mms 'm gewoon tietenpics. Hij pakt het eerste vliegtuig terug =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Alsof ik weet wat ik moet smsen.![]()
![]()
Help.
Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja man die Bryan Adams met z'n lelijke cover.
gelukkig geen last van de tuigquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso, Oostblokkers. Voor je het weet heb je een mes op je keel en moet je je geld afgeven.
Net alsof ik dit nog niet wist.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha Potloodvis komt uit Frankrijk. Haha, 1 punt. Haha, Anelka naar huis. Haha, jullie bondscoach is een mongool. Haha, weigeren te trainen. Haha.
50? Mokkel krijgt doorgaans 10/20%quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, beide 50 procent. Eerlijk genoeg.
De tuigquote:
Nederland gaat de volgende ronde eruit, dus dan kan PV weer lachenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef Otis2.0 het volgende:
Haha Potloodvis komt uit Frankrijk. Haha, 1 punt. Haha, Anelka naar huis. Haha, jullie bondscoach is een mongool. Haha, weigeren te trainen. Haha.
Wat als je me het verkeerde nummer geeft?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oke. Daar was geen hatelijke PI voor nodig hoor.
Wil wel ook een kusje =$
my niggaquote:
watquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mms 'm gewoon tietenpics. Hij pakt het eerste vliegtuig terug =$
What's in it for me?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat als je me het verkeerde nummer geeft?
Nee hoor. Nederland > Frankrijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef wise het volgende:
[..]
Nederland gaat de volgende ronde eruit, dus dan kan PV weer lachen
Niet zo pessimistisch, of is het echt heel erg?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef Potloodvis het volgende:
Naar het tentamen van vrijdag en volgende week woensdag ga ik niet meer. Heb er vandaag alweer eentje verkloot, dus kan dit diploma wel vergeten.
Nee, dan zou ik eventueel het 1e jaar van Elektrotechniek op HBO kunnen skippen, maar dat ging ik sowieso niet doen. Maar een hoger papiertje zou gewoon netter staan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch, of is het echt heel erg?
Ja ik niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb pasgeleden zo'n documentaire gezien, maar dan was dat gewoon een gentleman.
Bron?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:19 schreef wise het volgende:
[..]
Nederland gaat de volgende ronde eruit, dus dan kan PV weer lachen
Disney XD is alles wat ik kijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Discovery Channel en National Geographic Channel, komen best leuke documentaires op soms.
xDquote:
Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik daarom kan lachen. Nederland > Frankrijk. Ingeburgerd en al.
Hoe weet ik dat jij het juiste nummer hebt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
What's in it for me?Waarom zou ik dat doen?
neeJj jOh daAropp hebBeu zu gEejn TOY STORYJ!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
wajoow gekkiej zeLfs ge3n Nederl4nd 1 ofsszzeau of Ned3rland 2???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand dat niet heeft, anders mogen ze diegene terugsturen.quote:
soms wel pocahontas mattiequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
neeJj jOh daAropp hebBeu zu gEejn TOY STORYJ!
Alle Turken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand dat niet heeft, anders mogen ze diegene terugsturen.
Ik heb ze allebei. Paspoort is sowieso beter met reizen via het luchtruim. Heb je geen beperking.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Paspoort > id-bewijs bigtime. Het voelt gewoon beter, zo'n paspoort.
Ik heb ze nu ook allebei.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei. Paspoort is sowieso beter met reizen via het luchtruim. Heb je geen beperking.
trust mequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij het juiste nummer hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |