\m/quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:49 schreef Heatseeker het volgende:
Maar ik wil helemaal niet naar de hemel, ik heb nogal hoogtevrees. Daarom luister ik Slayer, en adoreer ik Satan.
Waar is die chart op gebaseerd?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef Disorder het volgende:
Leg je vertrouwen maar in een hogere macht die meer heeft gemoord dan ik ooit bij elkaar heb geknald in talloze first person shooters
[ afbeelding ]
quote:
quote:Watching disciples
Of the satanic rule
Pentagram of blood
Holds the jackal's truth
Searching for the answer
Christ hasn't come
Awaiting the final moment
The birth of satan's son
inderdaad.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef eleusis het volgende:
De Sodomieten kwamen op de laatste dag ook opeens met verhalen dat ze hun fouten inzagen. Well guess what, God zat van BURN MOTHERFUCKERS! BURN!!! Je kunt het nalezen in de bijbel.
Net zoals dat straks met jou gaat.
No offense.
Baas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:03 schreef Klonk het volgende:
ik heb speciaal voor TS net nog onschuldige voorbijgangers een headshot gegeven in GTA 4
Noob.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:53 schreef Disorder het volgende:
Leg je vertrouwen maar in een hogere macht die meer heeft gemoord dan ik ooit bij elkaar heb geknald in talloze first person shooters
quote:
Mijn zintuigen zeggen mij anders dat ik een fictief verhaal aan het spelen ben, niet dat ik echte mensen aan het neermaaien ben. Anders zou ik zonder emotie een mens door zn hoofd moeten kunnen knallen en dat kan ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef thelightt het volgende:
Vandaag heb ik mijn ziel aan God gegeven. Ik heb al mijn gewelddadige videogames weggegooid.
Grand theft auto 4, Modern warfare 2 etc. zijn het werk van de duivel. Onschuldige burgers dood maken voor vermaak is geen spelletje. Iemand van een afstand neerschieten met een geweer is geen vermaak.Onze zintuigen vertellen ons dat het echt is.( ook al is het maar een spelletje) Dit soort spellen zijn slecht voor de mensheid en moeten worden verbannen. Doe hetzelfde als wat ik deed en neem afstand van al het kwaad. U zult zich weer mens voelen. Vraag u zelf af.. Zijn dit soort games goed voor de mensheid ? Diep van binnen weet je dat het slecht is. Nu is nog de uitdaging om het los te laten. Geef u zelf over aan God. God zal uw ziel schoon maken.
Fructis van Garnier of was het Schwarzkopf? Te lang geleden....quote:
Omdat je het waard bentquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:50 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Fructis van Garnier of was het Schwarzkopf? Te lang geleden....
Tuurlijk niet, daar vechten we ons gewoon weer uit. Net als in Doomquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef msnk het volgende:
Klopt helemaal.
Eenieder die dergelijke videospelletjes speelt zal tot in den eeuwigheid in hel branden.
Ach, alles wat leuk is voor ons, is voor gelovigen reden om in de hel te belanden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, daar vechten we ons gewoon weer uit. Net als in Doom
The Holy PSP!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
[ afbeelding ]
God is alwetend, dus atheist...
Logisch, hij gelooft niet in zichzelf. *Gniffel*quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
[ afbeelding ]
God is alwetend, dus atheist...
Die failt net zo hard als dit topic.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Logisch, hij gelooft niet in zichzelf. *Gniffel*
Hallo, we moeten wel op niveau blijven he? Anders snapt TS er niks meer van met zn al verwarde bovenkamer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Die failt net zo hard als dit topic.
opgeslagenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ook de hoogste K/D ooit. Een 100 miljoen kills, 1 keer dood.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ook de hoogste K/D ooit. Een 100 miljoen kills, 1 keer dood.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]CODES!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ook de hoogste K/D ooit. Een 100 miljoen kills, 1 keer dood.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef eleusis het volgende:
De Sodomieten kwamen op de laatste dag ook opeens met verhalen dat ze hun fouten inzagen. Well guess what, God zat van BURN MOTHERFUCKERS! BURN!!! Je kunt het nalezen in de bijbel.
Net zoals dat straks met jou gaat.
No offense.
quote:
Ja OK, maar het woord miet is juist afgeleid van de Sodomieten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Elk volk wat op mieten eindigt kan ik gewoonweg niet serieus nemen.
Islamieten!!! *Ik ga rennen, IK GA RENNEN!*quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Elk volk wat op mieten eindigt kan ik gewoonweg niet serieus nemen.
Uit welke game komt dat? Het is des duivels zeg ik je!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef SoldMayor het volgende:
De persoon die dit topic heeft gemaakt mag van mij onmiddelijk om het leven komen bij een tragisch ongeval
Ironie, een Amerikaanse Jood als avatar!quote:
God maakte toch ook die pedofielen club van de paus?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:02 schreef thelightt het volgende:
Later als je een keer de fout in gaat zal je beseffen dat God gelijk heeft. En zal je om vergeving smeken. Het beste is dat als je dat nu al doet.
Dus alles wat je vanaf het begin gedaan hebt moet je altijd blijven volhouden. Wat je vanaf het begin geleerd hebt geloof jij dus ook nog allemaal?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef eleusis het volgende:
Met alle respect TS, maar het is natuurlijk wel heel makkelijk om wat games weg te gooien en dan maar te denken dat je naar de hemel gaat.
Met jarenlang game-ervaring ben je niets beter dan een Saddam Hoessein, een Adolf Eichmann, een Josef Mengele.
Je bent te laat knul. Je bent gezakt voor de test. Want het leven is niets meer dan die test. En als je onbeperkt mag verbeteren, is het niet echt een zinvolle test he?
Wall-o-text of Jericho?quote:
Welke?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:06 schreef Under_Score het volgende:
/carmageddon installeert
Vergeet bonetown nietquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:06 schreef RudyCarell het volgende:
Je vergeet sexspelletjes ala rapelay...
1 heeft de voorkeur, daarna 2, dan splatpack en carmageddon 3 is nooit gemaakt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:47 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Welke?
Met de zombies of met dat omaatje achter haar rollator?
Echt een bazenspel
Heb je nog een favo auto?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 16:54 schreef Under_Score het volgende:
[..]
1 heeft de voorkeur, daarna 2, dan splatpack en carmageddon 3 is nooit gemaakt!
die politie truck met 6 wielen! die krijg je pas als je het spel uitgespeeld hebt. daarna ben je praktisch onsterfelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 17:08 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Heb je nog een favo auto?
Ik vond die Duitse Porsche met de rupsbanden altijd geweldig om de andere auto's te rammen
Die is wel leuk, maar mijn favo blijft de Porsche met rupsbandenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:26 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die politie truck met 6 wielen! die krijg je pas als je het spel uitgespeeld hebt. daarna ben je praktisch onsterfelijk.
't gaat hier over een bespottelijk concept dat gewoon geridiculiseerd moet worden...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:42 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het altijd een beetje jammer dat je zoveel flauwe reacties krijgt als iemand voor zoiets opelijk uit durft te komen.
Dat kan jij wel vinden, maar voor een hoop mensen is het niet bespottelijk. Dat jij het niet met ze eens bent is heel wat anders.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:55 schreef BenMoe het volgende:
[..]
't gaat hier over een bespottelijk concept dat gewoon geridiculiseerd moet worden...
Precies. De hamvraag die hierop volgt; waarom TS en zijn waanbeelden in waarde laten ? Omdat hij zich anders verder terug trekt in zijn geillusioneerde wereld ?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat kan jij wel vinden, maar voor een hoop mensen is het niet bespottelijk. Dat jij het niet met ze eens bent is heel wat anders.
Ik geloof ook niet in hoe de TS redeneert, maar hem in zijn waarde laten is ook een kunst.
Meer omdat het gewoon een persoon is. Wat hij verder in zijn wereld doet vind ik niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Precies. De hamvraag die hierop volgt; waarom TS en zijn waanbeelden in waarde laten ? Omdat hij zich anders verder terug trekt in zijn geillusioneerde wereld ?
Omdat het een persoon is waarvan het je niet uitmaakt wat hij doet ? Wie weet wat hij allemaal doet als gevolg van zijn denkbeelden... Kunnen we geen conclusie over trekken, ik aanschouw enkel wat hij typt, en dat is ook hetgeen dat ik ridiculiseer. In hoeverre de mens los staat van zijn gedachtens ? Niet. Dus ja, jammer dat hij als een persoon (dat blijkbaar wel een waarde kent, ondanks dat ook daar niks over te zeggen valt - de waarde van een persoon of persoonlijke integeriteit) daar de dupe van wordtquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:59 schreef Komakie het volgende:
[..]
Meer omdat het gewoon een persoon is. Wat hij verder in zijn wereld doet vind ik niet zo belangrijk.
Het waanidee is maar wat je er van maakt. Voor jou is het een waanidee, voor hem niet. Het is niet te controleren aangezien het geen vast staan feit is. Iemand zijn mening moet je dan respecteren vind ik.
Laat je me eerst 5 regels (onnodig) moeilijke woorden lezen en dan kom je met zo'n slotzinquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:07 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Omdat het een persoon is waarvan het je niet uitmaakt wat hij doet ? Wie weet wat hij allemaal doet als gevolg van zijn denkbeelden... Kunnen we geen conclusie over trekken, ik aanschouw enkel wat hij typt, en dat is ook hetgeen dat ik ridiculiseer. In hoeverre de mens los staat van zijn gedachtens ? Niet. Dus ja, jammer dat hij als een persoon (dat blijkbaar wel een waarde kent, ondanks dat ook daar niks over te zeggen valt - de waarde van een persoon of persoonlijke integeriteit) daar de dupe van wordt
Verder heb je wel gelijk, maar het is lastig om geen mening te hebben...
En nog veel lastiger als je een uitgesproken mening hebt...en die dan hier 'openbaart' dat je stront naar je kop krijgt geslingerd.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:07 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Verder heb je wel gelijk, maar het is lastig om geen mening te hebben...
Dit dus.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:31 schreef Sjapoela het volgende:
Hee TS, ik snap je punt, ik ben zelf ook gelovig en eigenlijk zijn die games fout jah. Maar daarom speel ik het juist snappie![]()
En als je wil evangeliseren, prima, maar je weet dat wanneer je dit topic maakt dat je met stront bekogeld wordt. Maar leuk geprobeerd, alleen je creëert alleen nog maar meer haat en niet begrijpen.
massel!
Ik ga het lezen wanneer er sprake is van kloppende zinsopbouw e.d. ... dit is mij te irritant om te lezenquote:Op zondag 27 juni 2010 01:55 schreef theghostrider het volgende:
[..]
Ok genoeg geleuter van mijn zijde ik ga invoeren
Het was gelukkig ook niet voor jou bedoeldquote:Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef BenMoe het volgende:
[..]
Ik ga het lezen wanneer er sprake is van kloppende zinsopbouw e.d. ... dit is mij te irritant om te lezen
quote:Explaining the Playstation game Grand Theft Auto 4 to his grandmother
"I don't shoot everybody, just the drug dealers and hookers."
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef theghostrider het volgende:
Sja men games kan het 2 kanten op gaan.
De 2 uitersten zijn:
A. Niet gamen of Stoppen met gamen omdat je het werk vd duivel vind.
B. Geobsedeerd raken door de heldenrol in de game en dit nastreven. Het ook echt mee willen maken dus
Deze 2 uitersten bestaan dus echt. En je kan wel nagaan welke voor de werkelijke shit zorgt.
quote:
Verder met je leven? Ademhaal je niet tijdens het gamen?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:32 schreef Scorpie het volgende:
Of je gamed gewoon voor je plezier, en gaat na het gamen gewoon weer verder met je leven.
en toen knipte ik er maar in want dit is ongeloofwaardig als je op fok bent.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef thelightt het volgende:
Vandaag heb ik mijn ziel aan God gegeven. Ik heb al mijn gewelddadige videogames weggegooid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |