Dat is niet veel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:07 schreef ymir het volgende:
en innerlijk een vieze bitch?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:11 schreef Yogurth het volgende:
Blond haar, Blauwe ogen, Slank lichaam, Mooi kontje en tieten
Ik kom toch wel vrij dicht in de buurt van jou perfecte jongen. Mijn moeder is Surinaams, en mijn vader Nederlands waardoor ik een licht bruinige huidkleur heb. Mijn broer studeert met kleding enzo, en hij helpt me vaak met de juiste kleding kiezen, dus dat ziet er wel goed uit. Sinds mijn zevende doe ik al aan vechtsport, waardoor ik bestwel spierballen heb, en ook een vage 6-pack. Mijn haar is naar achteren gevlochten, net als die presentator van ''pimp my ride''. Lief en grappig ben ik wel. Ik zit op gitaarles dus ik ben muzikaal. Heel erg sociaal ben ik helaas niet, soms leg ik best moeilijk contact. Aan gezien ik goed kan knokken, kan ik het ook wel goed voor me meisje opnemen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:26 schreef benjebitchniet het volgende:
uiterlijk : hmm negers en anti's zijn toch wel lekker![]()
voorderest spieren niet te klein beetje leuke kleding mag er ook wel zijn
en mooie ogen en geen raar haar
innerlijk : lief , grappig , van muziek houden, sociaal naar anderen
maar niet te sociaal dat er 100 andere wijven achter hem aanlopen
geen verlegen jongetje in het echt , op msn ook wel aardig zijn niet iemand die zo kortaf doet
en iemand die het altijd voor je op neemt en trots is op z'n meisje
maarja perfectie bestaat niet dus droom lekker verder bij m'n lijstje
was jij niet net gedumpt en zij je niet dat je leven zo verder kan gaan Enzo en dat je geen vrienden hadquote:Op zondag 27 juni 2010 15:56 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik kom toch wel vrij dicht in de buurt van jou perfecte jongen. Mijn moeder is Surinaams, en mijn vader Nederlands waardoor ik een licht bruinige huidkleur heb. Mijn broer studeert met kleding enzo, en hij helpt me vaak met de juiste kleding kiezen, dus dat ziet er wel goed uit. Sinds mijn zevende doe ik al aan vechtsport, waardoor ik bestwel spierballen heb, en ook een vage 6-pack. Mijn haar is naar
achteren gevlochten, net als die presentator van ''pimp my ride''. Lief en grappig ben ik wel. Ik zit op gitaarles dus ik ben muzikaal. Heel erg sociaal ben ik helaas niet, soms leg ik best moeilijk contact. Aan gezien ik goed kan knokken, kan ik het ook wel goed voor me meisje opnemen.
Ja dus..... Ik zeg alleenmaar dat ik dicht bij haar droomjongen kom. Dat heeft verder toch niks mee te maken dat ik gedumpt ben enzo.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef cool15 het volgende:
[..]
was jij niet net gedumpt en zij je niet dat je leven zo verder kan gaan Enzo en dat je geen vrienden had
dont attack him zo springt deze topboy nog voor de trainquote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef cool15 het volgende:
[..]
was jij niet net gedumpt en zij je niet dat je leven zo verder kan gaan Enzo en dat je geen vrienden had
Ondanks dat het zo simpel is, zijn die meiden toch moeilijk te vinden.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:06 schreef Dennisweb het volgende:
Ben niet echt een veeleisend figuur.
Ben ook niet echt een borsten/billenman. Val op meisjes met een lief koppie. Haarkleur maakt me ook niet zoveel uit. Ze moet gewoon lief en niet arrogant zijn.
Lijkt me best schappelijk, toch?
Vertel mij wat.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:42 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ondanks dat het zo simpel is, zijn die meiden toch moeilijk te vinden.
Zo, dat klinkt pas als een xenofobie.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:37 schreef danx-x het volgende:
Dat al die meisjes van nu zulke arrogantje bitches zijn komt voorral door die Turken en Marokkanen. Het Nederlandse meisje omzich is lief, leuk en niet arrogant. Doordat we echter teveel (kut)buitenlanders toelaten verpaupert Nederland. Laatst kwam ik nog een leuk meisje uit me oude klas tegen die vroeger heel aardig was. Nu is ze bevriend geraakt met die kankerbuitenlanders. Ze rookt nu, ze is arrogant, ze scheld iedereen uit. Soms krijg ik echt de neiging om al die klote allochtonen uit te roeien.
Nou, seks heeft niet de eerste prioriteit hoor. Zoiets heeft - lijkt mij - tijd nodig. Anders heb ik in ieder geval het idee dat je een vriendin voor de neuk zoekt..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
Oja zal ik jullie ff vertellen wat echt een afknapper is: Meisjes die geen seks willen. Dan ben je bijvoorbeeld aan het zoenen en dan duwen ze de hele tijd je hand weg. Dan is het wel gezellig dat ze lief, knap, leuk en grappig is, maar dan denk je ook weer bij jezelf van: hoe ga ik het uitmaken?
Je bent 14.....quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
Oja zal ik jullie ff vertellen wat echt een afknapper is: Meisjes die geen seks willen. Dan ben je bijvoorbeeld aan het zoenen en dan duwen ze de hele tijd je hand weg. Dan is het wel gezellig dat ze lief, knap, leuk en grappig is, maar dan denk je ook weer bij jezelf van: hoe ga ik het uitmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |