Boer high cardquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij hebt Boer highcard dus wat kom je sobbelso praten.
3 of a kind bij de flop, reële kans op full house.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat zijn je kaarten dan volgens jou.
Ik laat je zo full house krijgen want mijn straight flush beat je toch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
3 of a kind bij de flop, reële kans op full house.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:39 schreef Skylark. het volgende:
Okay mensen heir zijn nummer:11 cijferig ook, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Okay mensen heir zijn nummer:Dit is de voicemail vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Je moet een cijfer weghalen, maar ik zeg niet welke. Veel geluk met alle combinaties uitproberen.quote:
"distributeren"quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, hij weigert z'n foto's te distributeren.
Nee.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet een cijfer weghalen, maar ik zeg niet welke. Veel geluk met alle combinaties uitproberen.
Okay mensen heir zijn nummer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sukkel dat is toch logischquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je moet een cijfer weghalen, maar ik zeg niet welke. Veel geluk met alle combinaties uitproberen.![]()
Ik ga het niet hier zeggen maar thanks voor het nummer
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Hoezo is dat logisch.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
Sukkel dat is toch logisch![]()
Ik ga het niet hier zeggen maar thanks voor het nummer
quote:
Haten omdat ik blessed ben met brainsquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:45 schreef Allure_ het volgende:
Prince of Persia denkt ook slim te zijn, hoor.
Er zijn 9 mogelijke cijfers die weg moetenquote:
maar niet met de looksquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haten omdat ik blessed ben met brains![]()
Niet alle begincijfers zijn uitgegeven zoals je weetquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zijn 9 mogelijke cijfers die weg moeten. Hoe kun jij dan weten welke het is.
Om nog maar in pokertaal te praten: bluf. Ik prik er zo doorheen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet alle begincijfers zijn uitgegeven zoals je weetDaarnaast hebben bepaalde providers ook bepaalde begincijfers.
Dus nu heb ik z'n nummer en provider.
hahaquote:
Dan niet hoorquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Om nog maar in pokertaal te praten: bluf. Ik prik er zo doorheen.
Ik geloof er toch niets van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan niet hoorMaar ik ga 'm nog niet nu sms'en of bellen, ik bewaar dit even.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
http://www.mobilogie.com/Providers/Nummerreeksen.html
Vrolijke vriend ik heb in die business gewerkt en de begincombinaties ken ik echt wel. Maar ik zal niet zeggen waar ik het vandaan heb als ik 'm sms, dus jij bent safe.quote:
Ja laat 'm maar evenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
1. Bij mijn eigen nummer klopt dat al niet, ik heb Vodafone en hij begint met 17.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:52 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk, want als je met behoud van je nummer naar een andere provider bent gegaan gaat het natuurlijk niet opquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. Bij mijn eigen nummer klopt dat al niet, ik heb Vodafone en hij begint met 17.
2. Ik kan toch ook één van de 1e nummers erbij hebben gezet.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
1. Bij mijn eigen nummer klopt dat al niet, ik heb Vodafone en hij begint met 17.
2. Ik kan toch ook één van de 1e nummers erbij hebben gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ik ben van KPN naar Vodafone gegaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:54 schreef wise het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk, want als je met behoud van je nummer naar een andere provider bent gegaan gaat het natuurlijk niet op
Sky z'n pa.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |