Dan moet je hem eerst opnemen in de crewquote:
Zomervakantie.quote:
Downhillen daar? das wel dope.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zomervakantie.
Morgen naar Willingen, 4 dagen lang mountainbiken.
Als je uitslaapt dan ga je je slaapschuld afbetalen, langer slapen door de weeks is het advies... Niet dat ik er goed in ben....quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:58 schreef Nebo het volgende:
God ik ga niet meer uitslapen de komende week. Ik ben zowaar een stuk duffer dan wanneer ik gewoon om half 7 uit mijn bed kom rollen, alsof ik nog moet opstarten of iets dergelijks. Zo maar een koude douche nemen.
Fixedquote:
Kon ik het maarquote:
downhillen op een hardtail? mwah, kan het proberen.. Ze schijnen er een tof mtb park te hebben..quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:46 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Downhillen daar? das wel dope.
Ben zelf ook druk met me fiets af te bouwen.
Ben fixie aan het maken, me stuur moet er nog op en de velgen en naven vervangen.
[ afbeelding ]
Bandjes net erop gezet alvast.
Downhillen kan prima op hardtail, je hebt daar ook een leuk parkje!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
downhillen op een hardtail? mwah, kan het proberen.. Ze schijnen er een tof mtb park te hebben..
Ik las veroordelingquote:
Geen kras of wat dan ook te zien, gebruik hem al ff niet meer.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:04 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hoef alleen maar de DS, beetje netjes nog?
U heeft PMquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen kras of wat dan ook te zien, gebruik hem al ff niet meer.
Nja ik verkoop hem wel met die flashcard, anders komt dat ding niet weg. En hij hoeft niet perse weg, dus kijk maar wat je voor wilt geven
The A-team. Die wilde zij heel graag zien en ondanks het feit dat ie slecht schijnt te zijn, ga ik me wel prima vermaken denk ikquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:17 schreef koei het volgende:
Pff, ben ik naar mn ouders gegaan om wat aan mn studie te doen, hebben ze opeens een mij onbekend wachtwoord op de pc en de nieuwe wifi-key weet ik ook niethandig is anders...
maar veel plezier met je date vanavond nebo! ik vind eten altijd wel een mooie 2e date! welke film ga je heen?
JIj klets ed want die game is tof! Het duurt alleen even voordat het op gang komt dat welquote:
Zo slecht is hij echt niet hoor, gewoon niet te veel vergelijken met oude serie en er niet te veel van verwachten.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef Nebo het volgende:
The A-team. Die wilde zij heel graag zien en ondanks het feit dat ie slecht schijnt te zijn, ga ik me wel prima vermaken denk ik
Jij bent degene die kletst. Sinds classics op de NES/SNES en Playstation is de serie hard achteruit gehobbeld en verkwanseld met slechte ports.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
JIj klets ed want die game is tof! Het duurt alleen even voordat het op gang komt dat wel
Dat gaat te ver Sigmund!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Jij bent degene die kletst. Sinds classics op de NES/SNES en Playstation is de serie hard achteruit gehobbeld en verkwanseld met slechte ports.
Die heb ik nooit gespeeld, dat zal dan ook wel de reden zijn dat ik er wel van kan genieten. Gewoon niets om mee te vergelijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Laatste FF waar ik echt met open mond naar heb zitten kijken (HOLY SHIT GODFUCKING DAMN WAT GENIAAL!!! EINZ!) was toch echt FF VIII voor Playstation.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |