The Holy PSP!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
[ afbeelding ]
God is alwetend, dus atheist...
Logisch, hij gelooft niet in zichzelf. *Gniffel*quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:26 schreef RudyCarell het volgende:
[ afbeelding ]
God is alwetend, dus atheist...
Die failt net zo hard als dit topic.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Logisch, hij gelooft niet in zichzelf. *Gniffel*
Hallo, we moeten wel op niveau blijven he? Anders snapt TS er niks meer van met zn al verwarde bovenkamer.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Die failt net zo hard als dit topic.
opgeslagenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ook de hoogste K/D ooit. Een 100 miljoen kills, 1 keer dood.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ook de hoogste K/D ooit. Een 100 miljoen kills, 1 keer dood.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:12 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]CODES!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft ook de hoogste K/D ooit. Een 100 miljoen kills, 1 keer dood.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef eleusis het volgende:
De Sodomieten kwamen op de laatste dag ook opeens met verhalen dat ze hun fouten inzagen. Well guess what, God zat van BURN MOTHERFUCKERS! BURN!!! Je kunt het nalezen in de bijbel.
Net zoals dat straks met jou gaat.
No offense.
quote:
Ja OK, maar het woord miet is juist afgeleid van de Sodomieten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Elk volk wat op mieten eindigt kan ik gewoonweg niet serieus nemen.
Islamieten!!! *Ik ga rennen, IK GA RENNEN!*quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Elk volk wat op mieten eindigt kan ik gewoonweg niet serieus nemen.
Uit welke game komt dat? Het is des duivels zeg ik je!quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:35 schreef SoldMayor het volgende:
De persoon die dit topic heeft gemaakt mag van mij onmiddelijk om het leven komen bij een tragisch ongeval
Ironie, een Amerikaanse Jood als avatar!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |