Zijn allemaal kut films..quote:
iewhquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:44 schreef MiVer het volgende:
o ja deze schoot ook nog door mijn hoofd
een best wel wrede wraakfilm met aantal pittige scenes
wΔz (2007)
[ afbeelding ]
Qua Koreaanse fillms is Old Boy toch wel mijn favo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:36 schreef MiVer het volgende:
ga weer verder met mijn koreaanse horror film:
Death Bell (Gosa) (2008)
verder is het lauw met voor mij nieuwe films op nieuwsserver
alles zo'n beetje gezien in het aktie...etc genre
horrors hebben altijd een lage rating en de beste horrors zijn meestal die crappy dingen met een überlage rating.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Maar al die films hebben nogal een lage rating heb je er ook eentje vol met van die ziekeshit met een hogere rating?
Valt best mee toch. Ik keek gisteren [rec] en die wordt best goed beoordeeld. The descent ook wel geloof ik. En die Aziatische zijn vaak ook wel goed.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
horrors hebben altijd een lage rating en de beste horrors zijn meestal die crappy dingen met een überlage rating.
Meh, meestal wel maar ik ben ook weleens helemaal stuk gegaan op comedies met een rating van 3.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:46 schreef kurk_droog het volgende:
Gebruik trouwens gewoon imdb.. Als daar een film een 3 heeft weet je zeker dat het kut is.. 5 tot 10 gewoon kijken
Ja natuurlijk zitten die er ook tussen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Valt best mee toch. Ik keek gisteren [rec] en die wordt best goed beoordeeld. The descent ook wel geloof ik. En die Aziatische zijn vaak ook wel goed.
Nee, maar wanneer heb je die toets dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:52 schreef Japsnars het volgende:
Weet iemand een site met beknopte maar goede informatie over allerlei soorten wiskunde?
quote:
Morgen 9:45 maar op zich snap ik al die stof wel maar ik weet niet wanneer ik wat moet toepassenquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, maar wanneer heb je die toets dan?
duimt*quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb morgen strafrecht. Duim even voor me aub.
vingert*quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:01 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Morgen 9:45 maar op zich snap ik al die stof wel maar ik weet niet wanneer ik wat moet toepassen
jij mag mij wel straffenquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb daar een poster van op mijn oude kamer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
Who lives in a pineapple under the sea? Spongebob Squarepants! Who died in the oil spill because of BP? Spongebob Squarepants.
Spongebob in een olielek?quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb daar een poster van op mijn oude kamer.![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
Who lives in a pineapple under the sea? Spongebob Squarepants! Who died in the oil spill because of BP? Spongebob Squarepants.
haha. Kneus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben er wel. Maar deze week moet ik werken en dan heb ik een ander schema.
Dat je later moet beginnen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben er wel. Maar deze week moet ik werken en dan heb ik een ander schema.
Nee, dat ik zo lang in bed lig te treuzelen dat ik elke ochtend iets heb van "FFFFFFFFFU het is al bijna half 8 ik moet opschieten" en dan in een recordtempo douchen, eten en gas geven naar me werk.quote:
Je begint op mij te lijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dat ik zo lang in bed lig te treuzelen dat ik elke ochtend iets heb van "FFFFFFFFFU het is al bijna half 8 ik moet opschieten" en dan in een recordtempo douchen, eten en gas geven naar me werk.
Mmeeeh en het is zo waardeloos, want het eerste halfuur is hier iedereen toch aan het koffieleuten en om half 9 krijgt iedereen zo iets van " FFFFFFFU het is al half 9 we moeten opschieten voor de baas binnenkomt".quote:
HAHAHAHquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mmeeeh en het is zo waardeloos, want het eerste halfuur is hier iedereen toch aan het koffieleuten en om half 9 krijgt iedereen zo iets van " FFFFFFFU het is al half 9 we moeten opschieten voor de baas binnenkomt".
Ja echt, met iets van 5 minuten gok ik dat iedereen hem hier begint te flippen en wil iedereen opeens printen en zit het archief stampesvol en hoor je opeens de radio omdat iedereen zo stil aan het werk is.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:24 schreef Mozy het volgende:
IN PRISON... You spend the majority of your time in an 8x10 cell.
AT WORK... You spend most of your time in a 6x8 cubicle.
IN PRISON... You get three meals a day.
AT WORK... You only get a break for 1 meal and you have to pay for it.
IN PRISON... You get time off for good behavior.
AT WORK... You get rewarded for good behavior with more work.
IN PRISON... A guard locks and unlocks all the doors for you.
AT WORK... You must carry around a security card and unlock and open all the doors yourself.
IN PRISON... You can watch TV and play games.
AT WORK... You get fired for watching TV and playing games.
IN PRISON... You get your own toilet.
AT WORK... You have to share.
IN PRISON... They allow your family and friends to visit.
AT WORK... You cannot even speak to your family and friends.
IN PRISON... All expenses are paid by tax payers with no work required.
AT WORK... You get to pay all the expenses to go to work and then they deduct taxes from your salary to pay for prisoners.
Nou ja daar hebben sommige mensen op het werk ook wel een oplossing voor...quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:35 schreef Salatrel het volgende:
en in de gevangenis heb je tenminste nog conjugal visits
daar was laatst toch een nieuwsitem over ofzoquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja daar hebben sommige mensen op het werk ook wel een oplossing voor...
Niet alleen zichzelf in sommige gevallen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar was laatst toch een nieuwsitem over ofzoiets van 60% van werknemers helpt zichzelf een handje op het toilet tijdens werkuren!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:09 schreef Salatrel het volgende:
Ik kwam op mijn HD iets tegen van vroeger...
te droog dat topic
Ik kan het niet meer bijhouden in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef Skylark. het volgende:
Okay jongens, wat zal ik Greg <3 gaan SMS-en.
Hoi Greg, Ally wil je. Sms haar!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik zit erover te denken gewoon iets te sturen van: "Hee man, succes morgen he! KILL THE CROWD." echt zo vriendschappelijk zodat hij iets terugstuurt omdat hij denkt dat ik een bekende ben.
Ik zit erover te denken om z'n nummer aan mij te geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik zit erover te denken gewoon iets te sturen van: "Hee man, succes morgen he! KILL THE CROWD." echt zo vriendschappelijk zodat hij iets terugstuurt omdat hij denkt dat ik een bekende ben.
En dan speelt ie niet, want Boula komt er in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
Van der Wiel zal toch wel spelen? Van Marwijk zei dat hij het elftal zoveel mogelijk wilde laten staan, maar hmm, hij zou wel rekening houden met kaarten idd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan speelt ie niet, want Boula komt er in.
Ja geef me zn nummer maar.quote:
Daarom, en Gregory pakt gewoon geel als je het mij vraagt. Die ziet zo een Kameroener op hem af lopen en flipt hem ballz.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van der Wiel zal toch wel spelen? Van Marwijk zei dat hij het elftal zoveel mogelijk wilde laten staan, maar hmm, hij zou wel rekening houden met kaarten idd.
Ja geef ik een fake foto en krijg ik een fake nummer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In ruil voor een foto van jou, geeft Sky het nummer van Greg.
Dat die bij Ajax moet blijven en eens moet werken voor zijn geld daar en echte muziek gaan luisteren...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat die bij Ajax moet blijven en eens moet werken voor zijn geld daar en echte muziek gaan luisteren...
Dit een Royal Flush noemenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die denken dat je met een Royal Flush als deze meteen all-in gaat.![]()
Ik dacht dat jullie e-matties warenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja geef ik een fake foto en krijg ik een fake nummer.
Jij hebt Boer highcard dus wat kom je sobbelso praten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit een Royal Flush noemen![]()
GET REAL Kom terug als je gaite dr nummer hebt.
Nee, hij weigert z'n foto's te distributeren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie e-matties waren.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie e-matties waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |