Ik snap hem nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Op internet is tegenwoordig alles kut![]()
Over kut gesproken:
[ afbeelding ]
De bever, ook wel 'beaver', wat slang is voor 'kut'quote:
zij heeft er ook eenquote:
ik heb gewoon wat tegen apple , de hele hype om die overpriced zooi van hun snap ik niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, er zal altijd iets te vinden zijn. Niet dat ik 'm wil. Ik vind Apple producten altijd de kat uit de boom kijken. En ik ben blij met de Desire.
ze maken wel toffe producten opzich, alleen die hele hype en pricing hoeft van mij niet...quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat tegen apple , de hele hype om die overpriced zooi van hun snap ik niet.
Dat overpriced valt wel mee.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb gewoon wat tegen apple , de hele hype om die overpriced zooi van hun snap ik niet.
vind je? 1000+ euro voor een macbook, terwijl een vergelijkbare laptop van een ander merk maar 600 euro ofzo is?quote:
Nou. 30 euro voor een leren hoesje betalen voor een iPod touch is te triest voor woordenquote:
Ik weet niet waar jij ze haalt, maar bij mij zijn ze toch ver onder die prijs. Plus dat je iets krijgt wat wel werkt. iPods en dergelijke zijn duur, dat slaat inderdaad nergens opquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vind je? 1000+ euro voor een macbook, terwijl een vergelijkbare laptop van een ander merk maar 600 euro ofzo is?
Nee, want een "vergelijkbare" laptop van 600 euro wordt niet geleverd met een vergelijkbaar scherm, batterijduur en/of gewicht, en al helemaal niet met vergelijkbare software.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vind je? 1000+ euro voor een macbook, terwijl een vergelijkbare laptop van een ander merk maar 600 euro ofzo is?
Ze zijn misschien wel duurder, maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe elke cent voor mijn macbook air over heb gehad... Het werkt onwijs lekker, stabiel en het is gewoon degelijk en nog steeds een dagelijks genot om op te werken eigenlijk... En dan ben ik totaal geen fangirl eigenlijk, maar vind ik het product gewoon goed.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus... ik heb dat ding al twee jaar en gebruik hem minimaal 3 uur per dag in de trein en dan ook nog urenlang thuis en bij vrienden enzo... Mijn werklaptop is krachtiger maar niet heel veel goedkoper en heeft al veel meer kuren vertoond...quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, want een "vergelijkbare" laptop van 600 euro wordt niet geleverd met een vergelijkbaar scherm, batterijduur en/of gewicht, en al helemaal niet met vergelijkbare software.
Als je iets soortgelijks wilt ben je met een PC vaak meer kwijt dan met een Apple.
Punt is wel dat laaaang niet iedereen behoefte heeft al die dure componenten die apple gebruikt en dat daarom voor jan-en-alleman een 600-euro laptop vergelijkbaar is, maar dat is hij feitelijk niet. Is een beetje hetzelfde als zeggen "ja leuk die porsche van je, maar ik merk geen verschil tussen dat ding en mijn twingo als ik gewoon binnen de bebouwde kom rijd!"
Mjah, sccherm vane en gewone laptop is voor 99% van de gebruikers goed genoeg,m die zien het verschil toch niet.. accu, mjah, boeit mij niet zo, genoeg stopcontacten hier in NL, maar goed, als je veel in de auto op pad zit, kan het wel handig zijn mits je geen auto-adapter hebt. Software is overheen te komen, en gewicht.. Mijn 17"Studio 17 weegt ook maar 3 kilo dus....quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, want een "vergelijkbare" laptop van 600 euro wordt niet geleverd met een vergelijkbaar scherm, batterijduur en/of gewicht, en al helemaal niet met vergelijkbare software.
Als je iets soortgelijks wilt ben je met een PC vaak meer kwijt dan met een Apple.
Punt is wel dat laaaang niet iedereen behoefte heeft al die dure componenten die apple gebruikt en dat daarom voor jan-en-alleman een 600-euro laptop vergelijkbaar is, maar dat is hij feitelijk niet. Is een beetje hetzelfde als zeggen "ja leuk die porsche van je, maar ik merk geen verschil tussen dat ding en mijn twingo als ik gewoon binnen de bebouwde kom rijd!"
Mijn ding weegt 1 kilo, dat is nog best een verschil hoorquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, sccherm vane en gewone laptop is voor 99% van de gebruikers goed genoeg,m die zien het verschil toch niet.. accu, mjah, boeit mij niet zo, genoeg stopcontacten hier in NL, maar goed, als je veel in de auto op pad zit, kan het wel handig zijn mits je geen auto-adapter hebt. Software is overheen te komen, en gewicht.. Mijn 17"Studio 17 weegt ook maar 3 kilo dus....
In principe is een macbook alleen beter voor fotobewerkers,
Ik heb zelf alleen maar macs, maar die hype hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ze maken wel toffe producten opzich, alleen die hele hype en pricing hoeft van mij niet...
Nouja je zegt het eigenlijk al, voor jou maakt het niets uit en voor jou is een pc-laptop van 600-euro dan ook beter. Voor iemand als mn moeder is het belangrijker dat de batterij laaaang meegaat, dat alles gewoon in 1 keer aan dat ding werkt en ook dat het er leuk uitziet, dus voor haar was een macbook een beter keusquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mjah, sccherm vane en gewone laptop is voor 99% van de gebruikers goed genoeg,m die zien het verschil toch niet.. accu, mjah, boeit mij niet zo, genoeg stopcontacten hier in NL, maar goed, als je veel in de auto op pad zit, kan het wel handig zijn mits je geen auto-adapter hebt. Software is overheen te komen, en gewicht.. Mijn 17"Studio 17 weegt ook maar 3 kilo dus....
In principe is een macbook alleen beter voor fotobewerkers,
Zoals mijn baas bijna dagelijks zijn Ipad aan mij showed, ik stoor me gek genoeg niet aan. Ik kan er stiekem wel om lachen hoe fanatiek hij er mee is. Van andere kant begreep hij waarom ik er geen wil.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb zelf alleen maar macs, maar die hype hoeft van mij ook niet.
Vind het fijn werken en geen gezeik mee, ik vind jammer dat iedereen meteen denkt dat je hipster bent ofzo
Gameplay-matig wel stoer gedaan dat je delen van het level gewoon intrekt als een lap stofquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:02 schreef KneusTeun het volgende:
Dit is wel weer een wii release die me dan vet lijkt!
Stijltje is geniaal!
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-kirbys-epic/101480
Dat zag er zekers heel mooi uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Gameplay-matig wel stoer gedaan dat je delen van het level gewoon intrekt als een lap stof
asus - acer . zijn er zatquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kon heel geen laptop van 600 euro vinden![]()
Niet 1 die ik wil in elk geval
http://tweakers.net/pricewatch/252951/sony-vaio-vpceb1j1e-wi.htmlquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:32 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kon heel geen laptop van 600 euro vinden![]()
Niet 1 die ik wil in elk geval
Die heb ik pas ook gezochtquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:42 schreef Tain het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/252951/sony-vaio-vpceb1j1e-wi.html
Als je je moet uitkleden dan krijg je vanzelf wel opmerkingen van Jochem!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef koei het volgende:
Ik ga vanavond naar Jochem Myjer met mijn zus
Ik ben er alleen nog niet uit of ik mijn Bavaria dutch dress aan zal doen of niet... Ik kan toch geen voetbal kijken en straks heeft het theater een sponsordeal met een andere bierfabrikant
Ik moet ook een andere laptop, mijn macbook is oud. En ja, dan kijk je toch naar de Air. DVD? Ik gebruik het nu al nooit, dus ik mis het niet eensquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ze zijn misschien wel duurder, maar ik moet zeggen dat ik tot nu toe elke cent voor mijn macbook air over heb gehad... Het werkt onwijs lekker, stabiel en het is gewoon degelijk en nog steeds een dagelijks genot om op te werken eigenlijk... En dan ben ik totaal geen fangirl eigenlijk, maar vind ik het product gewoon goed.
Als licht niet je belangrijkste criterium is dan zou ik voor een gewone macbook gaan. De batterij laadt namelijk wel relatief langzaam en gaat ook een stuk korter mee volgens mij en hij is natuurlijk minder krachtig. Voor mij was gewicht en formaat echt een belangrijk criterium omdat ik heel veel reis...quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet ook een andere laptop, mijn macbook is oud. En ja, dan kijk je toch naar de Air. DVD? Ik gebruik het nu al nooit, dus ik mis het niet eensLicht, lange batterijduur, goed scherm, dat vind ik veel belangrijker.
Zit je op de voorste rij? Dan doen, want dan pikt Jochem je er ongetwijfeld uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 16:43 schreef koei het volgende:
Ik ga vanavond naar Jochem Myjer met mijn zus
Ik ben er alleen nog niet uit of ik mijn Bavaria dutch dress aan zal doen of niet... Ik kan toch geen voetbal kijken en straks heeft het theater een sponsordeal met een andere bierfabrikant
pics!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kate look-a-like hier op het station
Slowakijequote:Op donderdag 24 juni 2010 18:11 schreef Nebo het volgende:
Fucking hell, ItaliëWel een prachtige 3-2!
Das heel wat cheaper dan wat ik er voor heb betaaldquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:13 schreef Pheno het volgende:
Hell, macbook pro voor 999 euro. Kuthoeren.
Die nieuwste 13"3' Maar dan denk ik van, is het het wel waard tov een goedkopere macbook? Zo veel verschil zit er niet tussenquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das heel wat cheaper dan wat ik er voor heb betaald(wel de unibody?)
Dat wil je juist niet hebben kerel. Het zou betekenen dat omdat de grond warm is het nog warmer wordt en je gebied in een enorme sauna verandertquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:29 schreef Flodder450 het volgende:
jezus wat is het hier warm
ik wil regen
Op mijn telefoon zie ik alleen maar een balk tot aan haar onderlip heen en weer shaken, alsof ze een Canadees is uit Southpark. Kan niet de bedoeling zijnquote:
lolquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat wil je juist niet hebben kerel. Het zou betekenen dat omdat de grond warm is het nog warmer wordt en je gebied in een enorme sauna verandert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |