Ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je bent homofoob omdat je liever niks in je kont hebt?
Alsof ik een boxershortafdruk wil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
COME ON HET ZIJN MAAR TIETEN, op het strand lig ik even goed topless, alsof ik bikinistrepen wil.
Hoezo niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ze thuis mijn penis niet hebben gezien, maar dat betekend niet dat ik er even mee in de achtertuin ga liggen de hele middag.
Niet eens? Wat ouderwets.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Home alone, baby, home alone. En dan nog, alsof hij mijn tieten niet heeft gezien, alsof ik me schaam voor mn vader, het is niet dat ik seks met hem heb hoor.
TAKE IT OFFquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof ik een boxershortafdruk wil.
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn honden niet. Die likken overal aan.
Nee katten zijn tof. Alles wat maar een beetje bungelt is potentieel materiaal om klauwen in te zetten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn honden niet. Die likken overal aan.
Dus nu ben ik een pedoseksuele homo? Kan ik beter stoppen met mijn studie en bij de kerk aankloppen.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee katten zijn tof. Alles wat maar een beetje bungelt is potentieel materiaal om klauwen in te zetten.
Oh niet? Ik gebruik altijd de speelgoed strandstoel van Barbie's camper om hem op te leggen zodat ie ook lekker kan zonnen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ze thuis mijn penis niet hebben gezien, maar dat betekend niet dat ik er even mee in de achtertuin ga liggen de hele middag.
Ik zal die 2 even opsluiten omdat ik zo nodig daar met mijn vlees in het gras wil liggen. Nee.quote:
Ik haat kattenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee katten zijn tof. Alles wat maar een beetje bungelt is potentieel materiaal om klauwen in te zetten.
Behalve ertussenin?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef reetveter het volgende:
Mijn kont is altijd heul wit in de zomer.
Echt hequote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef reetveter het volgende:
Mijn kont is altijd heul wit in de zomer.
Ervaring?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kun je doen, jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dus nu ben ik een pedoseksuele homo? Kan ik beter stoppen met mijn studie en bij de kerk aankloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |