Idd, want tijd nodig hebben is zo iets raars!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
Oja zal ik jullie ff vertellen wat echt een afknapper is: Meisjes die geen seks willen. Dan ben je bijvoorbeeld aan het zoenen en dan duwen ze de hele tijd je hand weg. Dan is het wel gezellig dat ze lief, knap, leuk en grappig is, maar dan denk je ook weer bij jezelf van: hoe ga ik het uitmaken?
Ligt eraan, zij moet er ook aantoe zijn. En anders neem je maar een sletquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef danx-x het volgende:
Oja zal ik jullie ff vertellen wat echt een afknapper is: Meisjes die geen seks willen. Dan ben je bijvoorbeeld aan het zoenen en dan duwen ze de hele tijd je hand weg. Dan is het wel gezellig dat ze lief, knap, leuk en grappig is, maar dan denk je ook weer bij jezelf van: hoe ga ik het uitmaken?
En na vier maanden je vriendje je BH niet eens laten zien terwijl je 15 bent?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, want tijd nodig hebben is zo iets raars!
Als zij dat niet wil, so be it. Als hij daar niet tegen kan, moet hij het uitmaken en niet op FOK! janken.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
En na vier maanden je vriendje je BH niet eens laten zien terwijl je 15 bent?
Mja. Misschien heeft zij het een maand later wel uitgemaakt ;')quote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als zij dat niet wil, so be it. Als hij daar niet tegen kan, moet hij het uitmaken en niet op FOK! janken.
Zo los in de hand of als ze hem aanheeft?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
En na vier maanden je vriendje je BH niet eens laten zien terwijl je 15 bent?
Als ze hem aanheeft...quote:Op maandag 28 juni 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo los in de hand of als ze hem aanheeft?
Ey man, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel als je al iets langer met je vriendin hebt en dat je al eerder seks hebt gehad, maar dat ze je hand steeds weg duwt om te pesten. Ik weet ook niet wat er in hun gare kop omgaat, maar kennelijk zijn sommige meisjes gewoon zo.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, want tijd nodig hebben is zo iets raars!
Dat vind ik eigenlijk wel getuigen van humor.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:13 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ey man, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel als je al iets langer met je vriendin hebt en dat je al eerder seks hebt gehad, maar dat ze je hand steeds weg duwt om te pesten. Ik weet ook niet wat er in hun gare kop omgaat, maar kennelijk zijn sommige meisjes gewoon zo.
Je bent een beetje anti-vrouw geworden nadat je vriendin het heeft uitgemaakt heh? :pquote:Op maandag 28 juni 2010 00:13 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ey man, zo bedoel ik het helemaal niet. Ik bedoel als je al iets langer met je vriendin hebt en dat je al eerder seks hebt gehad, maar dat ze je hand steeds weg duwt om te pesten. Ik weet ook niet wat er in hun gare kop omgaat, maar kennelijk zijn sommige meisjes gewoon zo.
Mischien een klein beetjequote:Op maandag 28 juni 2010 00:28 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Je bent een beetje anti-vrouw geworden nadat je vriendin het heeft uitgemaakt heh? :p
Stuk of 8 meisjes uit mijn klas hebben All-Stars. VWO. Iets voor jou?quote:Op maandag 28 juni 2010 00:51 schreef Frankii het volgende:
Ik val op meisjes met All-stars schoenenSneakers zijn ook leuk.
Daarnaast moet een meisje gevoel voor (mijn) humor hebben en een beetje op dezelfde golflengte zitten qua intelligentie.
Je zou het ook (net als wat ik had gedaan) andersom kunnen doen. Je zoekt een vriendin. Dan haal je haar over all stars te kopen. Vervolgens leer je haar net zo veel dingen totdat jullie intelligentie even hoog staat, en tot slot kijk je naar haar humor en die enn jou en dan probeer je het te combineren.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:51 schreef Frankii het volgende:
Daarnaast moet een meisje gevoel voor (mijn) humor hebben en een beetje op dezelfde golflengte zitten qua intelligentie.
Je weet niet hoe intelligent hij is hè.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:54 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
[..]
Stuk of 8 meisjes uit mijn klas hebben All-Stars. VWO. Iets voor jou?
Intelligentie valt niet aan te leren...quote:Op maandag 28 juni 2010 01:00 schreef danx-x het volgende:
[..]
Je zou het ook (net als wat ik had gedaan) andersom kunnen doen. Je zoekt een vriendin. Dan haal je haar over all stars te kopen. Vervolgens leer je haar net zo veel dingen totdat jullie intelligentie even hoog staat, en tot slot kijk je naar haar humor en die enn jou en dan probeer je het te combineren.
Je kan wachten tot er vanzelf een naar je toe rolt, maar je kan er ook zelf een maken
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:51 schreef Frankii het volgende:
Ik heb 2 paar.quote:Op maandag 28 juni 2010 00:51 schreef Frankii het volgende:
Daten?quote:Op maandag 28 juni 2010 19:56 schreef Daniane het volgende:
o ja wat innerlijke shiz
ik vind t belangrijk dat ie lief is, humor heeft, zichzelf goed verzorgt, en veel om mij geeft en ook voor me zou opkomen, en naar me luistert als ik ergens mee zit, en helpt als ik n probleem ofzo heb, eigen mening hebben, iniatief nemen.
vergeet ik iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |