je humor, want die ken ik niet...
Ow, een andere Hong Kong schoonheid was je 9 en een half jaar geleden al voor, dus het had toch nooit iets kunnen worden tussen onsquote:Op donderdag 8 juli 2010 02:27 schreef linpunt het volgende:
[..]
nou, vond ik het belangrijkst, dus helaas.
hahaha, sowieso nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 02:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ow, een andere Hong Kong schoonheid was je 9 en een half jaar geleden al voor, dus het had toch nooit iets kunnen worden tussen ons
Van het sjorren zeker?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:36 schreef Linlinlin het volgende:
Ik ben mezelf toch wel een paar keer tegen gekomen in de lijstjes van andere fokkers!
Maar voor mij:
Uiterlijk:
Gespierde armen
Leuke lach
Niet te dik
Halflang surferkapsel of gemilimeterd haar (liefst niet rood)
Geen puntschoenen! all-stars![]()
Innerlijk:
Humor dat bij de mijne past
Mag macho doen (niet te erg) als hij ook maar lief kan zijn
Leuk als hij de zelfde muzieksmaak heeft
Niet kortaf doen
Het kan zomaar dat dit lijstje nog ge-edit gaat worden
Dan ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:41 schreef HenkXL het volgende:
Knap, kleiner dan mij ( niet erg moeilijk), minstens even zo intelligent, beetje kak en absoluut geen slette bak.
Zo zijn er aanmeldingen?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:43 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Dan ik.
Dus intelligent meisje zal het niet worden
kerol dat ben jij,quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:16 schreef danx-x het volgende:
Als iemand nou een licht donkere huidskleur heeft, en hij is best gespierd, en hij heeft niet echt een harde 6-pack maar wel dat je die blokjes ziet, en dokerbruine ogen, en zwart ingevlochten haar, en een bril, en 1,70. Zou diegene dan aantrekkelijk zijn ofso, of is dat lelijk. Ik bedoel niet mijzelf, maar een van een vriend van mij die dat eigenlijk wel afvraagt enzo.
jij faalt hardquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:44 schreef danx-x het volgende:
Ik bied me aan:
- leeftijd 14
Echt niet ik bedoel een vriend van mij, hij lijkt alleen een beetje op mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kerol dat ben jij,
[..]
jij faalt hard
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:35 schreef danx-x het volgende:
[..]
Echt niet ik bedoel een vriend van mij, hij lijkt alleen een beetje op mij
Ik bedoel eigenlijk mijn tweeling broer, we hebben zegmaar dezelfde ouders en daarom lijken we op elkaar enzo. Ik snap dat jullie het niet zo gauw geloven, want ik weet het ook pas sinds enkele dagen, hij was vroeger geadopteert. Zelf ben ik er nog een beetje van in shock, maar hij wou zich ook even aanbieden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kerol dat ben jij,
[..]
jij faalt hard
Dude..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk mijn tweeling broer, we hebben zegmaar dezelfde ouders en daarom lijken we op elkaar enzo. Ik snap dat jullie het niet zo gauw geloven, want ik weet het ook pas sinds enkele dagen, hij was vroeger geadopteert. Zelf ben ik er nog een beetje van in shock, maar hij wou zich ook even aanbieden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef danx-x het volgende:
Ik kan het zelf ook bijna niet geloven....
NEEEJ ICK VAL NIE OP LEUGENAARZquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef danx-x het volgende:
OKE IK GEEF TOE DAT IK HET ZELF BEN! MAAR VINDEN JULLIE MIJ NOU AANTREKKELIJK OF NIET?
Ik bedoel kwa uiterlijk, na de vakantie ga ik naar een psycholoog dan komt derest ook wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
NEEEJ ICK VAL NIE OP LEUGENAARZ
Volgens mij heb je je ware liefde hier gevondenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:36 schreef Linlinlin het volgende:
Ik ben mezelf toch wel een paar keer tegen gekomen in de lijstjes van andere fokkers!
Maar voor mij:
Uiterlijk:
Gespierde armen
Leuke lach
Niet te dik
Halflang surferkapsel of gemilimeterd haar (liefst niet rood)
Geen puntschoenen! all-stars![]()
Innerlijk:
Humor dat bij de mijne past
Mag macho doen (niet te erg) als hij ook maar lief kan zijn
Leuk als hij de zelfde muzieksmaak heeft
Niet kortaf doen
Het kan zomaar dat dit lijstje nog ge-edit gaat worden
Open je dan wel even een topic om te vertellen hoe de gesprekken gingen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik bedoel kwa uiterlijk, na de vakantie ga ik naar een psycholoog dan komt derest ook wel goed denk ik.
Dat ik mentaal niet helemaal 100% ben kan wel kloppe. Vroeger heb ik aardig wat trauma's opgelopen, waardoor mijn emotie en gevoel soms even uit is. De liefde die ik wel in me had, heeft mijn ex helemaal kapot gemaakt. Ik denk dat als ik naar een psycholoog ga de problemen zich wel oplossen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef Tombl het volgende:
Ik kijk hier net een dag, maar die dan-x ofzo is echt geniaal. Respect voor hem. Mijn held![]()
Volgens mij is hij trouwens mentaal niet helemaal 100%.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:33 schreef danx-x het volgende:
[..]
Dat ik mentaal niet helemaal 100% ben kan wel kloppe. Vroeger heb ik aardig wat trauma's opgelopen, waardoor mijn emotie en gevoel soms even uit is. De liefde die ik wel in me had, heeft mijn ex helemaal kapot gemaakt. Ik denk dat als ik naar een psycholoog ga de problemen zich wel oplossen.
En je bent 12?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:33 schreef danx-x het volgende:
[..]
Dat ik mentaal niet helemaal 100% ben kan wel kloppe. Vroeger heb ik aardig wat trauma's opgelopen, waardoor mijn emotie en gevoel soms even uit is. De liefde die ik wel in me had, heeft mijn ex helemaal kapot gemaakt. Ik denk dat als ik naar een psycholoog ga de problemen zich wel oplossen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:33 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ga weg man.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je ware liefde hier gevonden
hoiquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:56 schreef ricardo75 het volgende:
een chick met mooie ogen, geen piersings, geen tatoos en het moet ook geen groot meisje zijn (<1,70)
en tieten ofc
Piercings...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:15 schreef Xantalien het volgende:
[..]
hoi
[EDIT] Ohnee, ik heb piercings
Neh, 't zijn meer oorbellen. 3 paar.quote:
1 paar vind ik eigenlijk al wel genoegquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:29 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Neh, 't zijn meer oorbellen. 3 paar.
Haha , ieder zo zijn voorkeur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef Tombl het volgende:
[..]
1 paar vind ik eigenlijk al wel genoeg
dit eigenlijk!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Geduldig, betrouwbaar (beetje standaard dingen), lief, moet iniatief tonen.
uiterlijk; langer dan ik, leuke lach etc etc.
Je doet je ondertitel wel eer aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:49 schreef danx-x het volgende:
Hoi ik ben een geile vrouw van 19. Ik ben blond en heb geile grote tieten. Vannacht heb ik eigenlijk best wel behoefte aan seks, dus stuur mij een prive berichtje op fok en ik kom vannacht je eikel stimuleren.
Nietesquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:49 schreef danx-x het volgende:
Hoi ik ben een geile vrouw van 19. Ik ben blond en heb geile grote tieten. Vannacht heb ik eigenlijk best wel behoefte aan seks, dus stuur mij een prive berichtje op fok en ik kom vannacht je eikel stimuleren.
Ik vond je hiervoor beter trollen! Als je met een nieuw karakter wilt trollen kan je beter een kloon voor je nieuwe personage aanmaken, dan loopt ie waarschijnlijk beterquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:36 schreef danx-x het volgende:
Ja iedereen noemt mij steeds troll, dus ik dacht: laat ik maar echt gaan trollen!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:23 schreef OHSHI- het volgende:
Ik kick hier opIk keekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
nog een toevoeging: ouder dan ik ! :p ben 17, t liefst 20-22 ofsoquote:Op zondag 4 juli 2010 23:22 schreef Minnthi het volgende:
uiterlijk:
bruin haar, bruine ogen
iets langer dan ik (ben +/- 1.75)
niet te dun en niet echt gespierd, moet knuffelbaar zijn![]()
innerlijk:
lief
humor
knuffelaar
geen macho-man![]()
lekker gek en vrolijk
Ah men, heb ik weer: 365 dagen te jong, 2cm te klein, en 10cm te gespierdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:18 schreef Minnthi het volgende:
[..]
nog een toevoeging: ouder dan ik ! :p ben 17, t liefst 20-22 ofso
achquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:24 schreef shoarma-fan het volgende:
[..]
Ah men, heb ik weer: 365 dagen te jong, 2cm te klein, en 10cm te gespierd
En eigenlijk ook knuffelbaar en romantisch, hou 'k ook wel van. Hoeft overigens niet 24/7.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef Xantalien het volgende:
Als hij lief en lang(er) is, is het al een prima begin.
En taalkundig gezien?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:28 schreef Xantalien het volgende:
[..]
En eigenlijk ook knuffelbaar en romantisch, hou 'k ook wel van. Hoeft overigens niet 24/7.En ook 't liefst ouder dan mij, maar dat hoeft niet per sé.
O, ik faal.quote:
Duurde nog lang voor je reageerdequote:
Ik heb wel een beetje krullen!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
Jongens met krullen. Als je krullen hebt trouw ik met je.
Ik heb heel erg krullen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
ik heb ook krullen alleen niet op mijn hoofd telt dat ook?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
Rood haarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef drumminggod het volgende:
Sinds ik een heel lief meisje ken ben ik overgestapt op rood haar. Zijn veel liever. Hebben meestal leuker karakter. En zij. Geiler. (wetenschappelijk bewezen). en dat heb ik geweten
. Gewoon een lief uiterlijk. Mooie kont, lief koppie en van binnen een schat.
Jij stelt wel eisen aan een slobber zeg!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef SpermaWolkje het volgende:
Innerlijk:
Lief
Ong.14-16 jaar
Geen slet/Dushi/Weetikveel
Niet te preuts.
Uiterlijk:
Korter dan ik ben (<1.80)
Leuk hoofdje![]()
Niet te dik
Tieten
Niet te veel make-up.
Liefst geen bril, lenzen zijn toch veel beter
Oh, dat was de uitgebreide lijst. Voor een keertje is een paar tieten en een leuk hoofdje genoeg...quote:Op maandag 19 juli 2010 22:56 schreef Schlome het volgende:
[..]
Jij stelt wel eisen aan een slobber zeg!
Dus iemand zonder krullen zou echt een hele kleine kans maken? Dat vind ik best specifiek!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
Het slaat gewoon nergens opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:44 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dus iemand zonder krullen zou echt een hele kleine kans maken? Dat vind ik best specifiek!
het ging nu over wie wel kans maaktequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:44 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dus iemand zonder krullen zou echt een hele kleine kans maken? Dat vind ik best specifiek!
Ik begon pas bij die zin met het topic maar blijkbaar is er dus al een hele geschiedenis.quote:
Nee hoor, maar mensen mét krullen maken een grotere kans.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:44 schreef Prik0 het volgende:
[..]
quote:
En dan zegt 'ie geen voorkeur.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef Raqualad het volgende:
Meiden, geen voorkeur.
Okee, geen grafbek dan. En het liefste lang haar. En mooie ogen. En natuurlijk ook een lekker lichaam, dus geen vetheid.
Grafbek?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef Raqualad het volgende:
Meiden, geen voorkeur.
Okee, geen grafbek dan. En het liefste lang haar. En mooie ogen. En natuurlijk ook een lekker lichaam, dus geen vetheid.
Waarom denk je de vele punten. Sarcasm for the win. En met een grafbek bedoel ik dus zo'n meisje waarvan het lichaam best te doen is, maar je bijna moet kotsen van het hoofd.quote:
zie ^quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef Raqualad het volgende:
Meiden, geen voorkeur.
edit: + tieten en kont maar dat zit toch bij lekker lichaam he?
Een plork bedoel je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:28 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Waarom denk je de vele punten. Sarcasm for the win. En met een grafbek bedoel ik dus zo'n meisje waarvan het lichaam best te doen is, maar je bijna moet kotsen van het hoofd.
Val niet op mijn meisje. : (quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef DeBassist het volgende:
bruin haar, grote bruine/groene ogen. niet heel dun maar ook niet te dik.
Lief, soms een beetje onzeker
Prachtig lichaam ongelooflijke rotkop.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:32 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
waar staat plork voor?
Puntig lelijk onverzorgde rot kop?
ik heb r alquote:
Goedzo goedzoo!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:55 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik heb r al
en ze voldoet nog aan al deze eisen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |