Hoi Greg, Ally wil je. Sms haar!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef Skylark. het volgende:
Okay jongens, wat zal ik Greg <3 gaan SMS-en.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik zit erover te denken gewoon iets te sturen van: "Hee man, succes morgen he! KILL THE CROWD." echt zo vriendschappelijk zodat hij iets terugstuurt omdat hij denkt dat ik een bekende ben.
Ik zit erover te denken om z'n nummer aan mij te geven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
Ik zit erover te denken gewoon iets te sturen van: "Hee man, succes morgen he! KILL THE CROWD." echt zo vriendschappelijk zodat hij iets terugstuurt omdat hij denkt dat ik een bekende ben.
En dan speelt ie niet, want Boula komt er in.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef Skylark. het volgende:
Van der Wiel zal toch wel spelen? Van Marwijk zei dat hij het elftal zoveel mogelijk wilde laten staan, maar hmm, hij zou wel rekening houden met kaarten idd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En dan speelt ie niet, want Boula komt er in.
Ja geef me zn nummer maar.quote:
Daarom, en Gregory pakt gewoon geel als je het mij vraagt. Die ziet zo een Kameroener op hem af lopen en flipt hem ballz.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Van der Wiel zal toch wel spelen? Van Marwijk zei dat hij het elftal zoveel mogelijk wilde laten staan, maar hmm, hij zou wel rekening houden met kaarten idd.
Ja geef ik een fake foto en krijg ik een fake nummer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In ruil voor een foto van jou, geeft Sky het nummer van Greg.
Dat die bij Ajax moet blijven en eens moet werken voor zijn geld daar en echte muziek gaan luisteren...quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:21 schreef Skylark. het volgende:
Okay jongens, wat zal ik Greg <3 gaan SMS-en.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat die bij Ajax moet blijven en eens moet werken voor zijn geld daar en echte muziek gaan luisteren...
Dit een Royal Flush noemenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die denken dat je met een Royal Flush als deze meteen all-in gaat.![]()
Ik dacht dat jullie e-matties warenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja geef ik een fake foto en krijg ik een fake nummer.
Jij hebt Boer highcard dus wat kom je sobbelso praten.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit een Royal Flush noemen![]()
GET REAL Kom terug als je gaite dr nummer hebt.
Nee, hij weigert z'n foto's te distributeren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie e-matties waren.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie e-matties waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |