Ja vlooienquote:
Is er een plaats in de sterren? Waar ik heen kan gaan?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Is er een plaats in de sterren? Waar ik heen kan gaan?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef Sigmund666 het volgende:
2-1 of 3-1 voor Kameroen is gewenst. Anders krijg ik minder betaald.
Succes Flodder! Zolang je niets opblaast zal het wel goed komenquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:43 schreef Flodder450 het volgende:
marre, ik ga slapen
morgen is de grote dag
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:55 schreef Sigmund666 het volgende:
2-1 of 3-1 voor Kameroen is gewenst. Anders krijg ik minder betaald.
Laat hem juist wel zijn plastic schaap opblazen, anders gaat hij onschuldige vrouwen in de park checken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Succes Flodder! Zolang je niets opblaast zal het wel goed komen
Klopt dat op dit WK alles mogelijk isquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:23 schreef Sigmund666 het volgende:
2-1 voor Nederland. Bah, nu krijg ik maar iets van 2 of 3 keer mijn bedrag terug.
Pettigrew, dat moet je altijd doen, against the odds spelen. Je bent het toch wel met me eens dat vrijwel alle vooraf favorieten er heel slecht/slecht voor staan of zelfs zijn uitgeschakeld. Italië, Frankrijk, ex-WK winnaars die door kleine landen worden verslagen. David tegen Goliath.
Ik heb ook wel Nederland winnend gespeeld trouwens.
Welke?quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:06 schreef SoldMayor het volgende:
ORANJE![]()
En vanavond gegeten bij een sterren restaurant![]()
oud sluis moet je al ruim een jaar van tevoren reserverenquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:13 schreef SoldMayor het volgende:
Cordial in Oss. 1 ster maar toch![]()
http://www.restaurantcordial.nl
Als je onder de 24 bent kun je de komende dagen mits je lang van te voren gereserveerd hebt voor maar 43 p.p. eten bij alle sterren restaurants in nederland.. Oud sluis was al lang vol
6 amuses, 4 gangen menu, wijn arragament en koffie voor maar 43 euronormaal ben je minstens 170 p.p kwijt.
![]()
Introversion pack voor 5 euro, bevat 4 toppers: Uplink (coole hacker-game, echt fantastisch) Defcon (jaren 80 nuke iedereen dood-game), darwinia en multiwinia (toffe strategy-game!)quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Echt heel vaag, maar sinds ik een 360 heb game ik helemaal niet meer op PC.
(Hoewel Arkham Asylum voor 15 euro voor PC heeeel verleidelijk is)
Inderdaad. Goed eten hoeft niet idioot duur te zijn. Vooral met kerst schrik je gewoon wat mensen allemaal voor exclusieve shit kopen om elkaar af te troefen en indruk te maken. Dan moeten opeens de uitzonderlijk luxe hapjes op tafel verschijnen, en staat moeder de vrouw 7 uur in de keuken om van alles klaar te maken. In huis was het bij ons juist heel eenvoudig: Kerstavond aardappels,vlees, groenten, eerste kerstdag: Fondue, racletten of steengrillen. Tweede kerstdag: Boerenkool met worst/knakworst/jus.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:57 schreef koei het volgende:
Doe mij maar gewoon het restaurant op de hoek (en de keer daarna een ander restaurant op een andere hoek, het moet wel leuk blijven...). Haute cuisine betekent meestal kleine porties van exclusieve dingen terwijl ik normale porties van speciale dingen ook prima vind! Plus dat ik het zonde van mn geld vind om meer dan 50 euro uit te geven aan eten. Een diner van 25 euro p.p. vind ik prima genoeg! Vind het gezelschap veel belangrijker dan het eten.
Jochem Myjer was erg tof overigens! Geweldige show! Het mooiste waren nog de momenten dat hij afgeleid was en totaal niet meer wist waar hij gebleven wasEén van die momenten was toen hij laatkomers binnen zag komen. Hij onderbrak abrupt zijn verhaal om heel enthousiast te roepen dat er laatkomers waren waarna hij wegrende om een enorm waterpistool te pakken en achter ze aan te rennen
Kan 'm iedereen aanraden!
Dat vind ik juist leuk om te doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:13 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Inderdaad. Goed eten hoeft niet idioot duur te zijn. Vooral met kerst schrik je gewoon wat mensen allemaal voor exclusieve shit kopen om elkaar af te troefen en indruk te maken. Dan moeten opeens de uitzonderlijk luxe hapjes op tafel verschijnen, en staat moeder de vrouw 7 uur in de keuken om van alles klaar te maken. In huis was het bij ons juist heel eenvoudig: Kerstavond aardappels,vlees, groenten, eerste kerstdag: Fondue, racletten of steengrillen. Tweede kerstdag: Boerenkool met worst/knakworst/jus.
Dat is zeker geen 17" laptop?quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn ding weegt 1 kilo, dat is nog best een verschil hoorzeker voor een meisje van mijn formaat
En deze past in mijn handtas samen met mijn dongle
Maar je hoeft geen 300 euro aan boodschappen te halen terwijl je het gros na kerst in de vuilnisbak moet gooien. Dat was eigenlijk de punchlinequote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat vind ik juist leuk om te doenmaar ik zorg wel dat de voorbereiding zo gedaan zijn dat ik op kerst echt geen 7 uur in de keuke sta
Dat los je makkelijk op. Zet de stop weer aan, steek een gebogen paperclip in het stopcontact en raak hem aan. Als je een enorme doodsklap krijgt weet je dat er weer stroom isquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:00 schreef Flodder450 het volgende:
printer deed het niet, stoppen lagen dr uit
en dat is volgens mij maar het topje van de ijsberg
soort van doodsverwensingquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat los je makkelijk op. Zet de stop weer aan, steek een gebogen paperclip in het stopcontact en raak hem aan. Als je een enorme doodsklap krijgt weet je dat er weer stroom is
inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:31 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik zie de docent nu al in een scheur liggen terwijl hij bij Flodder neerkrabbelt 'gezakt'
Als je het doet ja, maar als je dit wat Sig zegt serieus neemt, dan tja.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:28 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
soort van doodsverwensing![]()
printer doet t weer, stekker zat dr niet in
Je durfde niet te vragen om een aids test?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je het doet ja, maar als je dit wat Sig zegt serieus neemt, dan tja.
Nou ben benieuwd hoelaat de dokter belt, volgens mij vond ie het niet leuk dat ik zelf ook nog iets had aangekruist op het bloedonderzoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |