Broekpalingstyle: Een kek zwart T-shirt met een wolvenprint achterop. Het haar laten wij groeien tot een stuk of 10-20cm waarbij het haar onderin de nek of zelfs op de schouderbladen ligt.
Potloodvisstyle: Een deftig overhemd om een goede indruk te maken op de schoonouders van je vele hossels. Om toch indruk te maken op de chicks hebben wij gekozen voor een stoere oorbel en een lekker lang en zacht matje waar jouw scharrel haar handen maar al te graag doorheen haalt.
Japsnarsstyle: Een kakker moet arrogantie en rijkdom uitstralen, daarom dragen wij een mooie effen gekleurde polo met de kraag omhoog. Voor de afwisseling hebben wij een trui omgehangen in een complimenteuze kleur. Het kapsel moet kort tot halflang zijn en het liefst blond.
Mozystyle: Men neme halflang donker haar, een tof hoedje en dan scheren wij ons 3 dagen niet. Op die manier creëren wij de Mozy stylo.
Chuckstyle: Speciaal voor onze kleine medemens hebben wij deze miniatuursmoking ontworpen. Inclusief oversized strik om zo nog kleiner en beter bij de 13-jarige meisjes over de deur te komen. Succes gegarandeerd.
[ Bericht 8% gewijzigd door Japsnars op 23-06-2010 16:59:07 ]
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende: Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Kanker op met kankerongrappige kloons hoe oud zijn mensen
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende: Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende: Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
I had a splitting headache.From which the future's made. † Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011) It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to. VIVA LA ASSANGE¡