Ik heb wel een beetje krullen!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
Jongens met krullen. Als je krullen hebt trouw ik met je.
Ik heb heel erg krullen.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
ik heb ook krullen alleen niet op mijn hoofd telt dat ook?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
Rood haarquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:54 schreef drumminggod het volgende:
Sinds ik een heel lief meisje ken ben ik overgestapt op rood haar. Zijn veel liever. Hebben meestal leuker karakter. En zij. Geiler. (wetenschappelijk bewezen). en dat heb ik geweten
. Gewoon een lief uiterlijk. Mooie kont, lief koppie en van binnen een schat.
Jij stelt wel eisen aan een slobber zeg!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef SpermaWolkje het volgende:
Innerlijk:
Lief
Ong.14-16 jaar
Geen slet/Dushi/Weetikveel
Niet te preuts.
Uiterlijk:
Korter dan ik ben (<1.80)
Leuk hoofdje![]()
Niet te dik
Tieten
Niet te veel make-up.
Liefst geen bril, lenzen zijn toch veel beter
Oh, dat was de uitgebreide lijst. Voor een keertje is een paar tieten en een leuk hoofdje genoeg...quote:Op maandag 19 juli 2010 22:56 schreef Schlome het volgende:
[..]
Jij stelt wel eisen aan een slobber zeg!
Dus iemand zonder krullen zou echt een hele kleine kans maken? Dat vind ik best specifiek!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:37 schreef Tree het volgende:
Het slaat gewoon nergens opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:44 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dus iemand zonder krullen zou echt een hele kleine kans maken? Dat vind ik best specifiek!
het ging nu over wie wel kans maaktequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:44 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dus iemand zonder krullen zou echt een hele kleine kans maken? Dat vind ik best specifiek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |