Dan was het allemaal de mist in gelopen zodra er wegwerkzaamheden waren of de chocoladekoekjes op!quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
ik flip niet, maar ik wordt wel redelijk geirriteerd
stereotypen![]()
een beetje een "What-if?"vraag maar....
Wat als hitler alle autisten die behoorlijk intelligent waren bij elkaar gezet om strategieen/wapens te maken om zijn plan uit te voeren?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan was het allemaal de mist in gelopen zodra er wegwerkzaamheden waren of de chocoladekoekjes op!Iedereen in de stress, daar gaat zn plan voor werelddominatie!
Lol jij noemt hem steeds folderquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef badboynova het volgende:
gewoon dier proeven op foldder uitvoeren.
*BOEM*quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lol jij noemt hem steeds folder![]()
Maar welke folder zou hij zijn? Kruidvat ofzo?
Dat zou kruitvat zijn.quote:
quote:
Dit moet gewoon in de OPquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef RitseB het volgende:
Ik maak net zoals de grote baas zelf mijn ziel schoon met kleine kindertjes.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:30 schreef AQuila360 het volgende:
geweldadige videogames en films zijn het werk van de duivel
Ik denk meer van hetzelfde. Maar he, het komt eens uit voor ps3, dat is al een wonderquote:
ik heb gameplay gezienquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk meer van hetzelfde. Maar he, het komt eens uit voor ps3, dat is al een wonder
Excusesquote:
Echt een maf die Gabequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk meer van hetzelfde. Maar he, het komt eens uit voor ps3, dat is al een wonder
Ik vond het wel grappig dat hij op de persconferentie van Sony kwam. En toch wat moed, na wat duidelijke woorden over de PS3 daarvoorquote:
Ik vond dat maar lamequote:Op woensdag 23 juni 2010 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig dat hij op de persconferentie van Sony kwam. En toch wat moed, na wat duidelijke woorden over de PS3 daarvoor
Wat een domme vraagquote:
OKEquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wat een domme vraag![]()
NATUURLIJK WORDT PORTAL 2 TOF!!!!
Nee, de gameplayfilmpjes laten zien dat ze echt toffe nieuwe elementen hebben bedacht voor nieuwe manieren om na te denken over bewegen in een ruimte, dus het wordt echtquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij lijkt Echocrome II tof, met schaduwen en zoquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, de gameplayfilmpjes laten zien dat ze echt toffe nieuwe elementen hebben bedacht voor nieuwe manieren om na te denken over bewegen in een ruimte, dus het wordt echt
Dat, en coop!
één keer raden wie de OP heeft gepost.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom een TT met een naam erin van Flodder?
z'n kloon.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:21 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
één keer raden wie de OP heeft gepost.
Yeah die zag er ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mij lijkt Echocrome II tof, met schaduwen en zo
Ik ben zelf niet zo van de shooters. Portal 1 heb ik ook nooit gespeeld.quote:
Wow, respect. Ik vond vijf sets al vermoeiend toen ik nog tenniste.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[WBD] Langste tenniswedstrijd ooit nog niet voorbijsupervet!
Morty, heb jij heel die wedstrijd gekeken?
Trio voorstellen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:38 schreef GameBabe het volgende:
Zo gezellig gegeten bij een vriendinnetje. Nu in de trein naar huis, ben echt kapotmoe. Heb last van PMS en een te klef stelletje tegenover me
Het meisje gaat nog wel maar die gast... daar kan ik het niet op doen hoor...quote:
Dan mag hij haar alleen aanraken. Of toekijken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het meisje gaat nog wel maar die gast... daar kan ik het niet op doen hoor...
Echt insane inderdaad, de winnaar gaat kapot zijn voor de volgende rondquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[WBD] Langste tenniswedstrijd ooit nog niet voorbijsupervet!
Morty, heb jij heel die wedstrijd gekeken?
Ik sta onderaan, want ik was vergeten om het op te slaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef GameBabe het volgende:
Ik sta wel weer bovenaan in de voetbalpoule
Niet handigquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik sta onderaan, want ik was vergeten om het op te slaan.
Had het dan aan mij gegevenquote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee klopt. En wel 15 euro betaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Had het dan aan mij gegevenVoor de armen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een kutmiddag trouwens. Door dat warme weer echt een gigantische hooikoortsaanval gehad. Rode ogen alsof ik stoned was, waterige snot uit mijn neus
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Scherpquote:
Met name de beestjes zijn briljant!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Katten
[ afbeelding ]
Tom Cruise
[ afbeelding ]
Darth Vader
[ afbeelding ]
Ninja's
[ afbeelding ]
Konijnen
[ afbeelding ]
Longcat (maar die heb ik al es gepost...)
[ afbeelding ]
Regenboog
[ afbeelding ]
De Blik
[ afbeelding ]
En zo is het wel weer mooi geweest!
Gelukkig heb je zelf de tissuesquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Godverdommens schijtpokkenpest pleuris tering pestweer. Loop vanaf vanochtend 6 uur met dikke klodders snot uit mijn neus en branderige ogen rond.
Voorspelbaarheid plus éénquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:46 schreef Pheno het volgende:
Zo wel.
Graag gedaan!quote:
quote:
Ja, en die kan blijkbaar geen schitterend accent plaatsenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]tik je vanaf je telefoon Nebotje?
Maar het is zo verschrikkelijk kut swaquote:
Sorry, maar volgens mij hadden wij de issues en stond jij paraat met je tissues! Dus wel ff je plek kennen ja! Niet zelf ook issues gaan hebben, want daar hebben wij dan weer geen tissues voor!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar het is zo verschrikkelijk kut swa
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:16 schreef Nebo het volgende:
Ik heb eventueel nog wel een afgeragde zakdoek voor je, en dan bedoel ik een 'zak'-doek.
voornamelijk werken, dan wel overwerken. Lang leve de horecaquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef Flodder450 het volgende:
dus, wat gan jullie allemaal doen deze zomer?
ik wordt 16,ga werken, en aankloten
*volgorde behalve de eerste is nog niet zeker
Ik wordt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef Flodder450 het volgende:
officieel is dat het minimum loon van een 15jarige. Toevallig van de week nog ergens zien staan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Werken als 16-jarige in Nederland . Zulke verloren moeite. Als 16-jarige in Nederland staat gelijk aan pure exploitatie. 2.50 per uur verdienen en allerlei kutwerk moeten verrichten.
Ik ga zo maar eens naar de tandarts en hoop niet dat ze mijn mond vullen met kaka![]()
Waar ga je werken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef Flodder450 het volgende:
Gewoon een beetje geupgrade van deel 1 (welke wel super was)quote:
Maar het ziet er toch niet uit, en de physicsquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon een beetje geupgrade van deel 1 (welke wel super was)
Ik wacht wel totdat hij goedkoper is.
Pijnlijke handen krijg je ervanquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
bollen pellen bij een boer
je wordt betaald per kilo dus dat wordt doorwerken
Deel 1 stelde ook grafisch weinig voor. Het is gewoon een aparte grafische comic style.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef SoldMayor het volgende:
Maar het ziet er toch niet uit, en de physics
Voor een 16-jarige is het misschien een euro meer, maar het blijft een debiel laag salaris waar je keihard voor moet werken. In dit geval bollen pellen. Kun je nog beter in een kroeg werken. Veel chiller. Leuke werktijden, bakken mensen leren kennen, hele dag onbeperkt van alles drinken, eindigen met een koud biertje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
officieel is dat het minimum loon van een 15jarige. Toevallig van de week nog ergens zien staan.
Maar daar kom je als 15 jarige echt niet zomaar terecht. En lang niet overal is het zo florisant als jij het nu neerzet. Vaak moeten ze aan het eind gewoon betalen voor hun drankje. Ik heb zelf de luxe dat het ten allertijde gratis is voor mij. Maar veel horeca gelegenheden betalen de werknemers gewoon na hun werktijd voor hun drank.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Voor een 16-jarige is het misschien een euro meer, maar het blijft een debiel laag salaris waar je keihard voor moet werken. In dit geval bollen pellen. Kun je nog beter in een kroeg werken. Veel chiller. Leuke werktijden, bakken mensen leren kennen, hele dag onbeperkt van alles drinken, eindigen met een koud biertje.
vakantiewerk lol, niks permanentquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Als je ECHT helemaal niets kunt... Kun je altijd nog bollen gaan pellen
Je wilt niet weten wat voor dom werk ik in het verleden gedaan hebquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Als je ECHT helemaal niets kunt... Kun je altijd nog bollen gaan pellen
Same. Ik heb pakjes kauwgom uitgedeeld, borden gewassen, zelfs in een pretpark gewerkt en de pauzes gespendeerd aan in de attracties zitten (jongensdroom)quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor dom werk ik in het verleden gedaan heb
Dat is niet het eerste slechte nieuws over de iPhone 4, meer dan de helft van de mensen die hem nu al heeft heeft een gele plek in het scherm.quote:
Altijd zo mooi dat zulke dingen zwaar falenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste slechte nieuws over de iPhone 4, meer dan de helft van de mensen die hem nu al heeft heeft een gele plek in het scherm.
En dat zogenaamde 'gorilla glass' stelt ook niks voor, na 2keer laten vallen ging hij niet meer aan, na 4keer was de voorkant compleet kapot.
iPhone heeft qua specs en mogelijkheden altijd een beetje achter de feiten aangelopen, maar ze deden het wel goed. Nu ze zelf vooraan willen lopen kunnen ze het niet degelijk meer maken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste slechte nieuws over de iPhone 4, meer dan de helft van de mensen die hem nu al heeft heeft een gele plek in het scherm.
En dat zogenaamde 'gorilla glass' stelt ook niks voor, na 2keer laten vallen ging hij niet meer aan, na 4keer was de voorkant compleet kapot.
iPhone heeft qua specs en mogelijkheden altijd een beetje achter de feiten aangelopen, maar ze deden het wel goed. Nu ze zelf vooraan willen lopen kunnen ze het niet degelijk meer maken
kut product , van een kut bedrijfquote:
Op internet is tegenwoordig alles kutquote:
Ach, er zal altijd iets te vinden zijn. Niet dat ik 'm wil. Ik vind Apple producten altijd de kat uit de boom kijken. En ik ben blij met de Desire.quote:
Ik snap hem nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Op internet is tegenwoordig alles kut![]()
Over kut gesproken:
[ afbeelding ]
De bever, ook wel 'beaver', wat slang is voor 'kut'quote:
zij heeft er ook eenquote:
ik heb gewoon wat tegen apple , de hele hype om die overpriced zooi van hun snap ik niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, er zal altijd iets te vinden zijn. Niet dat ik 'm wil. Ik vind Apple producten altijd de kat uit de boom kijken. En ik ben blij met de Desire.
ze maken wel toffe producten opzich, alleen die hele hype en pricing hoeft van mij niet...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat tegen apple , de hele hype om die overpriced zooi van hun snap ik niet.
Dat overpriced valt wel mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat tegen apple , de hele hype om die overpriced zooi van hun snap ik niet.
vind je? 1000+ euro voor een macbook, terwijl een vergelijkbare laptop van een ander merk maar 600 euro ofzo is?quote:
Nou. 30 euro voor een leren hoesje betalen voor een iPod touch is te triest voor woordenquote:
Ik weet niet waar jij ze haalt, maar bij mij zijn ze toch ver onder die prijs. Plus dat je iets krijgt wat wel werkt. iPods en dergelijke zijn duur, dat slaat inderdaad nergens opquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vind je? 1000+ euro voor een macbook, terwijl een vergelijkbare laptop van een ander merk maar 600 euro ofzo is?
Nee, want een "vergelijkbare" laptop van 600 euro wordt niet geleverd met een vergelijkbaar scherm, batterijduur en/of gewicht, en al helemaal niet met vergelijkbare software.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vind je? 1000+ euro voor een macbook, terwijl een vergelijkbare laptop van een ander merk maar 600 euro ofzo is?
Ze zijn misschien wel duurder, maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe elke cent voor mijn macbook air over heb gehad... Het werkt onwijs lekker, stabiel en het is gewoon degelijk en nog steeds een dagelijks genot om op te werken eigenlijk... En dan ben ik totaal geen fangirl eigenlijk, maar vind ik het product gewoon goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus... ik heb dat ding al twee jaar en gebruik hem minimaal 3 uur per dag in de trein en dan ook nog urenlang thuis en bij vrienden enzo... Mijn werklaptop is krachtiger maar niet heel veel goedkoper en heeft al veel meer kuren vertoond...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, want een "vergelijkbare" laptop van 600 euro wordt niet geleverd met een vergelijkbaar scherm, batterijduur en/of gewicht, en al helemaal niet met vergelijkbare software.
Als je iets soortgelijks wilt ben je met een PC vaak meer kwijt dan met een Apple.
Punt is wel dat laaaang niet iedereen behoefte heeft al die dure componenten die apple gebruikt en dat daarom voor jan-en-alleman een 600-euro laptop vergelijkbaar is, maar dat is hij feitelijk niet. Is een beetje hetzelfde als zeggen "ja leuk die porsche van je, maar ik merk geen verschil tussen dat ding en mijn twingo als ik gewoon binnen de bebouwde kom rijd!"
Mjah, sccherm vane en gewone laptop is voor 99% van de gebruikers goed genoeg,m die zien het verschil toch niet.. accu, mjah, boeit mij niet zo, genoeg stopcontacten hier in NL, maar goed, als je veel in de auto op pad zit, kan het wel handig zijn mits je geen auto-adapter hebt. Software is overheen te komen, en gewicht.. Mijn 17"Studio 17 weegt ook maar 3 kilo dus....quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, want een "vergelijkbare" laptop van 600 euro wordt niet geleverd met een vergelijkbaar scherm, batterijduur en/of gewicht, en al helemaal niet met vergelijkbare software.
Als je iets soortgelijks wilt ben je met een PC vaak meer kwijt dan met een Apple.
Punt is wel dat laaaang niet iedereen behoefte heeft al die dure componenten die apple gebruikt en dat daarom voor jan-en-alleman een 600-euro laptop vergelijkbaar is, maar dat is hij feitelijk niet. Is een beetje hetzelfde als zeggen "ja leuk die porsche van je, maar ik merk geen verschil tussen dat ding en mijn twingo als ik gewoon binnen de bebouwde kom rijd!"
Mijn ding weegt 1 kilo, dat is nog best een verschil hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, sccherm vane en gewone laptop is voor 99% van de gebruikers goed genoeg,m die zien het verschil toch niet.. accu, mjah, boeit mij niet zo, genoeg stopcontacten hier in NL, maar goed, als je veel in de auto op pad zit, kan het wel handig zijn mits je geen auto-adapter hebt. Software is overheen te komen, en gewicht.. Mijn 17"Studio 17 weegt ook maar 3 kilo dus....
In principe is een macbook alleen beter voor fotobewerkers,
Ik heb zelf alleen maar macs, maar die hype hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ze maken wel toffe producten opzich, alleen die hele hype en pricing hoeft van mij niet...
Nouja je zegt het eigenlijk al, voor jou maakt het niets uit en voor jou is een pc-laptop van 600-euro dan ook beter. Voor iemand als mn moeder is het belangrijker dat de batterij laaaang meegaat, dat alles gewoon in 1 keer aan dat ding werkt en ook dat het er leuk uitziet, dus voor haar was een macbook een beter keusquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, sccherm vane en gewone laptop is voor 99% van de gebruikers goed genoeg,m die zien het verschil toch niet.. accu, mjah, boeit mij niet zo, genoeg stopcontacten hier in NL, maar goed, als je veel in de auto op pad zit, kan het wel handig zijn mits je geen auto-adapter hebt. Software is overheen te komen, en gewicht.. Mijn 17"Studio 17 weegt ook maar 3 kilo dus....
In principe is een macbook alleen beter voor fotobewerkers,
Zoals mijn baas bijna dagelijks zijn Ipad aan mij showed, ik stoor me gek genoeg niet aan. Ik kan er stiekem wel om lachen hoe fanatiek hij er mee is. Van andere kant begreep hij waarom ik er geen wil.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen maar macs, maar die hype hoeft van mij ook niet.
Vind het fijn werken en geen gezeik mee, ik vind jammer dat iedereen meteen denkt dat je hipster bent ofzo
Gameplay-matig wel stoer gedaan dat je delen van het level gewoon intrekt als een lap stofquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef KneusTeun het volgende:
Dit is wel weer een wii release die me dan vet lijkt!
Stijltje is geniaal!
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-kirbys-epic/101480
Dat zag er zekers heel mooi uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gameplay-matig wel stoer gedaan dat je delen van het level gewoon intrekt als een lap stof
asus - acer . zijn er zatquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kon heel geen laptop van 600 euro vinden![]()
Niet 1 die ik wil in elk geval
http://tweakers.net/pricewatch/252951/sony-vaio-vpceb1j1e-wi.htmlquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kon heel geen laptop van 600 euro vinden![]()
Niet 1 die ik wil in elk geval
Die heb ik pas ook gezochtquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/252951/sony-vaio-vpceb1j1e-wi.html
Als je je moet uitkleden dan krijg je vanzelf wel opmerkingen van Jochem!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef koei het volgende:
Ik ga vanavond naar Jochem Myjer met mijn zus
Ik ben er alleen nog niet uit of ik mijn Bavaria dutch dress aan zal doen of niet... Ik kan toch geen voetbal kijken en straks heeft het theater een sponsordeal met een andere bierfabrikant
Ik moet ook een andere laptop, mijn macbook is oud. En ja, dan kijk je toch naar de Air. DVD? Ik gebruik het nu al nooit, dus ik mis het niet eensquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze zijn misschien wel duurder, maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe elke cent voor mijn macbook air over heb gehad... Het werkt onwijs lekker, stabiel en het is gewoon degelijk en nog steeds een dagelijks genot om op te werken eigenlijk... En dan ben ik totaal geen fangirl eigenlijk, maar vind ik het product gewoon goed.
Als licht niet je belangrijkste criterium is dan zou ik voor een gewone macbook gaan. De batterij laadt namelijk wel relatief langzaam en gaat ook een stuk korter mee volgens mij en hij is natuurlijk minder krachtig. Voor mij was gewicht en formaat echt een belangrijk criterium omdat ik heel veel reis...quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet ook een andere laptop, mijn macbook is oud. En ja, dan kijk je toch naar de Air. DVD? Ik gebruik het nu al nooit, dus ik mis het niet eensLicht, lange batterijduur, goed scherm, dat vind ik veel belangrijker.
Zit je op de voorste rij? Dan doen, want dan pikt Jochem je er ongetwijfeld uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef koei het volgende:
Ik ga vanavond naar Jochem Myjer met mijn zus
Ik ben er alleen nog niet uit of ik mijn Bavaria dutch dress aan zal doen of niet... Ik kan toch geen voetbal kijken en straks heeft het theater een sponsordeal met een andere bierfabrikant
pics!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kate look-a-like hier op het station
Slowakijequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:11 schreef Nebo het volgende:
Fucking hell, ItaliëWel een prachtige 3-2!
Das heel wat cheaper dan wat ik er voor heb betaaldquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef Pheno het volgende:
Hell, macbook pro voor 999 euro. Kuthoeren.
Die nieuwste 13"3' Maar dan denk ik van, is het het wel waard tov een goedkopere macbook? Zo veel verschil zit er niet tussenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das heel wat cheaper dan wat ik er voor heb betaald(wel de unibody?)
Dat wil je juist niet hebben kerel. Het zou betekenen dat omdat de grond warm is het nog warmer wordt en je gebied in een enorme sauna verandertquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:29 schreef Flodder450 het volgende:
jezus wat is het hier warm
ik wil regen
Op mijn telefoon zie ik alleen maar een balk tot aan haar onderlip heen en weer shaken, alsof ze een Canadees is uit Southpark. Kan niet de bedoeling zijnquote:
lolquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat wil je juist niet hebben kerel. Het zou betekenen dat omdat de grond warm is het nog warmer wordt en je gebied in een enorme sauna verandert
Kun je dansen op de maan?quote:
Ja vlooienquote:
Is er een plaats in de sterren? Waar ik heen kan gaan?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Is er een plaats in de sterren? Waar ik heen kan gaan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef Sigmund666 het volgende:
2-1 of 3-1 voor Kameroen is gewenst. Anders krijg ik minder betaald.
Succes Flodder! Zolang je niets opblaast zal het wel goed komenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:43 schreef Flodder450 het volgende:
marre, ik ga slapen
morgen is de grote dag
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef Sigmund666 het volgende:
2-1 of 3-1 voor Kameroen is gewenst. Anders krijg ik minder betaald.
Laat hem juist wel zijn plastic schaap opblazen, anders gaat hij onschuldige vrouwen in de park checken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Succes Flodder! Zolang je niets opblaast zal het wel goed komen
Klopt dat op dit WK alles mogelijk isquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef Sigmund666 het volgende:
2-1 voor Nederland. Bah, nu krijg ik maar iets van 2 of 3 keer mijn bedrag terug.
Pettigrew, dat moet je altijd doen, against the odds spelen. Je bent het toch wel met me eens dat vrijwel alle vooraf favorieten er heel slecht/slecht voor staan of zelfs zijn uitgeschakeld. Italië, Frankrijk, ex-WK winnaars die door kleine landen worden verslagen. David tegen Goliath.
Ik heb ook wel Nederland winnend gespeeld trouwens.
Welke?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef SoldMayor het volgende:
ORANJE![]()
En vanavond gegeten bij een sterren restaurant![]()
oud sluis moet je al ruim een jaar van tevoren reserverenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef SoldMayor het volgende:
Cordial in Oss. 1 ster maar toch![]()
http://www.restaurantcordial.nl
Als je onder de 24 bent kun je de komende dagen mits je lang van te voren gereserveerd hebt voor maar 43 p.p. eten bij alle sterren restaurants in nederland.. Oud sluis was al lang vol
6 amuses, 4 gangen menu, wijn arragament en koffie voor maar 43 euronormaal ben je minstens 170 p.p kwijt.
![]()
Introversion pack voor 5 euro, bevat 4 toppers: Uplink (coole hacker-game, echt fantastisch) Defcon (jaren 80 nuke iedereen dood-game), darwinia en multiwinia (toffe strategy-game!)quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Echt heel vaag, maar sinds ik een 360 heb game ik helemaal niet meer op PC.
(Hoewel Arkham Asylum voor 15 euro voor PC heeeel verleidelijk is)
Inderdaad. Goed eten hoeft niet idioot duur te zijn. Vooral met kerst schrik je gewoon wat mensen allemaal voor exclusieve shit kopen om elkaar af te troefen en indruk te maken. Dan moeten opeens de uitzonderlijk luxe hapjes op tafel verschijnen, en staat moeder de vrouw 7 uur in de keuken om van alles klaar te maken. In huis was het bij ons juist heel eenvoudig: Kerstavond aardappels,vlees, groenten, eerste kerstdag: Fondue, racletten of steengrillen. Tweede kerstdag: Boerenkool met worst/knakworst/jus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:57 schreef koei het volgende:
Doe mij maar gewoon het restaurant op de hoek (en de keer daarna een ander restaurant op een andere hoek, het moet wel leuk blijven...). Haute cuisine betekent meestal kleine porties van exclusieve dingen terwijl ik normale porties van speciale dingen ook prima vind! Plus dat ik het zonde van mn geld vind om meer dan 50 euro uit te geven aan eten. Een diner van 25 euro p.p. vind ik prima genoeg! Vind het gezelschap veel belangrijker dan het eten.
Jochem Myjer was erg tof overigens! Geweldige show! Het mooiste waren nog de momenten dat hij afgeleid was en totaal niet meer wist waar hij gebleven wasEén van die momenten was toen hij laatkomers binnen zag komen. Hij onderbrak abrupt zijn verhaal om heel enthousiast te roepen dat er laatkomers waren waarna hij wegrende om een enorm waterpistool te pakken en achter ze aan te rennen
Kan 'm iedereen aanraden!
Dat vind ik juist leuk om te doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Inderdaad. Goed eten hoeft niet idioot duur te zijn. Vooral met kerst schrik je gewoon wat mensen allemaal voor exclusieve shit kopen om elkaar af te troefen en indruk te maken. Dan moeten opeens de uitzonderlijk luxe hapjes op tafel verschijnen, en staat moeder de vrouw 7 uur in de keuken om van alles klaar te maken. In huis was het bij ons juist heel eenvoudig: Kerstavond aardappels,vlees, groenten, eerste kerstdag: Fondue, racletten of steengrillen. Tweede kerstdag: Boerenkool met worst/knakworst/jus.
Dat is zeker geen 17" laptop?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn ding weegt 1 kilo, dat is nog best een verschil hoorzeker voor een meisje van mijn formaat
En deze past in mijn handtas samen met mijn dongle
Maar je hoeft geen 300 euro aan boodschappen te halen terwijl je het gros na kerst in de vuilnisbak moet gooien. Dat was eigenlijk de punchlinequote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist leuk om te doenmaar ik zorg wel dat de voorbereiding zo gedaan zijn dat ik op kerst echt geen 7 uur in de keuke sta
Dat los je makkelijk op. Zet de stop weer aan, steek een gebogen paperclip in het stopcontact en raak hem aan. Als je een enorme doodsklap krijgt weet je dat er weer stroom isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:00 schreef Flodder450 het volgende:
printer deed het niet, stoppen lagen dr uit
en dat is volgens mij maar het topje van de ijsberg
soort van doodsverwensingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat los je makkelijk op. Zet de stop weer aan, steek een gebogen paperclip in het stopcontact en raak hem aan. Als je een enorme doodsklap krijgt weet je dat er weer stroom is
inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zie de docent nu al in een scheur liggen terwijl hij bij Flodder neerkrabbelt 'gezakt'
Als je het doet ja, maar als je dit wat Sig zegt serieus neemt, dan tja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
soort van doodsverwensing![]()
printer doet t weer, stekker zat dr niet in
Je durfde niet te vragen om een aids test?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je het doet ja, maar als je dit wat Sig zegt serieus neemt, dan tja.
Nou ben benieuwd hoelaat de dokter belt, volgens mij vond ie het niet leuk dat ik zelf ook nog iets had aangekruist op het bloedonderzoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:31 schreef SoldMayor het volgende:
GoedenmorgenPer topic kunnen maar 300 berichten geplaats wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
weer een date met eenzelfde persoon of met een nieuw iemand?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:42 schreef Nebo het volgende:
Goede morgen allemaal. Voor het eerst in twee weken -volgens mij- weer eens een beetje uit kunnen slapen. Zo proberen sociale psychologie af te ronden wat betreft het leren en dan vanavond weer een date
Fucking care. Ik kruis ook nog altijd van alles extra aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je het doet ja, maar als je dit wat Sig zegt serieus neemt, dan tja.
Nou ben benieuwd hoelaat de dokter belt, volgens mij vond ie het niet leuk dat ik zelf ook nog iets had aangekruist op het bloedonderzoek
In deze reeks danquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Per topic kunnen maar 300 berichten geplaats worden
Wedden van nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:32 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Per topic kunnen maar 300 berichten geplaats worden
Ik wist dat jou vriendin het al had, dus waarom zou ik moeilijk doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je durfde niet te vragen om een aids test?
Eenzelfde persoonquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:33 schreef koei het volgende:
[..]
weer een date met eenzelfde persoon of met een nieuw iemand?
Leuk, wat gaan jullie doen?quote:
In elkaars ogen verdrinken natuurlijk!quote:
blub blub..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In elkaars ogen verdrinken natuurlijk!
Uit eten, bioscoopje, daarna zien we wel, beetje the usualquote:
En wat geef je ervoor? Heb er wel 1tje liggen met flashcardquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:35 schreef Reintji het volgende:
Middag, even spammen
[GEZ] Nintendo DS Lite (wit)
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:31 schreef SoldMayor het volgende:
GoedenmorgenSoldMayor Als shooternerd en reserve-belg heeft SoldMayor zichzelf tot koekwaus koning gekroond. Waarvan dat mag Joost weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:52 schreef Reintji het volgende:
[..]
SoldMayor Als shooternerd en reserve-belg heeft SoldMayor zichzelf tot koekwaus koning gekroond. Waarvan dat mag Joost weten.
Reserve belg? Oss is toch wel behoorlijk centraal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Prima tochquote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Uit eten, bioscoopje, daarna zien we wel, beetje the usual
T is een eerste opzetje hequote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:54 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Reserve belg? Oss is toch wel behoorlijk centraal?
Hoef alleen maar de DS, beetje netjes nog?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wat geef je ervoor? Heb er wel 1tje liggen met flashcard
Is het fietsenhok niet meer populair?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:03 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Prima tochHet nadeel van eten vind ik wel altijd dat als het heel gezellig is dat ofwel je eten koud wordt ofwel dat je met je mond vol moet praten
![]()
Zien we wel op een bankje in het park oid zekerOf doet de jeugd van tegenwoordig dat anders
Dan moet je hem eerst opnemen in de crewquote:
Zomervakantie.quote:
Downhillen daar? das wel dope.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zomervakantie.
Morgen naar Willingen, 4 dagen lang mountainbiken.
Als je uitslaapt dan ga je je slaapschuld afbetalen, langer slapen door de weeks is het advies... Niet dat ik er goed in ben....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Nebo het volgende:
God ik ga niet meer uitslapen de komende week. Ik ben zowaar een stuk duffer dan wanneer ik gewoon om half 7 uit mijn bed kom rollen, alsof ik nog moet opstarten of iets dergelijks. Zo maar een koude douche nemen.
Fixedquote:
Kon ik het maarquote:
downhillen op een hardtail? mwah, kan het proberen.. Ze schijnen er een tof mtb park te hebben..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Downhillen daar? das wel dope.
Ben zelf ook druk met me fiets af te bouwen.
Ben fixie aan het maken, me stuur moet er nog op en de velgen en naven vervangen.
[ afbeelding ]
Bandjes net erop gezet alvast.
Downhillen kan prima op hardtail, je hebt daar ook een leuk parkje!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
downhillen op een hardtail? mwah, kan het proberen.. Ze schijnen er een tof mtb park te hebben..
Ik las veroordelingquote:
Geen kras of wat dan ook te zien, gebruik hem al ff niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hoef alleen maar de DS, beetje netjes nog?
U heeft PMquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen kras of wat dan ook te zien, gebruik hem al ff niet meer.
Nja ik verkoop hem wel met die flashcard, anders komt dat ding niet weg. En hij hoeft niet perse weg, dus kijk maar wat je voor wilt geven
The A-team. Die wilde zij heel graag zien en ondanks het feit dat ie slecht schijnt te zijn, ga ik me wel prima vermaken denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef koei het volgende:
Pff, ben ik naar mn ouders gegaan om wat aan mn studie te doen, hebben ze opeens een mij onbekend wachtwoord op de pc en de nieuwe wifi-key weet ik ook niethandig is anders...
maar veel plezier met je date vanavond nebo! ik vind eten altijd wel een mooie 2e date! welke film ga je heen?
JIj klets ed want die game is tof! Het duurt alleen even voordat het op gang komt dat welquote:
Zo slecht is hij echt niet hoor, gewoon niet te veel vergelijken met oude serie en er niet te veel van verwachten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef Nebo het volgende:
The A-team. Die wilde zij heel graag zien en ondanks het feit dat ie slecht schijnt te zijn, ga ik me wel prima vermaken denk ik
Jij bent degene die kletst. Sinds classics op de NES/SNES en Playstation is de serie hard achteruit gehobbeld en verkwanseld met slechte ports.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
JIj klets ed want die game is tof! Het duurt alleen even voordat het op gang komt dat wel
Dat gaat te ver Sigmund!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent degene die kletst. Sinds classics op de NES/SNES en Playstation is de serie hard achteruit gehobbeld en verkwanseld met slechte ports.
Die heb ik nooit gespeeld, dat zal dan ook wel de reden zijn dat ik er wel van kan genieten. Gewoon niets om mee te vergelijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Laatste FF waar ik echt met open mond naar heb zitten kijken (HOLY SHIT GODFUCKING DAMN WAT GENIAAL!!! EINZ!) was toch echt FF VIII voor Playstation.
Het valt me nog mee dat ze niet Danny als bron hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef AQuila360 het volgende:
'Helft Marokkanen in aanraking met politie'
Crewbashquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ze niet Danny als bron hebben gebruikt.
[Sarcasme]Maar ze doen al jaren niets, rustig volk en niemand heeft last van ze. [/Sarcasme]quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:57 schreef AQuila360 het volgende:
'Helft Marokkanen in aanraking met politie'
Ik kan altijd zo kijken wanneer het bij de apotheek is afgeschreven. Rond 13:00 staat het dan ook mijn rekening. Dat is een leuke bijkomstigheid als je de administratie doetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:01 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Crewbash![]()
![]()
Tevens: WAT EEN TERINGZOOI! Staan mijn salaris nog niet op de bank terwijl ze wel over hebben gemaakt. Zullen die aarsvampieren van de ABN wel pas voor sluitingstijd het geld overmaken om nog wat rente mee te pikken
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
The A-team. Die wilde zij heel graag zien en ondanks het feit dat ie slecht schijnt te zijn, ga ik me wel prima vermaken denk ik
Hoe kan het geen afbreuk aan de serie doen als er al een tank in zat. A-team was van de improvisatie, met de meest simpele dingen onmogelijke situaties oplossen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:03 schreef koei het volgende:
[..]
Wat Solique zegt, the A-team is geen slechte film. Hij krijgt zelfs best wel goede recensies van mensen die niet met oogkleppen op de film alleen maar met de originele serie vergelijken. Ik kan me altijd wel goed vinden in de reviews van preview en die vonden dit een prima film die geen afbreuk doet aan de serie.
Kan je net zo goed je geld in de oceaan gooien. Doen hun ook met oliequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.belegger.nl/nieuws/88565/aandeel_bp_is_een_koopje
Wel verleidelijk om er ook maar wat te kopen
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je net zo goed je geld in de oceaan gooien. Doen hun ook met olie
Dat zal nog wel een tijdje duren vrees ik voor BP en zal me niks verbazen als er straks meer bekend is over de schade dat BP nog flink wat geld bij mag leggen en geboycot zal wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Als het gat dicht is dan spuit de koers omhoog ipv de olie
de aandelen kunnen ook zo dalen, dat een vijandige overname ook niet uitgesloten is.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat zal nog wel een tijdje duren vrees ik voor BP en zal me niks verbazen als er straks meer bekend is over de schade dat BP nog flink wat geld bij mag leggen en geboycot zal worden
Reken daar maar niet op BP heeft een enorme imago schade opgelopen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
![]()
Als het gat dicht is dan spuit de koers omhoog ipv de olie
Maar dat is niet erg!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
de aandelen kunnen ook zo dalen, dat een vijandige overname ook niet uitgesloten is.
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Reken daar maar niet op BP heeft een enorme imago schade opgelopen.
Klopt maar het is dus wel hypocrietquote:Dat de slechte pr voor zoveel beroering zorgt heeft ook te maken met de locatie van de ramp. Shell schijnt wekelijks voor net zoveel vervuiling in Nigeria te zorgen, als BP nu in twee maanden in de Golf van Mexico. Maar Afrika lijkt het grootste deel van de wereld koud te laten.
Voor wie ethiek geen belangrijk onderdeel is van z’n beleggingsbeleid, is BP op dit moment een zeer interessant aandeel. Een herstel van imago én koers lijkt op komst. Vergeleken met sectorgenoten is de koers nu zeer laag – een koopje.
iddquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:19 schreef AQuila360 het volgende:
Flodder is helaas gezakt!
Hij is niet bekwaam en kreeg een onvoldoende!
3 keer is scheeprechtquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:24 schreef AQuila360 het volgende:
Kan gebeuren flodder gewoon herkansen straks!
Laat Nigeria dan ook de media opzoeken, maar die krijgen daar genoeg geld van Shell waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Klopt maar het is dus wel hypocriet
Het is wel bekend denk ik maar niemand kijkt er na om. Ook als in een land daar de halve bevolking wordt uitgemoord hoor je er niets over.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:27 schreef Tain het volgende:
[..]
Laat Nigeria dan ook de media opzoeken, maar die krijgen daar genoeg geld van Shell waarschijnlijk
hmmquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef Egamer het volgende:
Iemand bekend met laptops?
Voor mijn studie Journalistiek wil ik graag een laptop aanschaffen, maar niet zo'n hele dure. Ik heb zelf nog een hele dikke vette computer voor games dus high-specs hoef ik niet. Wat ik wil doen met mn laptop is vooral video's bewerken, teksten schrijven, internet optimaal benutten en gewoon alles doen wat met media te maken heeft (maar geen games etc dus).
Nou heb ik er een paar op het oog, die financieel erg aantrekkelijk zijn. Maar zijn ze goed genoeg? Belangrijkste voor mij is dat ik gewoon lekker snel kan werken, zonder dat de laptop traag gaat doen etc. Het gaat om de volgende laptops:
http://www.campusshop.nl/(...)ils.aspx?en=80000118
http://www.campusshop.nl/(...)ils.aspx?en=80000119
http://www.campusshop.nl/(...)ils.aspx?en=80000120
Je moet denk ik in elk geval toch 4GB werkgeheugen hebben lijkt mequote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:29 schreef Egamer het volgende:
Iemand bekend met laptops?
Voor mijn studie Journalistiek wil ik graag een laptop aanschaffen, maar niet zo'n hele dure. Ik heb zelf nog een hele dikke vette computer voor games dus high-specs hoef ik niet. Wat ik wil doen met mn laptop is vooral video's bewerken, teksten schrijven, internet optimaal benutten en gewoon alles doen wat met media te maken heeft (maar geen games etc dus).
Nou heb ik er een paar op het oog, die financieel erg aantrekkelijk zijn. Maar zijn ze goed genoeg? Belangrijkste voor mij is dat ik gewoon lekker snel kan werken, zonder dat de laptop traag gaat doen etc. Het gaat om de volgende laptops:
http://www.campusshop.nl/(...)ils.aspx?en=80000118
http://www.campusshop.nl/(...)ils.aspx?en=80000119
Hmm is dat echt zo hard nodig dan? Scheelt ongelofelijk veel geld als ik het zo zie, ben geen rijke kerelquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet denk ik in elk geval toch 4GB werkgeheugen hebben lijkt me
Ik was zelf ook aan het zoeken maar ik kon niets vinden voor een redelijke prijs.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hmm is dat echt zo hard nodig dan? Scheelt ongelofelijk veel geld als ik het zo zie, ben geen rijke kerelEn hoef er dus geen games op te spelen, gewoon simpelweg de standaard dingen die ik nodig heb als Word, Photoshop, movie making programma's etc etc.
Of zijn er nog andere laptops die ook financieel aantrekkelijk zijn, ergens op het internet?
Als hij Photoshop simpel vindt wel ja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet denk ik in elk geval toch 4GB werkgeheugen hebben lijkt me
Simpelweg de standaard dingen als PhotoShop en film? Dat is niet standaard, die pakketten zijn duurquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:36 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hmm is dat echt zo hard nodig dan? Scheelt ongelofelijk veel geld als ik het zo zie, ben geen rijke kerelEn hoef er dus geen games op te spelen, gewoon simpelweg de standaard dingen die ik nodig heb als Word, Photoshop, movie making programma's etc etc.
Of zijn er nog andere laptops die ook financieel aantrekkelijk zijn, ergens op het internet?
8GB is wel super duur maar in elk geval wel 4 GB nemen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Simpelweg de standaard dingen als PhotoShop en film? Dat is niet standaard, die pakketten zijn duur
En met die twee zorg je juist voor een hogere werkgeheugeneis. Ik zou zelfs 8GB nemen. Als Windows daar tegenwoordig wel goed mee werkt tenminste, geen idee, ik gebruik dat OS niet
Valt toch wel mee? Zelfs ik heb in mijn mac voor 60 euro 4G er in? Niet via Apple zelf, want die uitzuigers vragen er 4x zo veel voorquote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
8GB is wel super duur maar in elk geval wel 4 GB nemen.
Scheelt dat veel via die campusshop?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:53 schreef Egamer het volgende:
Hmm ja, dan lijkt 4GB mij toch het beste, aangezien het een aanschaf op lange termijn is. Dan zijn er deze drie laptops over:
http://www.campusshop.nl/(...)ils.aspx?en=80000122
http://www.campusshop.nl/(...)ils.aspx?en=80000121
Ohja, en bedankt voor de snelle reacties.
Hm soms, ik heb deze via kieskeurig ook gevonden en aan het lijstje toegevoegd:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Scheelt dat veel via die campusshop?
Ik kon toen ook via zoiets maar toen ik ging kijken bij die goedkope webshops kwam het nog goedkoper uit.
Acer is geloof ik niet heel goed! Check anders ff die Vaio van Tain alleen kan ik die zo niet vinden maar stond geloof ik in het vorige topic.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:57 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hm soms, ik heb deze via kieskeurig ook gevonden en aan het lijstje toegevoegd:
http://www.kieskeurig.nl/(...)38g-664g50mn/347346/
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Hoe kan het geen afbreuk aan de serie doen als er al een tank in zat. A-team was van de improvisatie, met de meest simpele dingen onmogelijke situaties oplossen.
Rampage Jackson is wel tofquote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:03 schreef koei het volgende:
[..]
Kijk de film zelf voordat je oordeelt. Deze film gaat terug naar de roots van the A-team en begint op het moment dat ze nog gewoon in het leger zitten, waar ze tanks hebben. Daarna pas worden ze eruit gekickt en worden het huurlingen. Ik heb de film zelf ook nog niet gezien, maar om nou vanwege een tank gelijk een film af te schrijvenDat is net als de recente Robin Hood film afschrijven omdat hij daarin boogschutter in het Engelse leger is...
Ik ben zo'n fossiel die maar in light bleef, maar sinds de nieuwe lay-out er is en die vreselijke mac-bug verdwenen is, gebruik ik het ook. Zelfs de PM/profiel/etc knopjes wennen wel.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:05 schreef koei het volgende:
Ik draai trouwens sinds een paar dagen de nieuwe layout en ik moet zeggen dat hij erg relaxt werkt! nieuwe berichten verschijnen automagisch in een topic en je ziet precies of er terwijl jij een bericht aan het typen gepost wordt! En bij het quoten van iemand krijg je ook geen nieuwe pagina, het werkt allemaal een stuk sneller!
Ik vind alleen de profiel, fotoboek en quote-knopjes een beetje onduidelijk.
Mijn budget is onder de 800 euro, dus als ik kijk naar studio 17 valt deze op 't oog:quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:22 schreef Marco001 het volgende:
Ik zou voor photoshop e.d. minimaal i3, 4gb ddr3 en 17"nemen en vooral geen Intel videochip
Heb zelf een studio 17, batchverwerking e.d. gaan op dat ding sneller als mijn pc(935,4gb etc) maar die Dell heeft dan ook een i5.
Een T-processor zou ik niet doen als ik jou was.
die Dell was 800 euro, Ik weet niet wat je budget is, maar voor mij was dat de beste keus(laptops <900 euro) toendertijd.
persoonlijk zou ik trouwens geen Acer nemen.. Bij 9 v/d 10 mensen die ik ken met een acer is al minimaal 1 keer de adapter of accu naar de %*& gegaan, en precies op momenten dat je hem nodig bent.
8 vond ik toch minder.7 en 9 zijn wel tofquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Laatste FF waar ik echt met open mond naar heb zitten kijken (HOLY SHIT GODFUCKING DAMN WAT GENIAAL!!! EINZ!) was toch echt FF VIII voor Playstation.
mjah,dat heb je sowieso met aptops..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:48 schreef Egamer het volgende:
[..]
Mijn budget is onder de 800 euro, dus als ik kijk naar studio 17 valt deze op 't oog:
http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?c=nl&oc=n0074904&s=dhs&l=nl&cs=nldhs1&dgc=SS&cid=6862&lid=178910&acd=2405589352513248
Dus Acer wordt door jullie afgeraden? Dan weet ik dat iig, wat ik graag wil is een investering op lange termijn en ziet er naar uit dat het toch duurder dan 500 euro moet worden. Maarja, dan heb je ook wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |