Wow, goed van je!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:40 schreef wise het volgende:
kloon van: B3nn0 aparte opvattingen...kliko
Wie zijn wij eigenlijk? Wat is dit eigenlijk? Een groot complot! De reptilians hebben vermommingen!quote:
Nee, echt nietquote:
Ja want jij moet leren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef Kl00ntje het volgende:
Gaat mijn buurjongen drummen met zijn raam openDan zet ik mijn iPod dock wel flink harder.
Je post hier pas net, meteen een onzin topic in KLB geopend en dan ook al weten wat precies een kloon en kloon van een gebande is. Keep on dreaming.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:43 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Nee, echt niet
Als je het nu gewoon even zegt, dan kan ik misschien beter begrijpen waarom jullie denken dat ik een kloon ben.
Okee, een ijsje voor mijn ijskoningin.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je mag er een ijsje op leggen, meer niet.
Uit WD?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Okee, een ijsje voor mijn ijskoningin.
?quote:
quote:
quote:
Ik wil je wel een stoot geven. Kankerjong.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:49 schreef BennoLarue het volgende:
Misschien is mijn afbeelding aanstootgevend?
Kom maar, maar ik moet wel even mijn bril af doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik wil je wel een stoot geven. Kankerjong.
Dat weet ik eigenlijk 100% zeker.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je denkt echt dat iemand anders dan mij WD, All of Yn mag verwennen?
Het is je gedrag. Denk ik.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:49 schreef BennoLarue het volgende:
Misschien is mijn afbeelding aanstootgevend?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je denkt echt dat iemand anders dan mij WD, All of Yn mag verwennen?
quote:dan ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |