Omdat wat All_ zegt. Eigenlijk is het voor jongens dus logischer om te doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef reetveter het volgende:
Waaromm de fuck zou je ook maar iets in je aars douwen.
Tenzij je een chick bent kan ik dat echt niet begrijpen.
Dat doe ik altijd. Dat is zo voorspelbaar.quote:
Dat is gay.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat wat All_ zegt. Eigenlijk is het voor jongens dus logischer om te doen.
Kijkt je vader niet stiekem?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zon topless, you'll regret this.
Home alone, baby, home alone. En dan nog, alsof hij mijn tieten niet heeft gezien, alsof ik me schaam voor mn vader, het is niet dat ik seks met hem heb hoor.quote:
Neu ik hoef geen pics hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zon topless, you'll regret this.
Voor de grap, hihi.quote:
Ja, waarom zo pussy doen dan. Mannen die homofoob zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat wat All_ zegt. Eigenlijk is het voor jongens dus logischer om te doen.
Die kan het niet zien, tevens is die ook niet thuis.quote:
Ik denk dat die zich aftrekt en een aubergine in zijn kont steekt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dadelijk foto's in KPD hier en zo.
Net alsof ze thuis mijn penis niet hebben gezien, maar dat betekend niet dat ik er even mee in de achtertuin ga liggen de hele middag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Home alone, baby, home alone. En dan nog, alsof hij mijn tieten niet heeft gezien, alsof ik me schaam voor mn vader, het is niet dat ik seks met hem heb hoor.
bij mij in de flat woont zon viespeukquote:
Blikje bier erbij, alles.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich aftrekt en een aubergine in zijn kont steekt.
Je bent homofoob omdat je liever niks in je kont hebt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor de grap, hihi.
[..]
Ja, waarom zo pussy doen dan. Mannen die homofoob zijn. Echt zo kansloos.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ze thuis mijn penis niet hebben gezien, maar dat betekend niet dat ik er even mee in de achtertuin ga liggen de hele middag.
COME ON HET ZIJN MAAR TIETEN, op het strand lig ik even goed topless, alsof ik bikinistrepen wil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ze thuis mijn penis niet hebben gezien, maar dat betekend niet dat ik er even mee in de achtertuin ga liggen de hele middag.
Ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je bent homofoob omdat je liever niks in je kont hebt?
Alsof ik een boxershortafdruk wil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
COME ON HET ZIJN MAAR TIETEN, op het strand lig ik even goed topless, alsof ik bikinistrepen wil.
Hoezo niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet eens? Wat ouderwets.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Home alone, baby, home alone. En dan nog, alsof hij mijn tieten niet heeft gezien, alsof ik me schaam voor mn vader, het is niet dat ik seks met hem heb hoor.
TAKE IT OFFquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof ik een boxershortafdruk wil.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn honden niet. Die likken overal aan.
Nee katten zijn tof. Alles wat maar een beetje bungelt is potentieel materiaal om klauwen in te zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn honden niet. Die likken overal aan.
Dus nu ben ik een pedoseksuele homo? Kan ik beter stoppen met mijn studie en bij de kerk aankloppen.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee katten zijn tof. Alles wat maar een beetje bungelt is potentieel materiaal om klauwen in te zetten.
Oh niet? Ik gebruik altijd de speelgoed strandstoel van Barbie's camper om hem op te leggen zodat ie ook lekker kan zonnen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal die 2 even opsluiten omdat ik zo nodig daar met mijn vlees in het gras wil liggen. Nee.quote:
Ik haat kattenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee katten zijn tof. Alles wat maar een beetje bungelt is potentieel materiaal om klauwen in te zetten.
Behalve ertussenin?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef reetveter het volgende:
Mijn kont is altijd heul wit in de zomer.
Echt hequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef reetveter het volgende:
Mijn kont is altijd heul wit in de zomer.
Ervaring?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kun je doen, jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus nu ben ik een pedoseksuele homo? Kan ik beter stoppen met mijn studie en bij de kerk aankloppen.
Dat is bij mij ook al 7 keer gebeurt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
Er vliegt hier net zo'n mus tegen de raam, daarna stortte hij neer.
Haha een Al Qaida mus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
Doe je er iets mee? Ik raap ze meestal met de schop op en gooi ze dan in de greppel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook al 7 keer gebeurt.
Wat voor honden heb je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal die 2 even opsluiten omdat ik zo nodig daar met mijn vlees in het gras wil liggen. Nee.
Zijn er nog vragenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen commentaar. Voor overige informatie neemt u maar contact op met mijn zaakwaarnemer Otis.
Kuttelikkertjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor honden heb je?
Een frans ras?
Noes..quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
Hm.quote:
Zo'n beest wil ik echt nog een keer keihard trappen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo'n beest wil ik echt nog een keer keihard trappen.
Nee, 2 Mechelaars.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor honden heb je?
Een frans ras?
Zo'n schoothond noem ik ook geen hond, maar onkruid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo'n beest wil ik echt nog een keer keihard trappen.
Nogal. Koekje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
Bel ik een vriendin. Voicemail. Belt ze terug, mijn voicemail. Bel ik haar weer, belt zij mij ook. DAMN HOE VERVELEND.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef BennoLarue het volgende:
Wat een bagger-weer vandaag. Op naar het zwembad!
Bijna Fransquote:
Ik wil meneer graag leren kennen, puur zakelijk. Aanstaande maandag schikt mij, uur of 2.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan. Wat is het doel van uw afspraak en wanneer komt het u goed uit?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo'n schoothond noem ik ook geen hond, maar onkruid.
Kan ook buiten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:01 schreef MouzurX het volgende:
25 graden buiten en ik moet binnen zitten leren voor 2 tentamens morgen
Kleine hondjes zijn vervelend man.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, jij gaat nu geen hondje kopen.
Je kan ook buiten leren. Mensen die niet weten. Omg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:01 schreef MouzurX het volgende:
25 graden buiten en ik moet binnen zitten leren voor 2 tentamens morgen
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
Bel ik een vriendin. Voicemail. Belt ze terug, mijn voicemail. Bel ik haar weer, belt zij mij ook. DAMN HOE VERVELEND.
Zulks een juiste constatering.quote:
Kleine honden zijn geen honden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleine hondjes zijn vervelend man.
Ik wil een grote Duitse Herdershond.
Oftwel, gewoon niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulks een juiste constatering.
Kennis van mij had er zo een. Zo trouw als die dieren zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleine hondjes zijn vervelend man.
Ik wil een grote Duitse Herdershond.
Al die shizzle staat op die computer in presentaties, ga geen 100 pagina's uitprintenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan ook buiten leren. Mensen die niet weten. Omg.
Konijnen aan een touwtje.quote:
Zo'n herdershondpuppy is superschattig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kennis van mij had er zo een. Zo trouw als die dieren zijn.![]()
Ze hebben nu een uit de kluiten gewassen over actieve boxer. Dat apparaat ploegt je om als je alleen al het huis binnen stapt.
Doei doeiquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Same here, anders zie ik nog geen WK.
Verdelgen.quote:
Vrienden van ons hebben nu een puppy. Te schattig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n herdershondpuppy is superschattig.![]()
![]()
Boxers vind ik niet leuk, die kwijlen mij teveel en ze zijn te hyperactief.
Nou eigenlijk...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
! Ik heb dat eens gezien. Plaatsvervangende schaamte.
*kijkt naar buiten naar de 2 hondendrollen op het voetpadquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef BennoLarue het volgende:
Klacht: Slowchatters die het over honden gaan hebben.
Verdelgen die kutbeesten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten naar de 2 hondendrollen op het voetpad
EENS.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk...
Ik heb mijn konijn ook aan een touwtje gehad, maar dan kon ze gewoon vrij rondlopen en als ze dan naar binnen moest kon ik gewoon aan het touwtje trekken.![]()
Later hoefde ik haar maar te roepen of ze ging vanzelf naar het hok toe en was het tuigje overbodig.
Touwtjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Die van ons mocht ook los in de tuin. Maar zonder touwtje. Ze is tot onze verbazing geen een keer in de plomp gevallen.
Ze heeft zelfs een keer een kat weggejaagd die achter haar aan zat.![]()
Het is maar goed dat ze kunnen zwemmen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Die van ons mocht ook los in de tuin. Maar zonder touwtje. Ze is tot onze verbazing geen een keer in de plomp gevallen.
Ze heeft zelfs een keer een kat weggejaagd die achter haar aan zat.![]()
KILL IT WITH FIRE!!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef BennoLarue het volgende:
Klacht: Slowchatters die het over honden gaan hebben.
Verdelgen die kutbeesten.
Kunnen konijnen echt zwemmen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze kunnen zwemmen.![]()
Die van ons had een voorliefde voor de enkels van mijn tante en vriend, maar alleen bij die twee.
Ja, cavia's ook.quote:
hmm?quote:
quote:
quote:
Hoe was de snelheid van je toets van vanmorgen?quote:
Prima, beter dan verwacht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe was de snelheid van je toets van vanmorgen?
Jammer voor je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
AMSTERDAM - Gemiddeld hebben 29-jarigen de meeste energie voor seks, 32-jarigen zijn het avontuurlijkst in bed. Vanaf 45 jaar dooft de passie en neemt de frequentie af.
OVquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef ynuhh het volgende:
:r
Treinen die niet rijden terwijl je een tentamen hebt.
Mooi.quote:
Nice! Ik heb dus nog even.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
AMSTERDAM - Gemiddeld hebben 29-jarigen de meeste energie voor seks, 32-jarigen zijn het avontuurlijkst in bed. Vanaf 45 jaar dooft de passie en neemt de frequentie af.
Typisch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef ynuhh het volgende:![]()
Treinen die niet rijden terwijl je een tentamen hebt.
Fagquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ga eens even weg jij. Met je voetbal.
Oh, interessant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, cavia's ook.
Bijna alle zoogdieren kunnen zwemmen.
HAHAH BEN JIJ EVEN KANKERGRAPPIG!quote:
Meeste energie? Hoe hebben ze dat in godsnaam gemeten?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik postte 'm ook speciaal voor jou.
Balen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)t-stil-incident.html
Nou.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:19 schreef ynuhh het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)t-stil-incident.html
Het is gewoon zoals het er staatquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Meeste energie? Hoe hebben ze dat in godsnaam gemeten?![]()
En wat zegt dat dan? dat 29 jarigen het gemiddeld het langst doen? Of de meeste energie verbruiken tijdens de seks? of dat ze gewoon veel energie over hebben voor seks maar misschien het niet eens gebruiken?
Deze onderzoeken
Mijn katten kunnen prima zwemmen, of ze het willen is een hele andere vraag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Oh, interessant.
Mijn katten hebben beide al een keer of 8 in het water gelegen. In de zomer en winter. Een paar keer was het echt naadje, ze hadden geen puf meer over.
In het midden zitten, heb je de meeste kans op te overleven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.
Hopen dat dit grapje zich morgen niet opnieuw voordoet.
Kunnen we dan misschien concluderen dat 29 jarigen gemiddeld meer energiedrank/koffie drinken?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is gewoon zoals het er staat. Zij hebben het meeste energie voor seks en tijdens de seks.
Nee, dat was alleen toen ik nog geen OV-chipkaart had.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Balen.Ik dacht dat jij trouwens altijd met de auto ging?
De mijne zijn nou ook niet bepaald vrijwillig de plomp in gesprongen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijn katten kunnen prima zwemmen, of ze het willen is een hele andere vraag.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is gewoon zoals het er staat. Zij hebben het meeste energie voor seks en tijdens de seks.
Wanneer spreken we af?quote:
Ik zit altijd voorin, anders moet ik heel het station doorlopen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
In het midden zitten, heb je de meeste kans op te overleven.
Bijna net zo dun als ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:22 schreef Bragi het volgende:
http://www.skinnyvscurvy.(...)ie-clair-italia.html
Dit is toch niet mooi meer?
Dat komt meer in de buurt ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kunnen we dan misschien concluderen dat 29 jarigen gemiddeld meer energiedrank/koffie drinken?![]()
Of dat ze gewoon de rest van de dag niks doen?
Kutquote:
Dan moet je ook niet huilen als je doodgaat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit altijd voorin, anders moet ik heel het station doorlopen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Overmatig is niet het juiste woord. Noem het subtiel.
Dooie mensen huilen niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen als je doodgaat.
Ben geen kloon hoor. Wees niet bangquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Wie is BennoLarue eigenlijk? Ik heb trouwens al een TR gemaakt vanwege kloonalarm.
dat die zwempedo-opaquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Wie is BennoLarue eigenlijk? Ik heb trouwens al een TR gemaakt vanwege kloonalarm.
Weet wat je typt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelfde als Odin denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Je bent een kloon van PVquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ben geen kloon hoor. Wees niet bang
Google kan trouwens ook handig zijn:
http://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=benno+larue
Nee, je zult nieuw zijn en na direct weten waar je niet gewenst bent. Chapeau!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ben geen kloon hoor. Wees niet bang
Is dat een nee of steek je je tong uit zodat ik er wat op moet leggen?quote:
Kloon van gebande dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Fout! Ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat ik geen kloon ben.
Je mag er een ijsje op leggen, meer nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat een nee of steek je je tong uit zodat ik er wat op moet leggen?
Ik wilde het nog niet gaan typen, maar als ik ooit geband wordt hier op FOK!, dan ga ik geen moeite doen om opnieuw een account aan te maken.quote:
Je bent iig wel een kankersaaie kloon.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ik wilde het nog niet gaan typen, maar als ik ooit geband wordt hier op FOK!, dan ga ik geen moeite doen om opnieuw een account aan te maken.
De enige die regelmatig beamen gebruikt in de SC is WD. En laat WD nou ook net degene zijn die constant kanker roept...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Wat nou? Dat ik niet spoor, hoef je toch niet zo duidelijk te beamen?
Net alsof dat zin heeft. Ik kan het weten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ik wilde het nog niet gaan typen, maar als ik ooit geband wordt hier op FOK!, dan ga ik geen moeite doen om opnieuw een account aan te maken.
En niet aanwezig is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De enige die regelmatig beamen gebruikt in de SC is WD. En laat WD nou ook net degene zijn die constant kanker roept...
[..]
Inderdaad.quote:
Dat interesseert mij vrij weinig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent iig wel een kankersaaie kloon.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, een beetje spanning mag er wel wezen in de 8e finales.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Japsnars het volgende:
Waarom zo pro-Engeland, jullie? Ze moeten verliezen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe kun je huilen als je dood bent?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Bragi het volgende:
BennoLarue is een kloon. Dus: ignore.
No shit, sherlock.quote:
Over wie heb je het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ons interesseer je ook vrij wenig. Dus doeiquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Dat interesseert mij vrij weinig.
Dat heb je met Slovenie en de VS ook wel. Engeland heeft totaal geen spanning in haar spelquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, een beetje spanning mag er wel wezen in de 8e finales.
Ze hebben ten minste een naam met faam.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heb je met Slovenie en de VS ook wel. Engeland heeft totaal geen spanning in haar spel
Lamon?quote:
Oh, volgens mij spreek jij niet namens de hele "communitiy" hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ons interesseer je ook vrij wenig. Dus doei.
Bek houden. 't Is in ieder geval zinniger dan jouw opmerking dat het wel eens wd zou kunnen zijn.quote:
Alles behalve subtiel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Overmatig is niet het juiste woord. Noem het subtiel.
Nee, wij wisten allemaal allang dat het een kloon was. En het zou WD nog best kunnen zijn ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bek houden. 't Is in ieder geval zinniger dan jouw opmerking dat het wel eens wd zou kunnen zijn.
Klopt. Maar wel namens de gehele 'community'.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:34 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Oh, volgens mij spreek jij niet namens de hele "communitiy" hier.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel namens de gehele 'community'.
Die eerste zin was dan ook niet de kern van m'n post, tough guy. Dus waarom je die nou weer uit de context haalt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, wij wisten allemaal allang dat het een kloon was. En het zou WD nog best kunnen zijn ook.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
Nee die zou veel agressiever reageren als iemand haar kloon saai noemde.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De enige die regelmatig beamen gebruikt in de SC is WD. En laat WD nou ook net degene zijn die constant kanker roept...
[..]
Niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die zou veel agressiever reageren als iemand haar kloon saai noemde.
Wow, goed van je!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:40 schreef wise het volgende:
kloon van: B3nn0 aparte opvattingen...kliko
Wie zijn wij eigenlijk? Wat is dit eigenlijk? Een groot complot! De reptilians hebben vermommingen!quote:
Nee, echt nietquote:
Ja want jij moet leren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef Kl00ntje het volgende:
Gaat mijn buurjongen drummen met zijn raam openDan zet ik mijn iPod dock wel flink harder.
Je post hier pas net, meteen een onzin topic in KLB geopend en dan ook al weten wat precies een kloon en kloon van een gebande is. Keep on dreaming.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Als je het nu gewoon even zegt, dan kan ik misschien beter begrijpen waarom jullie denken dat ik een kloon ben.
Okee, een ijsje voor mijn ijskoningin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag er een ijsje op leggen, meer niet.
Uit WD?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, een ijsje voor mijn ijskoningin.
?quote:
quote:
quote:
Ik wil je wel een stoot geven. Kankerjong.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:49 schreef BennoLarue het volgende:
Misschien is mijn afbeelding aanstootgevend?
Kom maar, maar ik moet wel even mijn bril af doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil je wel een stoot geven. Kankerjong.
Dat weet ik eigenlijk 100% zeker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je denkt echt dat iemand anders dan mij WD, All of Yn mag verwennen?
Het is je gedrag. Denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:49 schreef BennoLarue het volgende:
Misschien is mijn afbeelding aanstootgevend?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je denkt echt dat iemand anders dan mij WD, All of Yn mag verwennen?
quote:dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |