quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ga nou niet obvious doen. Ik ben met 5 dingen tegelijk bezig, dus vandaar dat ik kamer zei in plaats van kabinet. En doe niet net of ik dom ben. Oké, dank je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
Ah op die fiets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Volgend jaar, ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je zou toch met je nicht en neef naar Ibiza gaan?
Dan haal je easy. Krijg je wel zo'n autootjes als Citroën XS op je lijstje te staan maar goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geld is er vriend. Plus ik mik op <500 euro.
Ah, in zo een bus lijkt mij toch wel wat minder. Als je toch iets gaafs ziet (Bryce Canyon bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja gewoon zo'n rondtour. We wilden eigenlijk zelf wat regelen maar dat was heel veel gedoe en dan loop je weer tegen problemen aan en we wilden die tijd er niet insteken. Dus nu gewoon dat en dan maar veel reizen, zo zie je tenminste wel veel in korte tijd.
Nee gewoon golfje ofzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan haal je easy. Krijg je wel zo'n autootjes als Citroën XS op je lijstje te staan maar goed.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Paspoort > id-bewijs bigtime. Het voelt gewoon beter, zo'n paspoort.
Haha jij denkt aan mensen van het internet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet op vakantie gaan![]()
![]()
. Ik zal 3 seconden aan jullie denken als ik op de beach van Rimini lig, over de boulevard van San Diego struin of als ik op de kap van de speedboat op het Lago di Gardia lig.
Hoeft niet. Ik dacht ook niet aan jou toen ik vorig jaar 3 weken in Cannes lag met een cocktail en lekkere boys.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
![]()
. Ik zal 3 seconden aan jullie denken als ik op de beach van Rimini lig, over de boulevard van San Diego struin of als ik op de kap van de speedboat op het Lago di Gardia lig.
Ja hoor, we gunnen het je allemaal. Veel plezierquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
![]()
te triestquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef Salatrel het volgende:
BEACHMASTERS LAAT JE HOOORUUUHHHHHHH
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:51 schreef Skylark. het volgende:
![]()
Cannes, daar ga ik misschien ook wel heen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik dacht ook niet aan jou toen ik vorig jaar 3 weken in Cannes lag met een cocktail en lekkere boys.
Ik weet niet wat beter is. Ben alleen met gogo geweest tot nu toe.quote:
Waarom zou je toen aan mij denken omdat ik toen op de kap van de speedboat op het Lago di Gardia en op de beach van Lloret de Mar lag en 4 maanden daarvoor nog de hellingen van Les Trois Vallées afvloog?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik dacht ook niet aan jou toen ik vorig jaar 3 weken in Cannes lag met een cocktail en lekkere boys.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter is. Ben alleen met gogo geweest tot nu toe.
Wel een kankerwijf vorig jaar in Blanes van GoGo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet niet wat beter is. Ben alleen met gogo geweest tot nu toe.
Lago en Lloret boven Cannes zetten, nooit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom zou je toen aan mij denken omdat ik toen op de kap van de speedboat op het Lago di Gardia en op de beach van Lloret de Mar lag?
Die moest even.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja hoor, we gunnen het je allemaal. Veel plezier.
Haha Lago. wat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lago en Lloret boven Cannes zetten, nooit.
Nope.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die moest even.Ga jij niet op vakantie dan
.
WOW KAN JIJ DAT DAMN MAN SHIIIIT WAT GOEDquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef wise het volgende:
Sowieso aan fok denken als je op vakantie bent
Ik kan makkelijk zonder pc/tv
PROBLEMEN?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Petje achterstevoren op je hoofd, Burberry nektasje en Tupac die uit je woofers blaast.
je shift blijft hangen, mangquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WOW KAN JIJ DAT DAMN MAN SHIIIIT WAT GOED
Mijn invulling van het Gardameer:quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lago en Lloret boven Cannes zetten, nooit.
Ze zijn wel altijd lelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wel een kankerwijf vorig jaar in Blanes van GoGo.
Ja, goeiendag zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:55 schreef Salatrel het volgende:
ik kan niet wachten totdat red mijn vakantie weer komt met al die gasten die voor een prikkie een vakantie naar spanje/turkije geboekt hebben en dan gaan klagen dat ze in 1 of ander pauperappartement terecht komen
HOE KUNNEN MENSEN NIET OP VAKANTIE GAAN.quote:
Witte wijn, deze man heeft smaak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn invulling van het Gardameer:
Elke dag varen, tussen de middag ergens aanmeren voor een warme maaltijd met een witte wijn, daarna weer lekker zwemmen en wakeboarden, dan 's avonds barbecuen of uit eten, daarna naar een cocktailbar en daarnan op stap. EN DAT ELKE DAG.
Oké en wat moet ik nu zeggen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Elke dag varen, tussen de middag ergens aanmeren voor een warme maaltijd met een witte wijn, daarna weer lekker zwemmen en wakeboarden, dan 's avonds barbecuen of uit eten, daarna naar een cocktailbar en daarnan op stap. EN DAT ELKE DAG.
das beterquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wow kan jij dat damn man shiiiit wat goed
Dat Cannes duidelijk inferieur is en dat ik gelijk had.quote:
Ik moet sparen voor andere dingen, helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HOE KUNNEN MENSEN NIET OP VAKANTIE GAAN.
Maar die drie seconden krijg je.
eentonige shitquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, heb je niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat Cannes duidelijk inferieur is en dat ik gelijk had.
Ja, op vakantie hou ik van wijn bij het eten. En je wordt er in de zon ook snel aangeschoten vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Witte wijn, deze man heeft smaak.
Aangeschoten mannen. Kan het nog gayer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, op vakantie hou ik van wijn bij het eten. En je wordt er in de zon ook snel aangeschoten van.
Ik ken alleen nuchter en dronken volgens mij. Heb geen idee hoe aangeschoten voelt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, op vakantie hou ik van wijn bij het eten. En je wordt er in de zon ook snel aangeschoten van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |