Met name de beestjes zijn briljant!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Katten
[ afbeelding ]
Tom Cruise
[ afbeelding ]
Darth Vader
[ afbeelding ]
Ninja's
[ afbeelding ]
Konijnen
[ afbeelding ]
Longcat (maar die heb ik al es gepost...)
[ afbeelding ]
Regenboog
[ afbeelding ]
De Blik
[ afbeelding ]
En zo is het wel weer mooi geweest!
Gelukkig heb je zelf de tissuesquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Godverdommens schijtpokkenpest pleuris tering pestweer. Loop vanaf vanochtend 6 uur met dikke klodders snot uit mijn neus en branderige ogen rond.
Voorspelbaarheid plus éénquote:Op donderdag 24 juni 2010 07:46 schreef Pheno het volgende:
Zo wel.
Graag gedaan!quote:
quote:
Ja, en die kan blijkbaar geen schitterend accent plaatsenquote:Op donderdag 24 juni 2010 09:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]tik je vanaf je telefoon Nebotje?
Maar het is zo verschrikkelijk kut swaquote:
Sorry, maar volgens mij hadden wij de issues en stond jij paraat met je tissues! Dus wel ff je plek kennen ja! Niet zelf ook issues gaan hebben, want daar hebben wij dan weer geen tissues voor!quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar het is zo verschrikkelijk kut swa
quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:16 schreef Nebo het volgende:
Ik heb eventueel nog wel een afgeragde zakdoek voor je, en dan bedoel ik een 'zak'-doek.
voornamelijk werken, dan wel overwerken. Lang leve de horecaquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:18 schreef Flodder450 het volgende:
dus, wat gan jullie allemaal doen deze zomer?
ik wordt 16,ga werken, en aankloten
*volgorde behalve de eerste is nog niet zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |