Klein is ook fijn. Lengte maakt me ook niet zoveel uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:32 schreef just207 het volgende:
kleine meiden, halflang haar, blond of bruin, mooie ogen, lekker, strakke kont (niet te groot), normale tieten dus geen neppers,
Dan ik*quote:Op maandag 28 juni 2010 20:44 schreef Mallecer het volgende:
Uiterlijk: Brunette, krullen, modefreakje ( wel netjes en verzorgd niet iemand met adidas vestjes en dat soort), mooi kontje, mooie ogen, kleiner dan mij en mooie ronde borsten
Innerlijk: zelfverzekerd, tikkeltje arrogant, lief, leuk, goed gevoel voor humor en de basis meuk!
quote:![]()
zoiets mag het wel zijn, wel de rechter, die ziet er eenbeetje ondeugend uit
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
Iets met een kut enzo, je kent het wel.
Die hebben tenminste borsthaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
90% van de mensen met een hanenkam woont in een kraakpand en wast zich maar eens per twee weken.
daar valt aan te werkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:58 schreef Sapstengel het volgende:
90% van de mensen met een hanenkam woont in een kraakpand en wast zich maar eens per twee weken.
Als je er ééntje met een hanekam hebt gehad, heb je ze allemaal gehad.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:15 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
daar valt aan te werken![]()
nee, ik heb al een relatie gehad met iemand met een hanenkam en daar viel prima mee te leven.
true, true....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Als je er ééntje met een hanekam hebt gehad, heb je ze allemaal gehad.
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:56 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik kom toch wel vrij dicht in de buurt van jou perfecte jongen. Mijn moeder is Surinaams, en mijn vader Nederlands waardoor ik een licht bruinige huidkleur heb. Mijn broer studeert met kleding enzo, en hij helpt me vaak met de juiste kleding kiezen, dus dat ziet er wel goed uit. Sinds mijn zevende doe ik al aan vechtsport, waardoor ik bestwel spierballen heb, en ook een vage 6-pack. Mijn haar is naar achteren gevlochten, net als die presentator van ''pimp my ride''. Lief en grappig ben ik wel. Ik zit op gitaarles dus ik ben muzikaal. Heel erg sociaal ben ik helaas niet, soms leg ik best moeilijk contact. Aan gezien ik goed kan knokken, kan ik het ook wel goed voor me meisje opnemen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:56 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik kom toch wel vrij dicht in de buurt van jou perfecte jongen. Mijn moeder is Surinaams, en mijn vader Nederlands waardoor ik een licht bruinige huidkleur heb. Mijn broer studeert met kleding enzo, en hij helpt me vaak met de juiste kleding kiezen, dus dat ziet er wel goed uit. Sinds mijn zevende doe ik al aan vechtsport, waardoor ik bestwel spierballen heb, en ook een vage 6-pack. Mijn haar is naar achteren gevlochten, net als die presentator van ''pimp my ride''. Lief en grappig ben ik wel. Ik zit op gitaarles dus ik ben muzikaal. Heel erg sociaal ben ik helaas niet, soms leg ik best moeilijk contact. Aan gezien ik goed kan knokken, kan ik het ook wel goed voor me meisje opnemen.
ik wil nu eigenlijk wel n foto van danx-x zienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:28 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Mensen die op gitaarles zitten en meteen denken muzikaal te zijn
PM hemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:30 schreef Daniane het volgende:
[..]
ik wil nu eigenlijk wel n foto van danx-x zien
Welke vechtsport als ik vragen mag ?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:56 schreef danx-x het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |