Dat is bij mij ook al 7 keer gebeurt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
Er vliegt hier net zo'n mus tegen de raam, daarna stortte hij neer.
Haha een Al Qaida mus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
Doe je er iets mee? Ik raap ze meestal met de schop op en gooi ze dan in de greppel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat is bij mij ook al 7 keer gebeurt.
Wat voor honden heb je?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal die 2 even opsluiten omdat ik zo nodig daar met mijn vlees in het gras wil liggen. Nee.
Zijn er nog vragenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen commentaar. Voor overige informatie neemt u maar contact op met mijn zaakwaarnemer Otis.
Kuttelikkertjes.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor honden heb je?
Een frans ras?
Noes..quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
Hm.quote:
Zo'n beest wil ik echt nog een keer keihard trappen.quote:
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo'n beest wil ik echt nog een keer keihard trappen.
Nee, 2 Mechelaars.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor honden heb je?
Een frans ras?
Zo'n schoothond noem ik ook geen hond, maar onkruid.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo'n beest wil ik echt nog een keer keihard trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |