quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 22:07 schreef BenMoe het volgende:[..]
Verder heb je wel gelijk, maar het is lastig om geen mening te hebben...
En nog veel lastiger als je een uitgesproken mening hebt...en die dan hier 'openbaart' dat je stront naar je kop krijgt geslingerd.
Als het maar precies binnen bepaalde straatjes valt dan doet een mening er eigenlijk helemaal niet toe, we weten allemaal dat we adem moet en halen, water drinken, eten moeten om verder te kunnen leven én denken.
Dus daar heeft bijna niemand het over... alhoewel, ik moet je nageven wat voor onzin ik tussen de aktieve posts vind.. gaat werkelijk nergens over..
Maja, de mensen met de meest gezamelijke meningen zoeken elkaar nu eenmaal op en maken de Tegenpartij, om het zo maar te noemen, de anders denkenden zo zwart mogelijk.
Gebeurt zelfs op een nivo dat toch gerust als HOOG mag worden aangeschreven, is het niet, maar daar wil ik me nu verder niet over uitwijden...
De politiek ja. De bestuurders van een land. Er wordt wat heen en weer gesmeten met de spreekwoordelijke modder.
Sja, sommigen smullen ervan en ikzelf kon ook enige malen het lachen niet laten... maar het feit ligt er wel...onbeschofte manieren gebruiken elkaar onderuit te schoffelen..groots in de media natuurlijk want de media is een machtig iets. Kan niemand ontkennen.
Hoezo fatsoen moet je doen? Het ACDA (Anti etc.) strooide hier toch zo mee, met die knap gevonden leus?
Ondertussen gewoon schijnheilig meedoen..
dat zijn nu de mensen die meningen achter zich scharen... De mensheid moet wel heel erg dom zijn om erin te trappen en te denken dat er ooit wat veranderd wordt.
Moet je kijken aan politiek alleen al hoeveel meningen er zijn, de verdeeldheid.
Maar het blijven GROEPEN mensen die samen sterk denken te staan..omdat hun mening veelal in de politieke samenzwering (

) veelvuldig genoemd wordt.
Om nog even over de politiek door te drammen... neem een verdonk een wilders etc eerst stonden ze achter hun partij maar kregen door dat men een andere verkondiging van zijn of haar mening meer gelijkgestemden te treffen...
Wilders is het aardig gelukt moet ik zeggen.
Gewoon een mening aanhoren en je mening langzaam evolueren naar deze mening en zodoende 'stemmen' te winnen.
Of denk je dat wilders ooit last heeft gehad van enige moslim VOORDAT hij met z'n vreemde mening op de proppen kwam?
Tuurlijk niet... het ligt mede aan z'n opvoeding, zoveel haat kunnen opwekken die het mogelijk maakt zulke schofferende opmerkingen te maken.
Ik weet niet, is het bekend of wilders behoorlijk met de wetenschap in de weer is? Of beweert hij dat de islam zo slecht, de mensen die het praktiseren dus, zo slecht zijn omdat hij misschien Joodse roots heeft?
De joden zijn niet erg blij met de moslims weet ik uit bronnen die me betrouwbaar lijken

Mensen volgen hem blind want buitenlanders maken alles op. Zeggen ze.
Dat Nederland een land heeft die op verschillende plaatsen op deze aardkloot aan het roven geweest, de grondstoffen van de inheemse bevolking AFPAKTEN.
Hoe denk je anders dan NL zo welvarend geworden is?
De slavernij is niet zolang geleden dus het zit nog behoorlijk in het systeem verweven.
Voor de mensen die de echte macht hebben, de politiek dus, is het niet meer dan een spelletje wat ze spelen.
Ze weten het nog kenbaar te maken ook nog. balkenende: "ik ga voor goud"...
Er zijn zelfs vele games waarin mensen 'godje'kunnen spelen.
Of bijvoorbeeld een SimCity... waar je een hele structuur aan kan leggen. Met winst of verlies tot gevolg.
Die mensen, die heersers over ons spelen gewoon dit spelletje met ons, echt niets anders.
Het zijn een paar pubers in volwassen buitenkantje...
Goed in het uitleggen in een speciaal ontwikkelde taal: De politieke taal.
Maar dat kan je in het VO heel makkelijk leren als je ambities richting politiek hebt tenminste... maar die ambitie hebben ze wel, duidelijk.
Mening meelokkende uitspraken vaak.
Campagne noemen ze het.
Ok genoeg geleuter van mijn zijde ik ga
invoeren