Omdat wat All_ zegt. Eigenlijk is het voor jongens dus logischer om te doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:43 schreef reetveter het volgende:
Waaromm de fuck zou je ook maar iets in je aars douwen.
Tenzij je een chick bent kan ik dat echt niet begrijpen.
Dat doe ik altijd. Dat is zo voorspelbaar.quote:
Dat is gay.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat wat All_ zegt. Eigenlijk is het voor jongens dus logischer om te doen.
Kijkt je vader niet stiekem?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zon topless, you'll regret this.
Home alone, baby, home alone. En dan nog, alsof hij mijn tieten niet heeft gezien, alsof ik me schaam voor mn vader, het is niet dat ik seks met hem heb hoor.quote:
Neu ik hoef geen pics hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zon topless, you'll regret this.
Voor de grap, hihi.quote:
Ja, waarom zo pussy doen dan. Mannen die homofoob zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat wat All_ zegt. Eigenlijk is het voor jongens dus logischer om te doen.
Die kan het niet zien, tevens is die ook niet thuis.quote:
Ik denk dat die zich aftrekt en een aubergine in zijn kont steekt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dadelijk foto's in KPD hier en zo.
Net alsof ze thuis mijn penis niet hebben gezien, maar dat betekend niet dat ik er even mee in de achtertuin ga liggen de hele middag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Home alone, baby, home alone. En dan nog, alsof hij mijn tieten niet heeft gezien, alsof ik me schaam voor mn vader, het is niet dat ik seks met hem heb hoor.
bij mij in de flat woont zon viespeukquote:
Blikje bier erbij, alles.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik denk dat die zich aftrekt en een aubergine in zijn kont steekt.
Je bent homofoob omdat je liever niks in je kont hebt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Voor de grap, hihi.
[..]
Ja, waarom zo pussy doen dan. Mannen die homofoob zijn. Echt zo kansloos.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ze thuis mijn penis niet hebben gezien, maar dat betekend niet dat ik er even mee in de achtertuin ga liggen de hele middag.
COME ON HET ZIJN MAAR TIETEN, op het strand lig ik even goed topless, alsof ik bikinistrepen wil.quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ze thuis mijn penis niet hebben gezien, maar dat betekend niet dat ik er even mee in de achtertuin ga liggen de hele middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |