Met name de beestjes zijn briljant!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Katten
[ afbeelding ]
Tom Cruise
[ afbeelding ]
Darth Vader
[ afbeelding ]
Ninja's
[ afbeelding ]
Konijnen
[ afbeelding ]
Longcat (maar die heb ik al es gepost...)
[ afbeelding ]
Regenboog
[ afbeelding ]
De Blik
[ afbeelding ]
En zo is het wel weer mooi geweest!
Gelukkig heb je zelf de tissuesquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Godverdommens schijtpokkenpest pleuris tering pestweer. Loop vanaf vanochtend 6 uur met dikke klodders snot uit mijn neus en branderige ogen rond.
Voorspelbaarheid plus éénquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:46 schreef Pheno het volgende:
Zo wel.
Graag gedaan!quote:
quote:
Ja, en die kan blijkbaar geen schitterend accent plaatsenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]tik je vanaf je telefoon Nebotje?
Maar het is zo verschrikkelijk kut swaquote:
Sorry, maar volgens mij hadden wij de issues en stond jij paraat met je tissues! Dus wel ff je plek kennen ja! Niet zelf ook issues gaan hebben, want daar hebben wij dan weer geen tissues voor!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar het is zo verschrikkelijk kut swa
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:16 schreef Nebo het volgende:
Ik heb eventueel nog wel een afgeragde zakdoek voor je, en dan bedoel ik een 'zak'-doek.
voornamelijk werken, dan wel overwerken. Lang leve de horecaquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef Flodder450 het volgende:
dus, wat gan jullie allemaal doen deze zomer?
ik wordt 16,ga werken, en aankloten
*volgorde behalve de eerste is nog niet zeker
Ik wordt.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef Flodder450 het volgende:
officieel is dat het minimum loon van een 15jarige. Toevallig van de week nog ergens zien staan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Werken als 16-jarige in Nederland . Zulke verloren moeite. Als 16-jarige in Nederland staat gelijk aan pure exploitatie. 2.50 per uur verdienen en allerlei kutwerk moeten verrichten.
Ik ga zo maar eens naar de tandarts en hoop niet dat ze mijn mond vullen met kaka![]()
Waar ga je werken?quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef Flodder450 het volgende:
Gewoon een beetje geupgrade van deel 1 (welke wel super was)quote:
Maar het ziet er toch niet uit, en de physicsquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon een beetje geupgrade van deel 1 (welke wel super was)
Ik wacht wel totdat hij goedkoper is.
Pijnlijke handen krijg je ervanquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
bollen pellen bij een boer
je wordt betaald per kilo dus dat wordt doorwerken
Deel 1 stelde ook grafisch weinig voor. Het is gewoon een aparte grafische comic style.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:49 schreef SoldMayor het volgende:
Maar het ziet er toch niet uit, en de physics
Voor een 16-jarige is het misschien een euro meer, maar het blijft een debiel laag salaris waar je keihard voor moet werken. In dit geval bollen pellen. Kun je nog beter in een kroeg werken. Veel chiller. Leuke werktijden, bakken mensen leren kennen, hele dag onbeperkt van alles drinken, eindigen met een koud biertje.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
officieel is dat het minimum loon van een 15jarige. Toevallig van de week nog ergens zien staan.
Maar daar kom je als 15 jarige echt niet zomaar terecht. En lang niet overal is het zo florisant als jij het nu neerzet. Vaak moeten ze aan het eind gewoon betalen voor hun drankje. Ik heb zelf de luxe dat het ten allertijde gratis is voor mij. Maar veel horeca gelegenheden betalen de werknemers gewoon na hun werktijd voor hun drank.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:55 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Voor een 16-jarige is het misschien een euro meer, maar het blijft een debiel laag salaris waar je keihard voor moet werken. In dit geval bollen pellen. Kun je nog beter in een kroeg werken. Veel chiller. Leuke werktijden, bakken mensen leren kennen, hele dag onbeperkt van alles drinken, eindigen met een koud biertje.
vakantiewerk lol, niks permanentquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Als je ECHT helemaal niets kunt... Kun je altijd nog bollen gaan pellen
Je wilt niet weten wat voor dom werk ik in het verleden gedaan hebquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Als je ECHT helemaal niets kunt... Kun je altijd nog bollen gaan pellen
Same. Ik heb pakjes kauwgom uitgedeeld, borden gewassen, zelfs in een pretpark gewerkt en de pauzes gespendeerd aan in de attracties zitten (jongensdroom)quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor dom werk ik in het verleden gedaan heb
Dat is niet het eerste slechte nieuws over de iPhone 4, meer dan de helft van de mensen die hem nu al heeft heeft een gele plek in het scherm.quote:
Altijd zo mooi dat zulke dingen zwaar falenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste slechte nieuws over de iPhone 4, meer dan de helft van de mensen die hem nu al heeft heeft een gele plek in het scherm.
En dat zogenaamde 'gorilla glass' stelt ook niks voor, na 2keer laten vallen ging hij niet meer aan, na 4keer was de voorkant compleet kapot.
iPhone heeft qua specs en mogelijkheden altijd een beetje achter de feiten aangelopen, maar ze deden het wel goed. Nu ze zelf vooraan willen lopen kunnen ze het niet degelijk meer maken
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:09 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is niet het eerste slechte nieuws over de iPhone 4, meer dan de helft van de mensen die hem nu al heeft heeft een gele plek in het scherm.
En dat zogenaamde 'gorilla glass' stelt ook niks voor, na 2keer laten vallen ging hij niet meer aan, na 4keer was de voorkant compleet kapot.
iPhone heeft qua specs en mogelijkheden altijd een beetje achter de feiten aangelopen, maar ze deden het wel goed. Nu ze zelf vooraan willen lopen kunnen ze het niet degelijk meer maken
kut product , van een kut bedrijfquote:
Op internet is tegenwoordig alles kutquote:
Ach, er zal altijd iets te vinden zijn. Niet dat ik 'm wil. Ik vind Apple producten altijd de kat uit de boom kijken. En ik ben blij met de Desire.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |