Ah men, heb ik weer: 365 dagen te jong, 2cm te klein, en 10cm te gespierdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:18 schreef Minnthi het volgende:
[..]
nog een toevoeging: ouder dan ik ! :p ben 17, t liefst 20-22 ofso
achquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:24 schreef shoarma-fan het volgende:
[..]
Ah men, heb ik weer: 365 dagen te jong, 2cm te klein, en 10cm te gespierd
En eigenlijk ook knuffelbaar en romantisch, hou 'k ook wel van. Hoeft overigens niet 24/7.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:23 schreef Xantalien het volgende:
Als hij lief en lang(er) is, is het al een prima begin.
En taalkundig gezien?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:28 schreef Xantalien het volgende:
[..]
En eigenlijk ook knuffelbaar en romantisch, hou 'k ook wel van. Hoeft overigens niet 24/7.En ook 't liefst ouder dan mij, maar dat hoeft niet per sé.
O, ik faal.quote:
Duurde nog lang voor je reageerdequote:
Ik heb wel een beetje krullen!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
Jongens met krullen. Als je krullen hebt trouw ik met je.
Ik heb heel erg krullen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
ik heb ook krullen alleen niet op mijn hoofd telt dat ook?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
Rood haarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef drumminggod het volgende:
Sinds ik een heel lief meisje ken ben ik overgestapt op rood haar. Zijn veel liever. Hebben meestal leuker karakter. En zij. Geiler. (wetenschappelijk bewezen). en dat heb ik geweten
. Gewoon een lief uiterlijk. Mooie kont, lief koppie en van binnen een schat.
Jij stelt wel eisen aan een slobber zeg!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef SpermaWolkje het volgende:
Innerlijk:
Lief
Ong.14-16 jaar
Geen slet/Dushi/Weetikveel
Niet te preuts.
Uiterlijk:
Korter dan ik ben (<1.80)
Leuk hoofdje![]()
Niet te dik
Tieten
Niet te veel make-up.
Liefst geen bril, lenzen zijn toch veel beter
Oh, dat was de uitgebreide lijst. Voor een keertje is een paar tieten en een leuk hoofdje genoeg...quote:Op maandag 19 juli 2010 22:56 schreef Schlome het volgende:
[..]
Jij stelt wel eisen aan een slobber zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |