Yep daardoor Morthill.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Oh ja, dat was waarom ik niet wist wat een van de onderzoeksresultaten waren naar het gedrag van allochtone jongeren in Vlaanderen met betrekking tot reclame
Hoe heet het vak? Want als het iets heet als "Verschillenin gedrag bij jongeren in de Nederlands sprekende samenlevingen met betrekking tot reclame" dan zou het best ok moeten zijn!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Oh ja, dat was waarom ik niet wist wat een van de onderzoeksresultaten waren naar het gedrag van allochtone jongeren in Vlaanderen met betrekking tot reclame
Dan ben ik blij dat ik niet goed geleerd hebquote:
Interculturele Communicatie. Het gedrag van jongeren stond in een artikel dat naast het boek nog gelezen moest wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe heet het vak? Want als het iets heet als "Verschillenin gedrag bij jongeren in de Nederlands sprekende samenlevingen met betrekking tot reclame" dan zou het best ok moeten zijn!
Fuck dat zeg, ik heb de afgelopen 1,5 week niks anders gedaan dan studeren en werken. Ik heb het boek doorgespit, samengevat en vervolgens die samenvatting nog uren bestudeerd. Ik heb alle bijbehorende artikelen doorgelezen en de belangrijke punten eruit gepikt. Met de hoeveelheid werk en de manier waarop ik gestudeerd heb zou ik bij elk ander vak een 9 a een 10 gescoord hebben op een multiplechoice-tentamen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien heb je ook wel gelijk Morthill maar vaak is het gewoon gezeur van iemand die niet geleerd heeft ofzo.
Dan maar ff bezwaar makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Fuck dat zeg, ik heb de afgelopen 1,5 week niks anders gedaan dan studeren en werken. Ik heb het boek doorgespit, samengevat en vervolgens die samenvatting nog uren bestudeerd. Ik heb alle bijbehorende artikelen doorgelezen en de belangrijke punten eruit gepikt. Met de hoeveelheid werk en de manier waarop ik gestudeerd heb zou ik bij elk ander vak een 9 a een 10 gescoord hebben op een multiplechoice-tentamen.
Op de universiteit moet je niet domweg irrelevante feitjes uit je kop stampen, je moet theorieën doorgronden, ze kunnen toepassen. Dit is het eerste tentamen in vijf jaar waar ze blijkbaar daar anders over denken.
Thanksquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef Nebo het volgende:
Lenny, dude, de onderkant van die website is echt tof!(hele website trouwens ook hoor, maar tijdens het scrollen was het wel even 'Woeps... Wow!'
Pas toen je het zei deed iedereen het jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Thanks
Ik zit er aan te denken een grote pijl naar beneden te wijzen omdat mensen niet snel zelf beneden kijken
Of je moet wat pijltjes hangen aan die balkjes die als het ware over de rand heen hangen. Ik zou iets doen wat de aandacht van mensen onbewust naar beneden duwt zodat ze gaan scrollen ipv een opvallende, dikke pijl.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Thanks
Ik zit er aan te denken een grote pijl naar beneden te wijzen omdat mensen niet snel zelf beneden kijken
het antwoord was: niet genoeg chickiez je weetzquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
geen idee, sleutel staat niet livequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef Nebo het volgende:
Zonde Morthill! Op wat voor cijfer kom je uit?
Datquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien heb je ook wel gelijk Morthill maar vaak is het gewoon gezeur van iemand die niet geleerd heeft ofzo.
Werkze Pettiquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kansloos ben je danik dacht echt WTF toen ik dat zag
maar ik ga werken, laterz
Dan moet je ook maar niet je hele wijk in 1 week bevruchten, dat moet je spreiden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:12 schreef Pheno het volgende:
Leuk dat ze hier allemaal tegelijk bevallen zijn, maar die babies hoeven niet allemaal tegelijk te janken als ik rustig in mijn tuin wil zitten
Het was ook zo'n lekker nazomerweer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet je hele wijk in 1 week bevruchten, dat moet je spreiden!
quote:
Dat is minder, zeker als je je de leplazarus hebt geleerd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef Morthill het volgende:
als het meezit een 6 voor mijn tentamen, 17/50 foutgodverdekankerzooi
Voldoende is toch goed?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef Morthill het volgende:
Een voldoende geeft alleen voldoening als je er geen reet voor gedaan hebt.quote:
QFTquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een voldoende geeft alleen voldoening als je er geen reet voor gedaan hebt.
Zondequote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef Morthill het volgende:
Dat heet een proeve van bekwaamheid gastquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
QFT![]()
Vrijdag examen
pc demonteren Enzo![]()
en daarna
2 MAANDEN VAKANTIE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
ik doe nu niveau 2 ICT,examen/proeve van bekwaamhied(klinkt erg ridderlijk lolquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Servicemedewerker duurt ook maar 2 jaar klodder
doe ik nu Niveua 2quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Je moet echt niveau 3 of 4 gaan doen. Servicemedewerkers hebben ze al genoeg en je komt niet verder dan de helpdesk van HP (geen enkele oud-klasgenoot die niet verder kwam dan dat, waren van de 20 man maar 2 man die een beetje fatsoenlijke functie kregen. Van een gast weet ik dat ie nu ergens in Amerika zit, waar ie de leiding over 20 man heeft, de ander weet ik zo ff niet meer)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:08 schreef Nebo het volgende:
Heb het altijd fascinerend gevonden dat men er goed aan doet om autisten juist bij elkaar te stoppen
Dat is logisch. Je weet wat je allemaal hebt, geen vooroordelen, geen bullshit. Geen hokjes, geen gezeik. In een normale klas zou je dat wel hebben als mensen horen dat je autist bent.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is logisch. Je weet wat je allemaal hebt, geen vooroordelen, geen bullshit. Geen hokjes, geen gezeik. In een normale klas zou je dat wel hebben als mensen horen dat je autist bent.
"OH! DAAR IS FLODDER! AUTIST! VOORZICHTIG MEE ZIJN, WANT ALS JE IETS VREEMD EN ONVERWACHTS DOET FLIPT IE STRAKS HELEMAAL DOOR!"
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
ik flip niet, maar ik wordt wel redelijk geirriteerd
stereotypen![]()
een beetje een "What-if?"vraag maar....
Wat als hitler alle autisten die behoorlijk intelligent waren bij elkaar gezet om strategieen/wapens te maken om zijn plan uit te voeren?
Je bent toch niet zo'n kneusje als sommigen op mijn school:moesten een hardware probleem zoeken en fixen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
QFT![]()
Vrijdag examen
pc demonteren Enzo![]()
en daarna
2 MAANDEN VAKANTIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |