Zo'n herdershondpuppy is superschattig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:03 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kennis van mij had er zo een. Zo trouw als die dieren zijn.![]()
Ze hebben nu een uit de kluiten gewassen over actieve boxer. Dat apparaat ploegt je om als je alleen al het huis binnen stapt.
Doei doeiquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Same here, anders zie ik nog geen WK.
Verdelgen.quote:
Vrienden van ons hebben nu een puppy. Te schattig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n herdershondpuppy is superschattig.![]()
![]()
Boxers vind ik niet leuk, die kwijlen mij teveel en ze zijn te hyperactief.
Nou eigenlijk...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
! Ik heb dat eens gezien. Plaatsvervangende schaamte.
*kijkt naar buiten naar de 2 hondendrollen op het voetpadquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef BennoLarue het volgende:
Klacht: Slowchatters die het over honden gaan hebben.
Verdelgen die kutbeesten.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*kijkt naar buiten naar de 2 hondendrollen op het voetpad
EENS.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eigenlijk...
Ik heb mijn konijn ook aan een touwtje gehad, maar dan kon ze gewoon vrij rondlopen en als ze dan naar binnen moest kon ik gewoon aan het touwtje trekken.![]()
Later hoefde ik haar maar te roepen of ze ging vanzelf naar het hok toe en was het tuigje overbodig.
Touwtjesquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Die van ons mocht ook los in de tuin. Maar zonder touwtje. Ze is tot onze verbazing geen een keer in de plomp gevallen.
Ze heeft zelfs een keer een kat weggejaagd die achter haar aan zat.![]()
Het is maar goed dat ze kunnen zwemmen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Die van ons mocht ook los in de tuin. Maar zonder touwtje. Ze is tot onze verbazing geen een keer in de plomp gevallen.
Ze heeft zelfs een keer een kat weggejaagd die achter haar aan zat.![]()
KILL IT WITH FIRE!!!!!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:09 schreef BennoLarue het volgende:
Klacht: Slowchatters die het over honden gaan hebben.
Verdelgen die kutbeesten.
Kunnen konijnen echt zwemmen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze kunnen zwemmen.![]()
Die van ons had een voorliefde voor de enkels van mijn tante en vriend, maar alleen bij die twee.
Ja, cavia's ook.quote:
hmm?quote:
quote:
quote:
Hoe was de snelheid van je toets van vanmorgen?quote:
Prima, beter dan verwacht.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe was de snelheid van je toets van vanmorgen?
Jammer voor je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
AMSTERDAM - Gemiddeld hebben 29-jarigen de meeste energie voor seks, 32-jarigen zijn het avontuurlijkst in bed. Vanaf 45 jaar dooft de passie en neemt de frequentie af.
OVquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef ynuhh het volgende:
:r
Treinen die niet rijden terwijl je een tentamen hebt.
Mooi.quote:
Nice! Ik heb dus nog even.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:17 schreef Allure_ het volgende:
AMSTERDAM - Gemiddeld hebben 29-jarigen de meeste energie voor seks, 32-jarigen zijn het avontuurlijkst in bed. Vanaf 45 jaar dooft de passie en neemt de frequentie af.
Typisch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef ynuhh het volgende:![]()
Treinen die niet rijden terwijl je een tentamen hebt.
Fagquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:18 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ga eens even weg jij. Met je voetbal.
Oh, interessant.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, cavia's ook.
Bijna alle zoogdieren kunnen zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |