quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ok ik ga ze gewoon allemaal downloaden.
KANKER.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
Grotesque (2009)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bwehehehe en allemaal vannacht achter elkaar kijken danquote:
Morgennacht denk ik, donderdag hoef ik niet te werken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:22 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Bwehehehe en allemaal vannacht achter elkaar kijken dan![]()
Trustenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenfilm, Crack.
ik heb meer nare films, te veel eigenlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahah tyfus, dit is echt wat ik zocht![]()
![]()
.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:26 schreef Chriz2k het volgende:Die durf ik niet te zien =$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenfilm, Crack.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:26 schreef Chriz2k het volgende:
ziet er tof uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenfilm, Crack.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:26 schreef Chriz2k het volgende:
Oh fuck, welke is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazenfilm, Crack.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:24 schreef MouzurX het volgende:
Ik hoef al die gore films echt niet te zien![]()
Nigger on a stickquote:
The human drumstickquote:
Dit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:24 schreef MouzurX het volgende:
Ik hoef al die gore films echt niet te zien![]()
Oh, yea ik las een paar van de films die je net zei ook ergens in een topic over de meeste zieke ranzige filmsquote:
Het valt best mee qua gore, hoorquote:
TR gedaan voor jequote:Op woensdag 23 juni 2010 00:29 schreef kurk_droog het volgende:
TR knop werkt nietIk zit nu ook in zo'n enge film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
Baasquote:
Ik zal deze ooit eens noemen als we weer eens een horrorfilm gaan kijken. Ik ga deze niet alleen op de pc zienquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het valt best mee qua gore, hoor.
Ik vind de sfeer van die film echt enorm tof, mooie muziek ook.
Wutquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja, slik
Bij deze werd ik echt ongemakkelijk (meer dan de 2e die ik melde):
Senseless (2008)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:32 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja, slik
Bij deze werd ik echt ongemakkelijk (meer dan de 2e die ik melde):
Senseless (2008)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is echt een kutffilmquote:
door smerigheid lage ratingquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.
Maar al die films hebben nogal een lage rating heb je er ook eentje vol met van die ziekeshit met een hogere rating?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |