Ik 2 gewone hamburgersquote:
Dat is Josh Hartnett, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef wolvendagen het volgende:
Er speelt een leuke jongen in die film op rtl5 en het is niet Frodo.
Godver, je had hem al gevonden. Ik wist het antwoord meteen maar die luie fag had hem niet geopend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef wolvendagen het volgende:
HET IS JOSH HARTNETTIK WIL HEM GEVEN
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef ViaRegnum het volgende:
Broekpaling mocht hem openen; TR gemacht
quote:
Bp opent niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef ViaRegnum het volgende:
Broekpaling mocht hem openen; TR gemacht
Ik ben Bragi. Geen Odin.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Make up your mind, Odin of Bragi. Du must ein Wahl machen.
Oke.quote:
Ik wist het toen ik m net zag, ik schakelde in en zag de zijkant toen dacht ik oeeeh. toen zag ik de voorkant en wist ik t.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Godver, je had hem al gevonden. Ik wist het antwoord meteen maar die luie fag had hem niet geopend.
Wat, ipv dat ze eens niet met Twittermeuk maar met goede dienstverlening bezig gaan.quote:Beste student,
Je studiefinanciering wordt overgemaakt op 24 juni. Het verschilt per bank wanneer het geld op je rekening staat.
Volg ons nu ook op Twitter. DUO twittert over studiefinanciering, studentenreisproduct, loten, betaaldata et cetera.
Met vriendelijke groet,
Directeur Klantenservice
Dienst Uitvoering Onderwijs
Trusten.quote:
Dan kom je ongetwijfeld langs mijn oom en tante.quote:
Ah, jammer. Ik zou echt meteen gekomen zijn, ik had ook al geprobeerd hier in de buurt maar neequote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:43 schreef gers het volgende:
[..]
als je in het meegse woonde wil ik je wel uitnodigen voor een gala bij de vereniging hoor
Aaight, populair gedoe, twitter, dit dat... Indeed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef WillFerrell het volgende:
Wat, ipv dat ze eens niet met Twittermeuk maar met goede dienstverlening bezig gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef WillFerrell het volgende:
Ja nu peer ik hem echt.OKÉ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
HAHAHAHAHA goede dienstverlening en DUO.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, ipv dat ze eens niet met Twittermeuk maar met goede dienstverlening bezig gaan.
Ik heb ze nog niet herkend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kom je ongetwijfeld langs mijn oom en tante.
Zo dan.quote:
tvp eerste na deze dus coolquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:52 schreef ViaRegnum het volgende:
Wie als eerste hierna een tvp plaatst is cool![]()
![]()
HEHEHEHEHEH COOL DUDE!!!1!!quote:
Nee, je bent een pedofiel die eerst maar eens aan realistische targets moet gaan denken want anders blijft hij zijn hele leven maagd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:53 schreef gers het volgende:
ben ik trouwens een homo omdat ik voe wil geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |