Nee hoor, maar mensen mét krullen maken een grotere kans.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:44 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Dus iemand zonder krullen zou echt een hele kleine kans maken? Dat vind ik best specifiek!
quote:
En dan zegt 'ie geen voorkeur.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef Raqualad het volgende:
Meiden, geen voorkeur.
Okee, geen grafbek dan. En het liefste lang haar. En mooie ogen. En natuurlijk ook een lekker lichaam, dus geen vetheid.
Grafbek?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef Raqualad het volgende:
Meiden, geen voorkeur.
Okee, geen grafbek dan. En het liefste lang haar. En mooie ogen. En natuurlijk ook een lekker lichaam, dus geen vetheid.
Waarom denk je de vele punten. Sarcasm for the win. En met een grafbek bedoel ik dus zo'n meisje waarvan het lichaam best te doen is, maar je bijna moet kotsen van het hoofd.quote:
zie ^quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef Raqualad het volgende:
Meiden, geen voorkeur.
edit: + tieten en kont maar dat zit toch bij lekker lichaam he?
Een plork bedoel je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:28 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Waarom denk je de vele punten. Sarcasm for the win. En met een grafbek bedoel ik dus zo'n meisje waarvan het lichaam best te doen is, maar je bijna moet kotsen van het hoofd.
Val niet op mijn meisje. : (quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef DeBassist het volgende:
bruin haar, grote bruine/groene ogen. niet heel dun maar ook niet te dik.
Lief, soms een beetje onzeker
Prachtig lichaam ongelooflijke rotkop.quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:32 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
waar staat plork voor?
Puntig lelijk onverzorgde rot kop?
ik heb r alquote:
Goedzo goedzoo!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:55 schreef DeBassist het volgende:
[..]
ik heb r al
en ze voldoet nog aan al deze eisen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |