Haha Lago. wat.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lago en Lloret boven Cannes zetten, nooit.
Nope.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die moest even.Ga jij niet op vakantie dan
.
WOW KAN JIJ DAT DAMN MAN SHIIIIT WAT GOEDquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef wise het volgende:
Sowieso aan fok denken als je op vakantie bent
Ik kan makkelijk zonder pc/tv
PROBLEMEN?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Petje achterstevoren op je hoofd, Burberry nektasje en Tupac die uit je woofers blaast.
je shift blijft hangen, mangquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WOW KAN JIJ DAT DAMN MAN SHIIIIT WAT GOED
Mijn invulling van het Gardameer:quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lago en Lloret boven Cannes zetten, nooit.
Ze zijn wel altijd lelijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wel een kankerwijf vorig jaar in Blanes van GoGo.
Ja, goeiendag zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:55 schreef Salatrel het volgende:
ik kan niet wachten totdat red mijn vakantie weer komt met al die gasten die voor een prikkie een vakantie naar spanje/turkije geboekt hebben en dan gaan klagen dat ze in 1 of ander pauperappartement terecht komen
HOE KUNNEN MENSEN NIET OP VAKANTIE GAAN.quote:
Witte wijn, deze man heeft smaak.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mijn invulling van het Gardameer:
Elke dag varen, tussen de middag ergens aanmeren voor een warme maaltijd met een witte wijn, daarna weer lekker zwemmen en wakeboarden, dan 's avonds barbecuen of uit eten, daarna naar een cocktailbar en daarnan op stap. EN DAT ELKE DAG.
Oké en wat moet ik nu zeggen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Elke dag varen, tussen de middag ergens aanmeren voor een warme maaltijd met een witte wijn, daarna weer lekker zwemmen en wakeboarden, dan 's avonds barbecuen of uit eten, daarna naar een cocktailbar en daarnan op stap. EN DAT ELKE DAG.
das beterquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wow kan jij dat damn man shiiiit wat goed
Dat Cannes duidelijk inferieur is en dat ik gelijk had.quote:
Ik moet sparen voor andere dingen, helaas.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HOE KUNNEN MENSEN NIET OP VAKANTIE GAAN.
Maar die drie seconden krijg je.
eentonige shitquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, heb je niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat Cannes duidelijk inferieur is en dat ik gelijk had.
Ja, op vakantie hou ik van wijn bij het eten. En je wordt er in de zon ook snel aangeschoten vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Witte wijn, deze man heeft smaak.
Aangeschoten mannen. Kan het nog gayer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, op vakantie hou ik van wijn bij het eten. En je wordt er in de zon ook snel aangeschoten van.
Ik ken alleen nuchter en dronken volgens mij. Heb geen idee hoe aangeschoten voelt.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, op vakantie hou ik van wijn bij het eten. En je wordt er in de zon ook snel aangeschoten van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |