even een semi-erotisch bericht sturen dat het gezellig was afgelopen week. Xx-jes, Martinequote:
Gewoon iedereen behalve PVV in kabinetquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh, ga gewoon met bijna de hele kamer regeren.
Dat wel ja, maar sommige beginnummers bestaan helemaal niet he. Zie die spoilerpost van me.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef Allure_ het volgende:
Daar klopt geen reet van, want je kunt toch overstappen naar een andere provider maar je wel je eigen nummer behouden?
Ik zou het eigenlijk een schande vinden als de pvv er niet bijkomt. 3rde grootste partij in NL en dan niet mogen regeren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gewoon iedereen behalve PVV in kabinet
Inderdaad. Je kunt de PVV niet zomaar weg wuiven. Zij verdienen ook een plek in de kamer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk een schande vinden als de pvv er niet bijkomt. 3rde grootste partij in NL en dan niet mogen regeren.
Kan je voortaan gewoon de informateur maar aanwijzen om een regering te vormen.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt de PVV niet zomaar weg wuiven. Zij verdienen ook een plek in de kamer.
Dat vind ik zo'n onzin altijd, dus omdat 1 miljoen mongolen erop gestemd hebben mogen ze maar regeren?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:01 schreef wise het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk een schande vinden als de pvv er niet bijkomt. 3rde grootste partij in NL en dan niet mogen regeren.
Kan je voortaan gewoon de informateur maar aanwijzen om een regering te vormen.
Ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin altijd, dus omdat 1 miljoen mongolen erop gestemd hebben mogen ze maar regeren?
Daar zitten ze al.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kunt de PVV niet zomaar weg wuiven. Zij verdienen ook een plek in de kamer.
Wat een kleuterklas is het daar toch ook in Den Haag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:59 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh, ga gewoon met bijna de hele kamer regeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Jij snapt het verschil een kabinet en de Kamer niet, Wammes Waggel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, willie wortel.
Dat heet democratie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin altijd, dus omdat 1 miljoen mongolen erop gestemd hebben mogen ze maar regeren?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen zonder rijbewijs!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
En 16 miljoen hebben niet op 'm gestemd, dat heet ook democratie. Sowieso werkt democratie niet omdat mensen dom zijn.quote:
Wanneer kom je me ophalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Hey wd wat vind je van Greg?quote:
Ja. Dit komt stukken intelligenter over.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En 16 miljoen hebben niet op 'm gestemd, dat heet ook democratie. Sowieso werkt democratie niet omdat mensen dom zijn.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Thanks. De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu."
Wat een held![]()
.
Thanks. De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu."
Wat een held![]()
.
Wat een held![]()
.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Dit komt stukken intelligenter over.
Jaquote:
Ik maakte een typo, assholequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil een kabinet en de Kamer niet, Wammes Waggel.
Wat geef je voor z'n mobiele nummer?quote:
quote:
Kusje doe ik het voor. =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een kusje.
Alhoewel ik met die van Dario ook nog niks gedaan heb..
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef Potloodvis het volgende:
Love is all that I need, and I found it there in your heart. We're in heaven.
Do!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef Potloodvis het volgende:
Love is all that I need, and I found it there in your heart. We're in heaven.
Sowieso, Oostblokkers. Voor je het weet heb je een mes op je keel en moet je je geld afgeven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kusje doe ik het voor. =$
En Greg > Dario.
Of geld voor ze gaan verdienenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso, Oostblokkers. Voor je het weet heb je een mes op je keel en moet je je geld afgeven.
Dan wil ik 'm ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En Greg > Dario.
Ja man die Bryan Adams met z'n lelijke cover.quote:
Alsof ik weet wat ik moet smsen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En Greg > Dario.
Oke. Daar was geen hatelijke PI voor nodig hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |