Boer high cardquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt Boer highcard dus wat kom je sobbelso praten.
3 of a kind bij de flop, reële kans op full house.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat zijn je kaarten dan volgens jou.
Ik laat je zo full house krijgen want mijn straight flush beat je toch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
3 of a kind bij de flop, reële kans op full house.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:39 schreef Skylark. het volgende:
Okay mensen heir zijn nummer:11 cijferig ook, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Okay mensen heir zijn nummer:Dit is de voicemail vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEˇ
Je moet een cijfer weghalen, maar ik zeg niet welke. Veel geluk met alle combinaties uitproberen.quote:
"distributeren"quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, hij weigert z'n foto's te distributeren.
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet een cijfer weghalen, maar ik zeg niet welke. Veel geluk met alle combinaties uitproberen.
Okay mensen heir zijn nummer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sukkel dat is toch logischquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet een cijfer weghalen, maar ik zeg niet welke. Veel geluk met alle combinaties uitproberen.![]()
Ik ga het niet hier zeggen maar thanks voor het nummer
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Hoezo is dat logisch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Sukkel dat is toch logisch![]()
Ik ga het niet hier zeggen maar thanks voor het nummer
quote:
Haten omdat ik blessed ben met brainsquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
Prince of Persia denkt ook slim te zijn, hoor.
Er zijn 9 mogelijke cijfers die weg moetenquote:
maar niet met de looksquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haten omdat ik blessed ben met brains![]()
Niet alle begincijfers zijn uitgegeven zoals je weetquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn 9 mogelijke cijfers die weg moeten. Hoe kun jij dan weten welke het is.
Om nog maar in pokertaal te praten: bluf. Ik prik er zo doorheen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet alle begincijfers zijn uitgegeven zoals je weetDaarnaast hebben bepaalde providers ook bepaalde begincijfers.
Dus nu heb ik z'n nummer en provider.
hahaquote:
Dan niet hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Om nog maar in pokertaal te praten: bluf. Ik prik er zo doorheen.
Ik geloof er toch niets van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan niet hoorMaar ik ga 'm nog niet nu sms'en of bellen, ik bewaar dit even.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
http://www.mobilogie.com/Providers/Nummerreeksen.html
Vrolijke vriend ik heb in die business gewerkt en de begincombinaties ken ik echt wel. Maar ik zal niet zeggen waar ik het vandaan heb als ik 'm sms, dus jij bent safe.quote:
Ja laat 'm maar evenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
1. Bij mijn eigen nummer klopt dat al niet, ik heb Vodafone en hij begint met 17.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk, want als je met behoud van je nummer naar een andere provider bent gegaan gaat het natuurlijk niet opquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. Bij mijn eigen nummer klopt dat al niet, ik heb Vodafone en hij begint met 17.
2. Ik kan toch ook één van de 1e nummers erbij hebben gezet.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. Bij mijn eigen nummer klopt dat al niet, ik heb Vodafone en hij begint met 17.
2. Ik kan toch ook één van de 1e nummers erbij hebben gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ik ben van KPN naar Vodafone gegaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk, want als je met behoud van je nummer naar een andere provider bent gegaan gaat het natuurlijk niet op
Sky z'n pa.quote:
even een semi-erotisch bericht sturen dat het gezellig was afgelopen week. Xx-jes, Martinequote:
Gewoon iedereen behalve PVV in kabinetquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh, ga gewoon met bijna de hele kamer regeren.
Dat wel ja, maar sommige beginnummers bestaan helemaal niet he. Zie die spoilerpost van me.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
Daar klopt geen reet van, want je kunt toch overstappen naar een andere provider maar je wel je eigen nummer behouden?
Ik zou het eigenlijk een schande vinden als de pvv er niet bijkomt. 3rde grootste partij in NL en dan niet mogen regeren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon iedereen behalve PVV in kabinet
Inderdaad. Je kunt de PVV niet zomaar weg wuiven. Zij verdienen ook een plek in de kamer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk een schande vinden als de pvv er niet bijkomt. 3rde grootste partij in NL en dan niet mogen regeren.
Kan je voortaan gewoon de informateur maar aanwijzen om een regering te vormen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt de PVV niet zomaar weg wuiven. Zij verdienen ook een plek in de kamer.
Dat vind ik zo'n onzin altijd, dus omdat 1 miljoen mongolen erop gestemd hebben mogen ze maar regeren?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk een schande vinden als de pvv er niet bijkomt. 3rde grootste partij in NL en dan niet mogen regeren.
Kan je voortaan gewoon de informateur maar aanwijzen om een regering te vormen.
Ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin altijd, dus omdat 1 miljoen mongolen erop gestemd hebben mogen ze maar regeren?
Daar zitten ze al.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt de PVV niet zomaar weg wuiven. Zij verdienen ook een plek in de kamer.
Wat een kleuterklas is het daar toch ook in Den Haag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh, ga gewoon met bijna de hele kamer regeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Jij snapt het verschil een kabinet en de Kamer niet, Wammes Waggel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, willie wortel.
Dat heet democratie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin altijd, dus omdat 1 miljoen mongolen erop gestemd hebben mogen ze maar regeren?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen zonder rijbewijs!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
En 16 miljoen hebben niet op 'm gestemd, dat heet ook democratie. Sowieso werkt democratie niet omdat mensen dom zijn.quote:
Wanneer kom je me ophalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hey wd wat vind je van Greg?quote:
Ja. Dit komt stukken intelligenter over.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En 16 miljoen hebben niet op 'm gestemd, dat heet ook democratie. Sowieso werkt democratie niet omdat mensen dom zijn.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Thanks. De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu."
Wat een held![]()
.
Thanks. De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu."
Wat een held![]()
.
Wat een held![]()
.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Dit komt stukken intelligenter over.
Jaquote:
Ik maakte een typo, assholequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil een kabinet en de Kamer niet, Wammes Waggel.
Wat geef je voor z'n mobiele nummer?quote:
quote:
Kusje doe ik het voor. =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een kusje.
Alhoewel ik met die van Dario ook nog niks gedaan heb..
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef Potloodvis het volgende:
Love is all that I need, and I found it there in your heart. We're in heaven.
Do!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef Potloodvis het volgende:
Love is all that I need, and I found it there in your heart. We're in heaven.
Sowieso, Oostblokkers. Voor je het weet heb je een mes op je keel en moet je je geld afgeven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kusje doe ik het voor. =$
En Greg > Dario.
Of geld voor ze gaan verdienenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso, Oostblokkers. Voor je het weet heb je een mes op je keel en moet je je geld afgeven.
Dan wil ik 'm ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En Greg > Dario.
Ja man die Bryan Adams met z'n lelijke cover.quote:
Alsof ik weet wat ik moet smsen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En Greg > Dario.
Oke. Daar was geen hatelijke PI voor nodig hoor.quote:
mms 'm gewoon tietenpics. Hij pakt het eerste vliegtuig terug =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik weet wat ik moet smsen.![]()
![]()
Help.
Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja man die Bryan Adams met z'n lelijke cover.
gelukkig geen last van de tuigquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso, Oostblokkers. Voor je het weet heb je een mes op je keel en moet je je geld afgeven.
Net alsof ik dit nog niet wist.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha Potloodvis komt uit Frankrijk. Haha, 1 punt. Haha, Anelka naar huis. Haha, jullie bondscoach is een mongool. Haha, weigeren te trainen. Haha.
50? Mokkel krijgt doorgaans 10/20%quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, beide 50 procent. Eerlijk genoeg.
De tuigquote:
Nederland gaat de volgende ronde eruit, dus dan kan PV weer lachenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha Potloodvis komt uit Frankrijk. Haha, 1 punt. Haha, Anelka naar huis. Haha, jullie bondscoach is een mongool. Haha, weigeren te trainen. Haha.
Wat als je me het verkeerde nummer geeft?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke. Daar was geen hatelijke PI voor nodig hoor.
Wil wel ook een kusje =$
my niggaquote:
watquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mms 'm gewoon tietenpics. Hij pakt het eerste vliegtuig terug =$
What's in it for me?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat als je me het verkeerde nummer geeft?
Nee hoor. Nederland > Frankrijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef wise het volgende:
[..]
Nederland gaat de volgende ronde eruit, dus dan kan PV weer lachen
Niet zo pessimistisch, of is het echt heel erg?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Potloodvis het volgende:
Naar het tentamen van vrijdag en volgende week woensdag ga ik niet meer. Heb er vandaag alweer eentje verkloot, dus kan dit diploma wel vergeten.
Nee, dan zou ik eventueel het 1e jaar van Elektrotechniek op HBO kunnen skippen, maar dat ging ik sowieso niet doen. Maar een hoger papiertje zou gewoon netter staan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch, of is het echt heel erg?
Ja ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden zo'n documentaire gezien, maar dan was dat gewoon een gentleman.
Bron?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef wise het volgende:
[..]
Nederland gaat de volgende ronde eruit, dus dan kan PV weer lachen
Disney XD is alles wat ik kijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Discovery Channel en National Geographic Channel, komen best leuke documentaires op soms.
xDquote:
Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik daarom kan lachen. Nederland > Frankrijk. Ingeburgerd en al.
Hoe weet ik dat jij het juiste nummer hebt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
What's in it for me?Waarom zou ik dat doen?
neeJj jOh daAropp hebBeu zu gEejn TOY STORYJ!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
wajoow gekkiej zeLfs ge3n Nederl4nd 1 ofsszzeau of Ned3rland 2???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand dat niet heeft, anders mogen ze diegene terugsturen.quote:
soms wel pocahontas mattiequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
neeJj jOh daAropp hebBeu zu gEejn TOY STORYJ!
Alle Turken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand dat niet heeft, anders mogen ze diegene terugsturen.
Ik heb ze allebei. Paspoort is sowieso beter met reizen via het luchtruim. Heb je geen beperking.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Paspoort > id-bewijs bigtime. Het voelt gewoon beter, zo'n paspoort.
Ik heb ze nu ook allebei.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei. Paspoort is sowieso beter met reizen via het luchtruim. Heb je geen beperking.
trust mequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij het juiste nummer hebt?
Ik drive gewoon de waggie van m'n pa skatje.quote:
Augustus.quote:
Hoezo had je geen paspoort?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
DITquote:
Ja dan niet hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik dus niet. Je loopt gewoon te lullen als een slechte loverboy.
Ow, want jouw pa koopt een auto om er zelf niet in te rijden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik drive gewoon de waggie van m'n pa skatje.
Waarom allebei eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei. Paspoort is sowieso beter met reizen via het luchtruim. Heb je geen beperking.
Welke staatquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik drive gewoon de waggie van m'n pa skatje.
[..]
Augustus.
Mijn vader leaset.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, want jouw pa koopt een auto om er zelf niet in te rijden?
Ah, ja, snap ik.quote:
Omdat ik niet elke dag mijn paspoort mee ga slepen. Nu heb ik ook al een tijd mijn rijbewijs als geldige legitimatie, maar ik had mijn paspoort een ID al voor ik mijn rijbewijs had.quote:
Oké, hier is je kusje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Dag 1: Amsterdam - Los Angelesquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Relaxt, weet je ook al welke stad? Of gewoon beetje roadtrippen?
Ga nou niet obvious doen. Ik ben met 5 dingen tegelijk bezig, dus vandaar dat ik kamer zei in plaats van kabinet. En doe niet net of ik dom ben. Oké, dank je.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ah, ja, snap ik.De letters 'k', 'a', 'm', 'e' en 'r' zitten natuurlijk dicht in de buurt van de 'k', 'a', 'b', 'i', 'n', 'e' en 't'.
Welke?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:43 schreef Lakitu het volgende:
Ik ga sowieso direct als ik rijbewijs heb hooptie kopen
O ja, dat klinkt best logisch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Omdat ik niet elke dag mijn paspoort mee ga slepen. Nu heb ik ook al een tijd mijn rijbewijs als geldige legitimatie, maar ik had mijn paspoort een ID al voor ik mijn rijbewijs had.
Ik zou minstens een maand boeken als ik naar USA zou gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dag 1: Amsterdam - Los Angeles
Aangezien dit een arrangement zonder vlucht betreft, dient u zelf de vlucht te organiseren die vandaag aankomt. Uw reis begint bij dag twee dus u kunt uiteraard eerder de reis aanvangen of na het arrangement verlengen. Wilt u het arrangement inclusief vlucht, zoek dan op deze reiscode: BE33721
Dag 2: Los Angeles
Wie wil kan de ochtend lekker relaxen en aan de nieuwe omgeving wennen. ’s Middags maken we een kennismakingstocht door een deel van deze reusachtige stad. We overnachten ook vandaag in Los Angeles.
Dag 3: Las Vegas
’s Morgens bezoeken we de fameuze kustwijk Santa Monica met zijn beroemde pier.In de achterliggende voetgangerswijk kun je heerlijk wandelen en winkelen. Omstreeks het middaguur rijden we naar Las Vegas waar we vroeg in de avond aankomen. De overnachting is in Las Vegas. ’s Avonds wordt een uitgebreide lichttour georganiseerd (niet inbegrepen).
Dag 4: Las Vegas
Las Vegas is uniek. De grootste gokstad ter wereld kent ook de grootste (en de gekste) hotels. Er zijn er met 3000(!) kamers en meer zoals het MGM Grand en The Venetian, een copie van Venetie, compleet met grachten en gondels. Architectonische hoogstandjes zijn ook de andere befaamde themahotels zoals Paris (compleet met Eiffeltoren en Arc de Triomf), Bellagio (een Italiaans dorp compleet met uitgegraven meer), New York , New York (compleet met achtbaan die door het hotel raast)., Luxor (in de vorm van een Egyptische pyramide), Ceasars Palace (het oude Rome) enzovoort enzovoort. Bekijk ze ook gerust allemaal van binnen! De stad kent prachtige winkels en sfeervolle overdekte winkelcentra. Vroeg in de ochtend kunnen de liefhebbers overigens boeken voor een halve dagexcursie naar de Hooverdam en Lake Mead (kosten ca 35 dollar). U bent rond twee uur weer terug en heeft dan de hele middag en avond voor Uwzelf. Er zijn tal van avondshows (onder meer 3 verschillende versies van Cirque du Soleil) en onze reisleider kan U daaromtrent adviseren dan wel tickets voor U regelen. Overnachting in Las Vegas
Dag 5: Zion National Park
We slapen lekker uit en vertrekken pas omstreeks 10.00 uur naar het Zion National Park, een indrukwekkend natuurgebeuren. Wie wil kan met een treintje vanaf de parkeerplaats diep de Canyon in, de zogenaamde Scenic Drive (kosten niet inbegrepen). Een aanrader want U komt dan op de allermooiste plekjes waar onze eigen bus niet mag komen. Daarna rijden we door naar ons hotel.
Dag 6: Bryce Canyon
Een zo mogelijk nog mooiere dag: het bezoek aan de onvergelijkbare Bryce Canyon. Wat de natuur hier heeft gerealiseerd is werkelijk ongelooflijk. Vanf het grote uitzichtpunt kun je werkelijk urenlang blijven kijken. Wie goed ter been is raden we aan de beneden ons gelegen Navajo loop te wandelen. Is ongeveer 3 kilometer maar U moet wel goed ter been zijn. We nemen ruim de tijd voor dit unieke natuurverschijnsel en rijden in de loop van de middag naar ons overnachtingshotel.
Dag 7: Monument Valley
Het natuurschoon houdt niet op. Wederom een dag vol verpletterend natuurschoon met ons bezoek aan the Monument Valley. Het landschap zal U bekend voorkomen want het was decor van vele westerns. Het is het meest oostelijke punt op onze rondreis. We rijden van hieruit weer in westelijke richting naar ons volgende overnachtingshotel.
Dag 8: Grand Canyon
Weer een hoogtepunt en voor velen de climax van deze reis. We rijden naar de “South Rim” van de werkelijk stilmakende Grand Canyon. Maar voordat we daar zijn raden we U met klem het bezoek aan het IMAX theater aan (kosten eigen rekening) waar U een fantastische driedimensionale indruk van de hele Grand Canyon ondergaat. Daarna krijgt U ruim de tijd voor Uw eigen indrukken van dit natuurwonder dat in de loop van vele miljoenen jaren door de Coloradorivier is geschapen. Daarna overnachten we in of nabij Flagstaff.
Dag 9: Route 66 via Williams, Seligman, Kingman
Tijd voor een stukje cultuur want we rijden een flink stuk over de fameuze route 66, ooit de hoofdweg tussen Chicago en Los Angeles en zo fraai bezongen door Nat King Cole. Er zijn nog een aantal plaatsen waar de tijd in de vijftiger en zestiger jaren heeft stilgestaan zoals Williams, Seligman en Kingman waar we natuurlijk telkens pauzeren voor foto’s en souvenirs. We overnachten in het gokstadje Laughlin, heel schilderachtig aan de Coloradorivier gelegen.
Dag 10: Joshua Tree National Park en Twenty Nine Palms
Vandaag rijden we verder westwaarts en bezoeken het Joshua Tree National Park, een park met zijn unieke en vreemdgevormde bomen. We overnachten midden in de woestijn in het plaatsje Twenty Nine Palms.
Dag 11: San Diego
Op naar San Diego, een prachtige plaats vlak bij de Mexicaanse grens en direct aan de Pacific Ocean (ofwel de Stille Oceaan) gelegen . San Diego heeft een mooie haven met een aantal te bezoeken schepen die deel uitmaken van het Maritiem Museum. Leuke restaurants en sjieke winjkels vinden we in het gerestaureerde Gaslight Quarter en wie van dieren houdt bezoekt natuurlijk de wereldberoemde San Diego Zoo (excl.)
Dag 12: San Diego
Vandaag blijven we wederom in de fantastische stad San Diego. We maken uiteraard een stadsrondrit waarna U voldoende gelegenheid heeft om de leukste plekken zelf te bezoeken.Er zijn ook boottochten (oa walvis kijken) mogelijk vanuit de haven! De hele middag is aan U. Overnachting wederom in San Diego.
Dag 13: Los Angeles
We rijden noordwaarts terug naar Los Angeles. Onderweg geniet U van magnifieke uitzichten over de Stille Oceaan en we pauzeren enkele malen op leuke plekjes. Laat in de middag komen we in Los Angels aan. Voor wie wil organiseert onze reisleider vast en zeker een leuk afscheidsdiner (excl.) in een sfeervol restaurant.
Dag 14 en 15: Terugreis of verlenging
Dit is het eind van een wel zeer indrukwekkende reis! Aangezien u zelf u terugvlucht organiseert, heeft u de vrije keuze nog een aantal dagen extra in America te verblijven.
Nicequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Aangezien dit een arrangement zonder vlucht betreft, dient u zelf de vlucht te organiseren die vandaag aankomt. Uw reis begint bij dag twee dus u kunt uiteraard eerder de reis aanvangen of na het arrangement verlengen. Wilt u het arrangement inclusief vlucht, zoek dan op deze reiscode: BE33721
Wie wil kan de ochtend lekker relaxen en aan de nieuwe omgeving wennen. ’s Middags maken we een kennismakingstocht door een deel van deze reusachtige stad. We overnachten ook vandaag in Los Angeles.
’s Morgens bezoeken we de fameuze kustwijk Santa Monica met zijn beroemde pier.In de achterliggende voetgangerswijk kun je heerlijk wandelen en winkelen. Omstreeks het middaguur rijden we naar Las Vegas waar we vroeg in de avond aankomen. De overnachting is in Las Vegas. ’s Avonds wordt een uitgebreide lichttour georganiseerd (niet inbegrepen).
Las Vegas is uniek. De grootste gokstad ter wereld kent ook de grootste (en de gekste) hotels. Er zijn er met 3000(!) kamers en meer zoals het MGM Grand en The Venetian, een copie van Venetie, compleet met grachten en gondels. Architectonische hoogstandjes zijn ook de andere befaamde themahotels zoals Paris (compleet met Eiffeltoren en Arc de Triomf), Bellagio (een Italiaans dorp compleet met uitgegraven meer), New York , New York (compleet met achtbaan die door het hotel raast)., Luxor (in de vorm van een Egyptische pyramide), Ceasars Palace (het oude Rome) enzovoort enzovoort. Bekijk ze ook gerust allemaal van binnen! De stad kent prachtige winkels en sfeervolle overdekte winkelcentra. Vroeg in de ochtend kunnen de liefhebbers overigens boeken voor een halve dagexcursie naar de Hooverdam en Lake Mead (kosten ca 35 dollar). U bent rond twee uur weer terug en heeft dan de hele middag en avond voor Uwzelf. Er zijn tal van avondshows (onder meer 3 verschillende versies van Cirque du Soleil) en onze reisleider kan U daaromtrent adviseren dan wel tickets voor U regelen. Overnachting in Las Vegas
We slapen lekker uit en vertrekken pas omstreeks 10.00 uur naar het Zion National Park, een indrukwekkend natuurgebeuren. Wie wil kan met een treintje vanaf de parkeerplaats diep de Canyon in, de zogenaamde Scenic Drive (kosten niet inbegrepen). Een aanrader want U komt dan op de allermooiste plekjes waar onze eigen bus niet mag komen. Daarna rijden we door naar ons hotel.
Een zo mogelijk nog mooiere dag: het bezoek aan de onvergelijkbare Bryce Canyon. Wat de natuur hier heeft gerealiseerd is werkelijk ongelooflijk. Vanf het grote uitzichtpunt kun je werkelijk urenlang blijven kijken. Wie goed ter been is raden we aan de beneden ons gelegen Navajo loop te wandelen. Is ongeveer 3 kilometer maar U moet wel goed ter been zijn. We nemen ruim de tijd voor dit unieke natuurverschijnsel en rijden in de loop van de middag naar ons overnachtingshotel.
Het natuurschoon houdt niet op. Wederom een dag vol verpletterend natuurschoon met ons bezoek aan the Monument Valley. Het landschap zal U bekend voorkomen want het was decor van vele westerns. Het is het meest oostelijke punt op onze rondreis. We rijden van hieruit weer in westelijke richting naar ons volgende overnachtingshotel.
Weer een hoogtepunt en voor velen de climax van deze reis. We rijden naar de “South Rim” van de werkelijk stilmakende Grand Canyon. Maar voordat we daar zijn raden we U met klem het bezoek aan het IMAX theater aan (kosten eigen rekening) waar U een fantastische driedimensionale indruk van de hele Grand Canyon ondergaat. Daarna krijgt U ruim de tijd voor Uw eigen indrukken van dit natuurwonder dat in de loop van vele miljoenen jaren door de Coloradorivier is geschapen. Daarna overnachten we in of nabij Flagstaff.
Tijd voor een stukje cultuur want we rijden een flink stuk over de fameuze route 66, ooit de hoofdweg tussen Chicago en Los Angeles en zo fraai bezongen door Nat King Cole. Er zijn nog een aantal plaatsen waar de tijd in de vijftiger en zestiger jaren heeft stilgestaan zoals Williams, Seligman en Kingman waar we natuurlijk telkens pauzeren voor foto’s en souvenirs. We overnachten in het gokstadje Laughlin, heel schilderachtig aan de Coloradorivier gelegen.
Vandaag rijden we verder westwaarts en bezoeken het Joshua Tree National Park, een park met zijn unieke en vreemdgevormde bomen. We overnachten midden in de woestijn in het plaatsje Twenty Nine Palms.
Op naar San Diego, een prachtige plaats vlak bij de Mexicaanse grens en direct aan de Pacific Ocean (ofwel de Stille Oceaan) gelegen . San Diego heeft een mooie haven met een aantal te bezoeken schepen die deel uitmaken van het Maritiem Museum. Leuke restaurants en sjieke winjkels vinden we in het gerestaureerde Gaslight Quarter en wie van dieren houdt bezoekt natuurlijk de wereldberoemde San Diego Zoo (excl.)
Vandaag blijven we wederom in de fantastische stad San Diego. We maken uiteraard een stadsrondrit waarna U voldoende gelegenheid heeft om de leukste plekken zelf te bezoeken.Er zijn ook boottochten (oa walvis kijken) mogelijk vanuit de haven! De hele middag is aan U. Overnachting wederom in San Diego.
We rijden noordwaarts terug naar Los Angeles. Onderweg geniet U van magnifieke uitzichten over de Stille Oceaan en we pauzeren enkele malen op leuke plekjes. Laat in de middag komen we in Los Angels aan. Voor wie wil organiseert onze reisleider vast en zeker een leuk afscheidsdiner (excl.) in een sfeervol restaurant.
Dit is het eind van een wel zeer indrukwekkende reis! Aangezien u zelf u terugvlucht organiseert, heeft u de vrije keuze nog een aantal dagen extra in America te verblijven.
Dat doet mijn buurman altijd, die heeft een eigen autogarage. Anders zakt de prijs als een baksteen volgens hem.quote:
Dat sowiesoquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou minstens een maand boeken als ik naar USA zou gaan.
Dat red ik niet met de introductieweek en met andere vakanties, tevens ga ik voor de laatste keer met ouders mee dus ik heb het niet alleen voor het zeggen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou minstens een maand boeken als ik naar USA zou gaan.
Daarom.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O ja, dat klinkt best logisch.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, hier is je kusje:<3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht ik pm welOp maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Waarom peter langhout danquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat was Williams een gat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Weet niet, gewoon iets goedkoops.quote:
Mijn vader leaset die auto via het bedrijf waar hij werkt, en hij betaalt gewoon bijtelling.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat doet mijn buurman altijd, die heeft een eigen autogarage. Anders zakt de prijs als een baksteen volgens hem.
owh dag vrijheidquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat red ik niet met de introductieweek en met andere vakanties, tevens ga ik voor de laatste keer met ouders mee dus ik heb het niet alleen voor het zeggen.
Geen idee, ik heb niet geboekt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom peter langhout dan? Die stakkers zijn bijna failliet.
Oh, met de ouders. Dat kon ik ook doen, maar daar begin ik niet aan. Eerst 1weekje Tenerife, dan nog 1 weekje Gran Canaria erachteraan. Vervolgens zou ik dan weer terug kunnen naar Spanje voor de vakantie met de vriendengroep. Nu gewoon fijn 2 weken home alone, elke avond hier biertjes drinken en zo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat red ik niet met de introductieweek en met andere vakanties, tevens ga ik voor de laatste keer met ouders mee dus ik heb het niet alleen voor het zeggen.
Ja vorig jaar ben ik ook niet meegegaan naar Portugal en Griekenland. Maar Amerika wil ik heel graag heen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Oh, met de ouders. Dat kon ik ook doen, maar daar begin ik niet aan. Eerst 1weekje Tenerife, dan nog 1 weekje Gran Canaria erachteraan. Vervolgens zou ik dan weer terug kunnen naar Spanje voor de vakantie met de vriendengroep. Nu gewoon fijn 2 weken home alone, elke avond hier biertjes drinken en zo.
inddquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:47 schreef Skylark. het volgende:
Alsof mensen hier 'nee' zouden zeggen als hun ouders zeggen: "Als we naar de westkust van Amerika gaan dit jaar, zou jij dan meegaan?".
Omdat ik daar zelf van baal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gewoon auto('s) van mijn ouders, waarom is dat '' ?
Ja, dat is een 'once in a lifetime opportunity' waarschijnlijk. Dan zou ik ook meegaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ben ik ook niet meegegaan naar Portugal en Griekenland. Maar Amerika wil ik heel graag heen.
Je zou toch met je nicht en neef naar Ibiza gaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:48 schreef wolvendagen het volgende:
Ik zoek iemand waarmee ik gewoon mee kan op vakantie, ik wil toch wel. Ik zou mijn ouders alsnog kunnen overhalen.
Ja gewoon zo'n rondtour. We wilden eigenlijk zelf wat regelen maar dat was heel veel gedoe en dan loop je weer tegen problemen aan en we wilden die tijd er niet insteken. Dus nu gewoon dat en dan maar veel reizen, zo zie je tenminste wel veel in korte tijd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:48 schreef WillFerrell het volgende:
Maar Sky, hoe is dat daar, ga je dan in een bus of wat?
Geld is er vriend. Plus ik mik op <500 euro.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga nou niet obvious doen. Ik ben met 5 dingen tegelijk bezig, dus vandaar dat ik kamer zei in plaats van kabinet. En doe niet net of ik dom ben. Oké, dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Ah op die fiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Volgend jaar, ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zou toch met je nicht en neef naar Ibiza gaan?
Dan haal je easy. Krijg je wel zo'n autootjes als Citroën XS op je lijstje te staan maar goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geld is er vriend. Plus ik mik op <500 euro.
Ah, in zo een bus lijkt mij toch wel wat minder. Als je toch iets gaafs ziet (Bryce Canyon bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja gewoon zo'n rondtour. We wilden eigenlijk zelf wat regelen maar dat was heel veel gedoe en dan loop je weer tegen problemen aan en we wilden die tijd er niet insteken. Dus nu gewoon dat en dan maar veel reizen, zo zie je tenminste wel veel in korte tijd.
Nee gewoon golfje ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan haal je easy. Krijg je wel zo'n autootjes als Citroën XS op je lijstje te staan maar goed.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Haha jij denkt aan mensen van het internet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet op vakantie gaan![]()
![]()
. Ik zal 3 seconden aan jullie denken als ik op de beach van Rimini lig, over de boulevard van San Diego struin of als ik op de kap van de speedboat op het Lago di Gardia lig.
Hoeft niet. Ik dacht ook niet aan jou toen ik vorig jaar 3 weken in Cannes lag met een cocktail en lekkere boys.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
![]()
. Ik zal 3 seconden aan jullie denken als ik op de beach van Rimini lig, over de boulevard van San Diego struin of als ik op de kap van de speedboat op het Lago di Gardia lig.
Ja hoor, we gunnen het je allemaal. Veel plezierquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
![]()
te triestquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef Salatrel het volgende:
BEACHMASTERS LAAT JE HOOORUUUHHHHHHH
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Cannes, daar ga ik misschien ook wel heen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik dacht ook niet aan jou toen ik vorig jaar 3 weken in Cannes lag met een cocktail en lekkere boys.
Ik weet niet wat beter is. Ben alleen met gogo geweest tot nu toe.quote:
Waarom zou je toen aan mij denken omdat ik toen op de kap van de speedboat op het Lago di Gardia en op de beach van Lloret de Mar lag en 4 maanden daarvoor nog de hellingen van Les Trois Vallées afvloog?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik dacht ook niet aan jou toen ik vorig jaar 3 weken in Cannes lag met een cocktail en lekkere boys.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter is. Ben alleen met gogo geweest tot nu toe.
Wel een kankerwijf vorig jaar in Blanes van GoGo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter is. Ben alleen met gogo geweest tot nu toe.
Lago en Lloret boven Cannes zetten, nooit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom zou je toen aan mij denken omdat ik toen op de kap van de speedboat op het Lago di Gardia en op de beach van Lloret de Mar lag?
Die moest even.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hoor, we gunnen het je allemaal. Veel plezier.
Haha Lago. wat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lago en Lloret boven Cannes zetten, nooit.
Nope.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die moest even.Ga jij niet op vakantie dan
.
WOW KAN JIJ DAT DAMN MAN SHIIIIT WAT GOEDquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef wise het volgende:
Sowieso aan fok denken als je op vakantie bent
Ik kan makkelijk zonder pc/tv
PROBLEMEN?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Petje achterstevoren op je hoofd, Burberry nektasje en Tupac die uit je woofers blaast.
je shift blijft hangen, mangquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WOW KAN JIJ DAT DAMN MAN SHIIIIT WAT GOED
Mijn invulling van het Gardameer:quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lago en Lloret boven Cannes zetten, nooit.
Ze zijn wel altijd lelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wel een kankerwijf vorig jaar in Blanes van GoGo.
Ja, goeiendag zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:55 schreef Salatrel het volgende:
ik kan niet wachten totdat red mijn vakantie weer komt met al die gasten die voor een prikkie een vakantie naar spanje/turkije geboekt hebben en dan gaan klagen dat ze in 1 of ander pauperappartement terecht komen
HOE KUNNEN MENSEN NIET OP VAKANTIE GAAN.quote:
Witte wijn, deze man heeft smaak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn invulling van het Gardameer:
Elke dag varen, tussen de middag ergens aanmeren voor een warme maaltijd met een witte wijn, daarna weer lekker zwemmen en wakeboarden, dan 's avonds barbecuen of uit eten, daarna naar een cocktailbar en daarnan op stap. EN DAT ELKE DAG.
Oké en wat moet ik nu zeggen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Elke dag varen, tussen de middag ergens aanmeren voor een warme maaltijd met een witte wijn, daarna weer lekker zwemmen en wakeboarden, dan 's avonds barbecuen of uit eten, daarna naar een cocktailbar en daarnan op stap. EN DAT ELKE DAG.
das beterquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wow kan jij dat damn man shiiiit wat goed
Dat Cannes duidelijk inferieur is en dat ik gelijk had.quote:
Ik moet sparen voor andere dingen, helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HOE KUNNEN MENSEN NIET OP VAKANTIE GAAN.
Maar die drie seconden krijg je.
eentonige shitquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, heb je niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat Cannes duidelijk inferieur is en dat ik gelijk had.
Ja, op vakantie hou ik van wijn bij het eten. En je wordt er in de zon ook snel aangeschoten vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Witte wijn, deze man heeft smaak.
Aangeschoten mannen. Kan het nog gayer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, op vakantie hou ik van wijn bij het eten. En je wordt er in de zon ook snel aangeschoten van.
Ik ken alleen nuchter en dronken volgens mij. Heb geen idee hoe aangeschoten voelt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, op vakantie hou ik van wijn bij het eten. En je wordt er in de zon ook snel aangeschoten van.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aangeschoten mannen. Kan het nog gayer.
Ik ben dus echt totally heteroseksueel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je domme dingen zegt maar wel beseft van HAHA DAT WAS DOMquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken alleen nuchter en dronken volgens mij. Heb geen idee hoe aangeschoten voelt.
Giechelende mannen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt. Een man die aangeschoten is. Zo'n afknapper.quote:
Ik zeg nooit domme dingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat je domme dingen zegt maar wel beseft van HAHA DAT WAS DOM
Dronken dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt. Een man die aangeschoten is. Zo'n afknapper.
en dan semi-grappig gaan lopen doen en zweverig overkomenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt. Een man die aangeschoten is. Zo'n afknapper.
Ik maak altijd stomme grappen. Een keer ontmoette ik een Katrien, ik mezelf voorstellen als Donald. En een keer kwam iemand uit Hilversum en toen maakte ik de megaslechte grap "Ben ik nu op tv"quote:
Ik kan echt niks anders zeggen dan DEZE MAN hieropquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak altijd stomme grappen. Een keer ontmoette ik een Katrien, ik mezelf voorstellen als Donald. En een keer kwam iemand uit Hilversum en toen maakte ik de megaslechte grap "Ben ik nu op tv"![]()
![]()
. Kanker wat unfunny.
Dat zeg ik alleen als ik dronken ben, maar dan komt mijn geniale lach erachteraan waarna er schouderklopjes bij de andere persoon volgen van mij. Dan kunnen ze er zelf ook wel om lachen, meestal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak altijd stomme grappen. Een keer ontmoette ik een Katrien, ik mezelf voorstellen als Donald. En een keer kwam iemand uit Hilversum en toen maakte ik de megaslechte grap "Ben ik nu op tv"![]()
![]()
. Kanker wat unfunny.
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:01 schreef Potloodvis het volgende:
Ik kijk altijd zwoel uit mijn ogen als ik dronken ben, dan heb ik een mysterieuze blik zeggen ze.
Ja fucking gezellig iedereen gewoon nuchter op stap.quote:
Ik heb iets dat ik dan altijd een snel knipoogje zet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen als ik dronken ben, maar dan komt mijn geniale lach erachteraan waarna er schouderklopjes bij de andere persoon volgen van mij. Dan kunnen ze er zelf ook wel om lachen, meestal.
Ik zeg niet dat je niet mag drinken. Maar aangeschoten/dronken mannen zijn gewoon een afknapper. Je kan ook drinken zo'n aangeschoten of dronken te zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja fucking gezellig iedereen gewoon nuchter op stap.Gewoon geen alcohol meer schenken, want ik heb dat toch niet nodig om gezellie te zijn.
Ik wel, maar die durf ik niet op te noemen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:02 schreef Skylark. het volgende:
En nog 100 andere voorbeelden die ik niet meer herinner.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd toen ik dronken was. Wel glazen vacuüm zuigen en dan zo op je wang laten hangen en onzin zoals dat. Daarna een weekje met zo'n flinke zuigvlek op de wang rondlopen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb iets dat ik dan altijd een snel knipoogje zet.
Bij mij is hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niet mag drinken. Maar aangeschoten/dronken mannen zijn gewoon een afknapper. Je kan ook drinken zo'n aangeschoten of dronken te zijn.
Ik ben altijd leuk tenzij is slechte zin heb.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij is het
0% -------------- 50% ---------100%
nuchter - aangeschoten - dronken en als ik hier zit ben ik het leukst:
|-------------------------|------|
Oké, dan knap ik op je af. Sowieso al door je grappen, ik zou je bitchslappen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij is het
0% -------------- 50% ---------100%
nuchter - aangeschoten - dronken en als ik hier zit ben ik het leukst:
|-------------------------|------|
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd toen ik dronken was. Wel glazen vacuüm zuigen en dan zo op je wang laten hangen en onzin zoals dat. Daarna een weekje met zo'n flinke zuigvlek op de wang rondlopen.
Dan kun je net zo goed niet drinken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niet mag drinken. Maar aangeschoten/dronken mannen zijn gewoon een afknapper. Je kan ook drinken zo'n aangeschoten of dronken te zijn.
Mooi want wij matchen totaal niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, dan knap ik op je af. Sowieso al door je grappen, ik zou je bitchslappen.
Je hoeft toch niet dronken te worden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet drinken.
Dat had ik je ook al kunnen vertellen.quote:
Kapot bijten en kapot knijpen, daarvoor heb ik al naar de Eerste Hulp gemoeten. De lip laten plakken en 9 hechtingen in mijn duim.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik had wel eens een glas met m'n tanden vast omdat ik een sms kreeg en handen volhad en toen beet ik dat glas kapot.
Niet gewond maar wel dom.
haha zo'n want zo'n is zonderquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Lakitu het volgende:
ik moet even een klusje klaren tot straks
zo'n fa2's
Alsof jij het mij eerder had kunnen vertellen dan ik jou.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat had ik je ook al kunnen vertellen.
Niet altijd, maar als we met de vrienden (zonder vriendinnen en andere aanhangsels) gaan feesten dan is dat wel altijd ons doel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet dronken te worden?
Ik val gewoon niet op types als jij. Sorry hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jij het mij eerder had kunnen vertellen dan ik jou.![]()
GET REAL
\quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
. Kanker wat unfunny.
Hoezo sorryquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik val gewoon niet op types als jij. Sorry hoor.
aan wat?quote:
Nee, ik heb een keer 17 whiskey (uit van die plastic bekertjes, vol) achterovergeslagen, toen ben ik goed ziek geweest. Maar verder heb ik nooit 'last' van alcohol gehad, ik kan in principe, als ik goed gegeten heb, echt veel drinken, zonder dronken of aangeschoten te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |