quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef thelightt het volgende:Vandaag heb ik mijn ziel aan God gegeven. Ik heb al mijn gewelddadige videogames weggegooid.
Grand theft auto 4, Modern warfare 2 etc. zijn het werk van de duivel. Onschuldige burgers dood maken voor vermaak is geen spelletje. Iemand van een afstand neerschieten met een geweer is geen vermaak.Onze zintuigen vertellen ons dat het echt is.( ook al is het maar een spelletje) Dit soort spellen zijn slecht voor de mensheid en moeten worden verbannen. Doe hetzelfde als wat ik deed en neem afstand van al het kwaad. U zult zich weer mens voelen. Vraag u zelf af.. Zijn dit soort games goed voor de mensheid ? Diep van binnen weet je dat het slecht is. Nu is nog de uitdaging om het los te laten. Geef u zelf over aan God. God zal uw ziel schoon maken.
Mijn zintuigen zeggen mij anders dat ik een fictief verhaal aan het spelen ben, niet dat ik echte mensen aan het neermaaien ben. Anders zou ik zonder emotie een mens door zn hoofd moeten kunnen knallen en dat kan ik niet.
Zegt meer iets over jouw mentale staat.
Onschuldige burgers neerknallen, daar ga je de fout in. JIJ ziet ze als onschuldige burgers. Echter leven deze personages niet, hebben geen ziel en eigenlijk bestaan ze helemaal niet. Het zijn polygonen en textures. Geen vlees en bloed.
Als je daar geen onderscheid in kan maken, is het inderdaad maar beter voor je en de rest van de samenleving, om deze games niet meer te spelen.
Daarbij heb ik in mijn leven zoveel shit uitgehaald dat mijn ziel niet meer te reinigen is, ook niet door de eindbaas (God, Allah, whatever). Zie mijn sig. Laat mij maar een besmette ziel hebben. Bewijs dat ik leef en niet geleefd wordt door een geloofs overtuiging.
Ow nog iets, ik laat me door niemand vertellen wat te doen en wat goed voor me is. Al helemaal niet door een mentaal instabiele parttime gelovige.
Waarschijnlijk was je K/D ratio niet hoog genoeg en heb je besloten dat je nog WEL op niveau kan spelen met kiddy games. Plotseling ineens van God gaan houden. Je ziet dat het slecht voor je is, want voorheen kon je nog gewoon genieten van de games die je nu zelf verbannen hebt.
Geloof is mentale opsluiting.
Atheïsme FTW.
[ Bericht 11% gewijzigd door J.Clarkson op 24-06-2010 13:39:37 ]
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.