quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:35 schreef danx-x het volgende:
[..]
Echt niet ik bedoel een vriend van mij, hij lijkt alleen een beetje op mij
Ik bedoel eigenlijk mijn tweeling broer, we hebben zegmaar dezelfde ouders en daarom lijken we op elkaar enzo. Ik snap dat jullie het niet zo gauw geloven, want ik weet het ook pas sinds enkele dagen, hij was vroeger geadopteert. Zelf ben ik er nog een beetje van in shock, maar hij wou zich ook even aanbieden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kerol dat ben jij,
[..]
jij faalt hard
Dude..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk mijn tweeling broer, we hebben zegmaar dezelfde ouders en daarom lijken we op elkaar enzo. Ik snap dat jullie het niet zo gauw geloven, want ik weet het ook pas sinds enkele dagen, hij was vroeger geadopteert. Zelf ben ik er nog een beetje van in shock, maar hij wou zich ook even aanbieden.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef danx-x het volgende:
Ik kan het zelf ook bijna niet geloven....
NEEEJ ICK VAL NIE OP LEUGENAARZquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:59 schreef danx-x het volgende:
OKE IK GEEF TOE DAT IK HET ZELF BEN! MAAR VINDEN JULLIE MIJ NOU AANTREKKELIJK OF NIET?
Ik bedoel kwa uiterlijk, na de vakantie ga ik naar een psycholoog dan komt derest ook wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
NEEEJ ICK VAL NIE OP LEUGENAARZ
Volgens mij heb je je ware liefde hier gevondenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 00:36 schreef Linlinlin het volgende:
Ik ben mezelf toch wel een paar keer tegen gekomen in de lijstjes van andere fokkers!
Maar voor mij:
Uiterlijk:
Gespierde armen
Leuke lach
Niet te dik
Halflang surferkapsel of gemilimeterd haar (liefst niet rood)
Geen puntschoenen! all-stars![]()
Innerlijk:
Humor dat bij de mijne past
Mag macho doen (niet te erg) als hij ook maar lief kan zijn
Leuk als hij de zelfde muzieksmaak heeft
Niet kortaf doen
Het kan zomaar dat dit lijstje nog ge-edit gaat worden
Open je dan wel even een topic om te vertellen hoe de gesprekken gingen?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:19 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ik bedoel kwa uiterlijk, na de vakantie ga ik naar een psycholoog dan komt derest ook wel goed denk ik.
Dat ik mentaal niet helemaal 100% ben kan wel kloppe. Vroeger heb ik aardig wat trauma's opgelopen, waardoor mijn emotie en gevoel soms even uit is. De liefde die ik wel in me had, heeft mijn ex helemaal kapot gemaakt. Ik denk dat als ik naar een psycholoog ga de problemen zich wel oplossen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:59 schreef Tombl het volgende:
Ik kijk hier net een dag, maar die dan-x ofzo is echt geniaal. Respect voor hem. Mijn held![]()
Volgens mij is hij trouwens mentaal niet helemaal 100%.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:33 schreef danx-x het volgende:
[..]
Dat ik mentaal niet helemaal 100% ben kan wel kloppe. Vroeger heb ik aardig wat trauma's opgelopen, waardoor mijn emotie en gevoel soms even uit is. De liefde die ik wel in me had, heeft mijn ex helemaal kapot gemaakt. Ik denk dat als ik naar een psycholoog ga de problemen zich wel oplossen.
En je bent 12?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:33 schreef danx-x het volgende:
[..]
Dat ik mentaal niet helemaal 100% ben kan wel kloppe. Vroeger heb ik aardig wat trauma's opgelopen, waardoor mijn emotie en gevoel soms even uit is. De liefde die ik wel in me had, heeft mijn ex helemaal kapot gemaakt. Ik denk dat als ik naar een psycholoog ga de problemen zich wel oplossen.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:33 schreef danx-x het volgende:
[..]
Ga weg man.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:44 schreef LiFePo4 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je je ware liefde hier gevonden
hoiquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:56 schreef ricardo75 het volgende:
een chick met mooie ogen, geen piersings, geen tatoos en het moet ook geen groot meisje zijn (<1,70)
en tieten ofc
Piercings...quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:15 schreef Xantalien het volgende:
[..]
hoi
[EDIT] Ohnee, ik heb piercings
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |