Voor jou is een paar schoeisel bepalend?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:54 schreef ymir het volgende:
innerlijk:
- lief maar tergelijkertijd ook stoer (ik heb vooral een zwak voor meisjes die aan stoere sporten doen, als motorcross of zoiets)
- spontaan en praatgraag
- GEEN ZEIKERD, ik heb zo een hekel aan die negatieve zeikwijven.
- niet arrogant
- houd van muziek
- ontmoet graag nieuwe mensen en reist graag
- enigzins intelligent
uiterlijk:
- iets kleiner.
- mag ook wel iets stoerder, maar jurkjes enzo vind ik eigenlijk ook wel weer leuk![]()
- GEEN AIRMAX![]()
- niet echt voorkeur voor haar- en oogkleur
- geen allochtonen (no offence)
en het liefst van beneden de rivieren (limburgse chicks)
Hey.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:03 schreef Untiteld het volgende:
Uiterlijk
- Beetje gespierd (Wel in verhouding).
- Zwart haar, niet voorbij de kaaklijn.
- (Beetje) Getint.
- Langer dan mij (Langer dan 1.70 dus)
- Kleding kun je veranderen
Innerlijk
- Lief
- Humor
- Beetje verlegen
- Best slim
- Moet van reizen houden
- Moet sociaal zijn
Tuurlijk niet, maar het is gewoon waar je op valt en waar je je hoofd voor omdraait als het voorbij loopt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:09 schreef Superlam het volgende:
Uiterlijk:
-2 armen en 2 benen
Innerlijk:
-Wat organen
Bullshit om je ideale partner in een lijstje samen te vatten, zal toch nooit precies zo zijn.
Een grote piemel zie je meestal niet van te voren, vind je dat wel belangrijk?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:11 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar het is gewoon waar je op valt en waar je je hoofd voor omdraait als het voorbij loopt.
En het is nogsteeds een mooie gedachte
Ben het helemaal met je eens!quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:45 schreef Chowi het volgende:
Wat een immense waslijsten allemaal. Ik vraag me af of mensen met lijsten van dat formaat hun eisen ook wel eens bijstellen, omdat iemand dan wellicht niet de juiste haarkleur heeft, maar wel een hele leuke persoonlijkheid?
Leuk meegenomen, Mr meisjes merken daar niet veel van (Tenzij hij MiniMini is, en te groot doet zelfs pijn)quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Een grote piemel zie je meestal niet van te voren, vind je dat wel belangrijk?
Nee, ik ben iets ouder.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef Untiteld het volgende:
[..]
Leuk meegenomen, Mr meisjes merken daar niet veel van (Tenzij hij MiniMini is, en te groot doet zelfs pijn)
Mrjha, wat weet jij daarvan, jij was toch 12 ofzo?
En als ze nou helemaal plat is?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:14 schreef ES2nl het volgende:
uiterlijk: haarkleur maakt niet uit als het maar lang en stijl is. verder niet te dik (beetje mollig is wel prima) en niet groter dan ik (1.78). de grote van dr tieten kan me niks schelen (ja i know, ik ben een waardeloze man)
innerlijk: ze houd van muziek en is creatief, is open en spontaan en vind het ook niet erg om over wat moeilijke onderwerpen te praten, is net zo vrolijk en (misschien wel iets te) optimistisch ingesteld net als ik
12,5? Gehehe.quote:
hmm dunno. ik ken dr geen die helemaal plat zijn, maar dat zou me weer te ver gaan wssquote:
wat ben je toch leuk schatquote:Op vrijdag 25 juni 2010 18:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben je zo groot dan begrijp je hem hahahahhahahahahaha
ja in het geval van airmax wel ja, als je een meisje met airmax ziet lopen, dan loopt er altijd zon asociaal hoofd boven met 3 cm plamuur op der kop, zoveel mascara dat d´r wimpers der van kromhangen. verder rookt de gemiddelde airmaxdraagster, doet meestal basis of kader, en vind het nodig om iedere zin het woord kanker minstens 1x te vermelden, anders ben je niet cool. verder rijden ze op een roze playboyscooter en schreeuwen ze naar iedereeen. fijn zon vriendin!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:50 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Voor jou is een paar schoeisel bepalend?
In mijn geval:
Tetten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |