Dat komt meer in de buurt ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kunnen we dan misschien concluderen dat 29 jarigen gemiddeld meer energiedrank/koffie drinken?![]()
Of dat ze gewoon de rest van de dag niks doen?
Kutquote:
Dan moet je ook niet huilen als je doodgaat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zit altijd voorin, anders moet ik heel het station doorlopen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Overmatig is niet het juiste woord. Noem het subtiel.
Dooie mensen huilen niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen als je doodgaat.
Ben geen kloon hoor. Wees niet bangquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Wie is BennoLarue eigenlijk? Ik heb trouwens al een TR gemaakt vanwege kloonalarm.
dat die zwempedo-opaquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Wie is BennoLarue eigenlijk? Ik heb trouwens al een TR gemaakt vanwege kloonalarm.
Weet wat je typt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen als je doodgaat.
Zelfde als Odin denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Je bent een kloon van PVquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ben geen kloon hoor. Wees niet bang
Google kan trouwens ook handig zijn:
http://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=benno+larue
Nee, je zult nieuw zijn en na direct weten waar je niet gewenst bent. Chapeau!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ben geen kloon hoor. Wees niet bang
Is dat een nee of steek je je tong uit zodat ik er wat op moet leggen?quote:
Kloon van gebande dan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Fout! Ik kan je met 100% zekerheid garanderen dat ik geen kloon ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |