abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juni 2010 @ 02:31:49 #101
306045 Sjapoela
FEIJENOORD
pi_83347877
Hee TS, ik snap je punt, ik ben zelf ook gelovig en eigenlijk zijn die games fout jah. Maar daarom speel ik het juist snappie

En als je wil evangeliseren, prima, maar je weet dat wanneer je dit topic maakt dat je met stront bekogeld wordt. Maar leuk geprobeerd, alleen je creëert alleen nog maar meer haat en niet begrijpen.

massel!
  zondag 27 juni 2010 @ 04:07:34 #102
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83348380
Nog wat meer geleuter

Zonder vraag geen aanbod en het aanbod in 'geweldAdige games' ten overvloed.
Alle oorlogen kunnen als soldaat of legerlieder worden nagespeeld, tot in den details.
Ik heb er zelf ook eentje gespeeld en alle missies volbracht
Maar na eentje had ik het wel gezien, dat rondvliegende bloed..
Waarom oorlog zo populair is? De media.
Hoeveel mensen zitten bij soldaat van oranje niet aan de buis gekluisterd bijv. en voelen de 'spanning' van de held
Zo kan ik vele films en series noemen mbt oorlogsgeweld.

De vietnam oorlog oa, zo fout als maar kan maar de filmindustrie verdiend er grof mee.
Alle grote oorlogen zijn wel op het witte doek verschenen... altijd met heldenrollen. Met name in films uit de US en A.
Amerikanen hebben altijd gewonnen en nooit verloren, tenminste het grootste gross onder hen.
DE KKK bijv kan daar nog gewoon met leuzen in de openbaarheid komen dat de zwarten gelyncht moeten worden, want dat is een onzuiver ras vinden ze. Whitepower zogenoemd... zijn ook schokbrekers van
IIg daar kan alles bijna... wat meningen aangaat in de openbaarheid aangaande en daar komen ook de meeste films vandaan.
De films die het goed doen bij het grote publiek tenminste.
Daaruit zijn dus de games ontstaan... uit de media aandacht. Men weet na een tijdje donders goed dat geweld scoort.

wie het schreef weet ik niet er werd gezegd iets als: Daarom SPEEL ik het ook. IDD zo kan je er ook tegen aan kijken.
Het is ook een G A M E
Als je maar geen gedachtes erbij krijgt dat geweld tot de oplossing kan leiden.... maar dat is niet zo aannemelijk voor een beetje nadenkend mens
Al moet ik erbij zeggen dat ik van de amerikanen kan zeggen dat de meeste amerikanen die in het leger belanden hiertoe gekomen zijn om als HELD te worden onthaald... het doel vd missies.
En ik denk dat de meerderheid van de NL SOLdaten ook op zo'n manier in het betaalde leger (aka beroepsmilitair) beland zijn. De spanning die een 'held' ondergaat mee willen maken.
En er komen er verscheidene achter dat het niet zoals in de film gaat...
Maar dat drukt de 'pret' voor de anderen niet, het moedigd ze zelfs nog meer aan heldhaftiger te worden, strijdlustiger.
Dus films en games KUNNEN wel degenlijk leiden tot doemdenken op hoge schaal.
ik noem de heren/dames ook niet voor niks altijd huursoldaten... een huursoldaat doet het goed in de filmwereld, is niet te ontkennen.
En iemand die vecht met hart en ziel voor z'n vaderland doet het nog beter.
En vechten in andermans vaderland gaat ze ook goed af, deze fictieve helden... niemand tenzij familie/vriend etc. zal hun naam onthouden. Vergane glorie, letterlijk.
Om zo dom te zijn een geweer ter hand te nemen wetende dat je de trekker over haalt als er iemand van de 'tegenpartij' in z'n vizier komt... zonder pardon. Ik heb fragmenten gezien waarbij ze er vrolijk bij sstonden te smilen... big american smile.
Hij had er wel zoveel omgelegd en voelde zich er lekker bij.
Net een drugs melde hij zo een verslavend gevoel.
Er is totaal niks menselijks meer in deze personen... gebrainwashed door hun media.
Er niet meer over nadenken dat het een levend iets is, een zoon of dochter, net zo goed als hij... daar denken ze helemaal niet meer over na joh... orders zijn toch orders???
Over onnozele halsen gesproken.. De meeste dromen van een hogere functie en daardoor meer aanzien.
Kan je niet ontkennen. Officieren doen het lekker in de film en tv series.
Onderling hebben ze een omwrikbare groep samengesteld.
En systeem Waar de ene regel de ander overlapt, zo streng... en dan nog de disipline... disipline omdat deze mensen vrijwillig deze weg verkozen... men wist waar men aan begon.. kun je van dienstplichtigen natuurlijk nooit zeggen.
Een neef van me bijvoorbeeld... is jaren geleden onderhand maar toen was er nog dienstplicht.
Maar hij ambieerde het om vervroegd het leger in te gaan.
Hij had het er van jongs af aan al over.
Dus hij op z'n 17e vrijwillig aangemeld.
Na een paar maanden kwam hij huilend terug bij paps en mams met Heimwee hahahaha. De grote jongen had zich verkeken op het leven van een held lol. blindelings als een geslagen hond orders happen, nee daar had hij in die hoedanigheid niet op gerekend.
Sja van iemand die in het leger gezeten heeft hoor je nu eenmaal alleen de grootste spannendste belevenissen... zo gaat dat nou eenmaal bij den mens

Ok conclusie:
Games KUNNEN gevaarlijk zijn

[ Bericht 7% gewijzigd door theghostrider op 27-06-2010 04:38:52 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83350557
  zondag 27 juni 2010 @ 12:26:22 #104
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_83353458
quote:
Op zondag 27 juni 2010 02:31 schreef Sjapoela het volgende:
Hee TS, ik snap je punt, ik ben zelf ook gelovig en eigenlijk zijn die games fout jah. Maar daarom speel ik het juist snappie

En als je wil evangeliseren, prima, maar je weet dat wanneer je dit topic maakt dat je met stront bekogeld wordt. Maar leuk geprobeerd, alleen je creëert alleen nog maar meer haat en niet begrijpen.

massel!
Dit dus.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_83353853
quote:
Op zondag 27 juni 2010 04:07 schreef theghostrider het volgende:
Boekwerk.

Waar lul je toch allemaal slap man
Conscience do cost.
pi_83372545
quote:
Op zondag 27 juni 2010 01:55 schreef theghostrider het volgende:

[..]
Ok genoeg geleuter van mijn zijde ik ga invoeren
Ik ga het lezen wanneer er sprake is van kloppende zinsopbouw e.d. ... dit is mij te irritant om te lezen
  zondag 27 juni 2010 @ 22:20:01 #107
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83376923
quote:
Op zondag 27 juni 2010 20:58 schreef BenMoe het volgende:

[..]

Ik ga het lezen wanneer er sprake is van kloppende zinsopbouw e.d. ... dit is mij te irritant om te lezen
Het was gelukkig ook niet voor jou bedoeld
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zondag 27 juni 2010 @ 22:22:01 #108
152921 Filatelistfetisjist
Met pensioen :-)
pi_83377035
Serieus topic

Briljante quotes van iemands zoontje
quote:
Explaining the Playstation game Grand Theft Auto 4 to his grandmother
"I don't shoot everybody, just the drug dealers and hookers."
pi_83387655
Ik weet het niet zo goed met dit topic.
Is het nou een goed topic of niet?
Aan de ene kant is ie leuk, maar aan de andere kant had ik zeker 50 kills kunnen maken in de tijd dat ik hier zat.
pi_83387915
Damn wat een verhalen... En de TS reageert niet eens omdat het waarschijnlijk een geintje was...
  maandag 28 juni 2010 @ 09:30:56 #111
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83388355
Sja men games kan het 2 kanten op gaan.
De 2 uitersten zijn:
A. Niet gamen of Stoppen met gamen omdat je het werk vd duivel vind.
B. Geobsedeerd raken door de heldenrol in de game en dit nastreven. Het ook echt mee willen maken dus

Deze 2 uitersten bestaan dus echt
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  maandag 28 juni 2010 @ 09:31:41 #112
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83388374
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:30 schreef theghostrider het volgende:
Sja men games kan het 2 kanten op gaan.
De 2 uitersten zijn:
A. Niet gamen of Stoppen met gamen omdat je het werk vd duivel vind.
B. Geobsedeerd raken door de heldenrol in de game en dit nastreven. Het ook echt mee willen maken dus

Deze 2 uitersten bestaan dus echt. En je kan wel nagaan welke voor de werkelijke shit zorgt.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_83388400
Of je gamed gewoon voor je plezier, en gaat na het gamen gewoon weer verder met je leven.
  maandag 28 juni 2010 @ 09:36:13 #114
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_83388487
quote:
Op zondag 27 juni 2010 10:36 schreef wc-eend het volgende:
[ afbeelding ]

HE WENT EXTINCT FOR OUR SINS

U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  maandag 28 juni 2010 @ 13:34:09 #115
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_83397662
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:32 schreef Scorpie het volgende:
Of je gamed gewoon voor je plezier, en gaat na het gamen gewoon weer verder met je leven.
Verder met je leven? Ademhaal je niet tijdens het gamen?
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  zaterdag 3 juli 2010 @ 00:27:41 #116
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_83595728
Dit topic gaat nu over Raptor Jesus.

Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  zaterdag 3 juli 2010 @ 02:28:59 #117
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_83598272
raptor jesus died fo our sins!
  zaterdag 3 juli 2010 @ 23:18:27 #118
241739 Koopsie
Very nice
pi_83628231
Evangeliseren op Fok
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_83640044
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef thelightt het volgende:
Vandaag heb ik mijn ziel aan God gegeven. Ik heb al mijn gewelddadige videogames weggegooid.

en toen knipte ik er maar in want dit is ongeloofwaardig als je op fok bent.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')