Nogal. Koekje?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
Bel ik een vriendin. Voicemail. Belt ze terug, mijn voicemail. Bel ik haar weer, belt zij mij ook. DAMN HOE VERVELEND.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef BennoLarue het volgende:
Wat een bagger-weer vandaag. Op naar het zwembad!
Bijna Fransquote:
Ik wil meneer graag leren kennen, puur zakelijk. Aanstaande maandag schikt mij, uur of 2.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat kan. Wat is het doel van uw afspraak en wanneer komt het u goed uit?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo'n schoothond noem ik ook geen hond, maar onkruid.
Kan ook buiten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:01 schreef MouzurX het volgende:
25 graden buiten en ik moet binnen zitten leren voor 2 tentamens morgen
Kleine hondjes zijn vervelend man.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, jij gaat nu geen hondje kopen.
Je kan ook buiten leren. Mensen die niet weten. Omg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:01 schreef MouzurX het volgende:
25 graden buiten en ik moet binnen zitten leren voor 2 tentamens morgen
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:59 schreef wolvendagen het volgende:
Bel ik een vriendin. Voicemail. Belt ze terug, mijn voicemail. Bel ik haar weer, belt zij mij ook. DAMN HOE VERVELEND.
Zulks een juiste constatering.quote:
Kleine honden zijn geen honden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleine hondjes zijn vervelend man.
Ik wil een grote Duitse Herdershond.
Oftwel, gewoon niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulks een juiste constatering.
Kennis van mij had er zo een. Zo trouw als die dieren zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kleine hondjes zijn vervelend man.
Ik wil een grote Duitse Herdershond.
Al die shizzle staat op die computer in presentaties, ga geen 100 pagina's uitprintenquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan ook buiten leren. Mensen die niet weten. Omg.
Konijnen aan een touwtje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |