Je mag er een ijsje op leggen, meer nietquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dat een nee of steek je je tong uit zodat ik er wat op moet leggen?
Ik wilde het nog niet gaan typen, maar als ik ooit geband wordt hier op FOK!, dan ga ik geen moeite doen om opnieuw een account aan te maken.quote:
Je bent iig wel een kankersaaie kloon.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ik wilde het nog niet gaan typen, maar als ik ooit geband wordt hier op FOK!, dan ga ik geen moeite doen om opnieuw een account aan te maken.
De enige die regelmatig beamen gebruikt in de SC is WD. En laat WD nou ook net degene zijn die constant kanker roept...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef Potloodvis het volgende:
Wie is BennoLarue eigenlijk? Ik heb trouwens al een TR gemaakt vanwege kloonalarm.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:26 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Wat nou? Dat ik niet spoor, hoef je toch niet zo duidelijk te beamen?
Net alsof dat zin heeft. Ik kan het weten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:29 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Ik wilde het nog niet gaan typen, maar als ik ooit geband wordt hier op FOK!, dan ga ik geen moeite doen om opnieuw een account aan te maken.
En niet aanwezig is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De enige die regelmatig beamen gebruikt in de SC is WD. En laat WD nou ook net degene zijn die constant kanker roept...
[..]
Inderdaad.quote:
Dat interesseert mij vrij weinig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent iig wel een kankersaaie kloon.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet huilen als je doodgaat.
Nee, een beetje spanning mag er wel wezen in de 8e finales.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Japsnars het volgende:
Waarom zo pro-Engeland, jullie? Ze moeten verliezen
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hoe kun je huilen als je dood bent?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Bragi het volgende:
BennoLarue is een kloon. Dus: ignore.
No shit, sherlock.quote:
Over wie heb je het?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Ons interesseer je ook vrij wenig. Dus doeiquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Dat interesseert mij vrij weinig.
Dat heb je met Slovenie en de VS ook wel. Engeland heeft totaal geen spanning in haar spelquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, een beetje spanning mag er wel wezen in de 8e finales.
Ze hebben ten minste een naam met faam.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat heb je met Slovenie en de VS ook wel. Engeland heeft totaal geen spanning in haar spel
Lamon?quote:
Oh, volgens mij spreek jij niet namens de hele "communitiy" hier.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ons interesseer je ook vrij wenig. Dus doei.
Bek houden. 't Is in ieder geval zinniger dan jouw opmerking dat het wel eens wd zou kunnen zijn.quote:
Alles behalve subtiel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:25 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Overmatig is niet het juiste woord. Noem het subtiel.
Nee, wij wisten allemaal allang dat het een kloon was. En het zou WD nog best kunnen zijn ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bek houden. 't Is in ieder geval zinniger dan jouw opmerking dat het wel eens wd zou kunnen zijn.
Klopt. Maar wel namens de gehele 'community'.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:34 schreef BennoLarue het volgende:
[..]
Oh, volgens mij spreek jij niet namens de hele "communitiy" hier.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar wel namens de gehele 'community'.
Die eerste zin was dan ook niet de kern van m'n post, tough guy. Dus waarom je die nou weer uit de context haalt...quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, wij wisten allemaal allang dat het een kloon was. En het zou WD nog best kunnen zijn ook.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:56 schreef Potloodvis het volgende:
Er vliegt hier net zo'n mus tegen de raam, daarna stortte hij neer.
Nee die zou veel agressiever reageren als iemand haar kloon saai noemde.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De enige die regelmatig beamen gebruikt in de SC is WD. En laat WD nou ook net degene zijn die constant kanker roept...
[..]
Niets is wat het lijkt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die zou veel agressiever reageren als iemand haar kloon saai noemde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |